Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen
Minulla on mies, ollaan oltu yhdessä 2vuotta, olen raskaana ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Olen varma siitä, että rakastetaan toisia, mutta minulla on tunne, että tällä hetkellä en riitä miehelleni :(
Mieheni kimpussa on ollut suhteemme alusta asti toinen nainen, joka on sairaalloisesti riippuvainen miehestäni ja tekee koko ajan kaikkensa, että saisi välimme sekaisin. Tämä nainen on ihan yleisesti tunnettu sekopäänä, joten sillä saralla en yleensä kantaisi huolta, mutta nyt jostain syystä se nainen on saanut mun pasmat sekaisin...
Miten voisin parhaiten tässä tilanteessa " soljua" eteenpäin? Onko muilla kokemiksia tällaisesta?
Kommentit (5)
toki tämä raskaus voi vaikuttaa tähän olotilaan, mutta jotenkin toi nainen on nyt onnistunut sekoittamaan mun päätä..
Se soittelee mulle ja selittelee, että mun mies ei rakasta mua, että niillä on koko meidän suhteen ajan ollut suhde ja että mieheni on kanssani vain koska olen raskaana ja meillä on lapsi. Tiedän, että se on ennen meitä hämmentänyt muitakin suhteita, mutta joskus tuntuu, että se tietää oikeita asioita oikeeseen paikkaan; mm. mieheni menoista..
Tiedän, että parisuhteessa keskustelu on kovin tärkeää, varsinkin siitä kun oma mieheni ei yhteisille keskusteluille lämpene :(
Älä anna mielenterveysongelmaisen naisen sekoittaa päätäsi. Nauti odotusajastasi!
että vaikka asia painaisi mieltä niin pystyisi olemaan sen kanssa ns. normaalisti.. Onneksi sentään voidaan keskustella aiheesta, mutta välillä tuntuu, että mieskin hermostuu kun mulla on jatkuvasti tarve puhua tästä..
että senkun tulee ja hakee miehesi pois jos siihen pystyy. Että jos miehesi haluaa lähteä hänen mukaansa niin lähteköön.
Että mitä hän sulle sellaisa puhelee, hakis vaan miehen itelleen jos miehesi kerran hänet tahtoo.
Tuskinpa sulla mitään hätää on =)
Joku akka vaan on saanut pakkomielteen sun miehestä. Ties vaikka seurailis sun miestäs ja siitä osaa selittää sun miehes menoja.. Meitä on niin moneen junaan.
Itsepä tunnet itsesi ja suhteesi parhaiten, eli onko sulla jotain suurempaa huolen aihetta juuri nyt, vai johtuuko sun erityisen huolestunut olo raskaudesta.