Koira yksin junassa
Kommentit (16)
saa kai hääki lähtee kerran kesällä viihteelle
Saiko sakot kun matkusti ilman lippua?
Ennen oli konduktöörinvaunuissa häkit yksin matkustavia koiria varten.
Vierailija kirjoitti:
Yritti jäniksenä matkustaa.
Jäniskoira?
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli konduktöörinvaunuissa häkit yksin matkustavia koiria varten.
Kyllä ne olivat matkustajan mukana kulkevia suurempia koiria varten. Matkustamoon sai ottaa vain alle 40 cm säkäkorkeuden koiria.
Tälläkö nyt ei ollut sitten sirua, kun ei omistajaa löydy? Käsittämätöntä.
Kai on tarkistettu onko koiralla siru?
Jos omistajaa ei löydy niin esy etsii koiralle uuden omistajan ja olen varma että siellä on jo jono, ihana koira
Noita on pitkin maailmaa. Ennen Helsingissä oli koira joka matkusti HKL:n busseilla. Meni pysäkille jonkun ihmisen viereen istumaan ihan muina koirina, ja sitten nousi bussiin heti sen ihmisen perässä. Kuski oletti aina että siinä on tämän koira. Sitten se hyppäsi ulos jollain pysäkillä kun muitakin ulos menijöitä oli.
Omistaja tuskin löytyy, koska noista löytöeläintalon maksuista tulee niin suuri summa maksettavaksi, ettei kannata ilmoittautua. Ensin ajattelin, että omistaja hakee koiran vasta sitten, kun se tulee löytökoirana tarjolle, mutta näyttävät perivän 700 maksua sellaisestakin.
Kaikilla hyvilläkään koiranomistajilla ei yksinkertaisesti ole sellaista summaa koiransa lunastamiseksi.
Lisäksi jos tulee jokin sakkomaksu siitä, ettei koiraa ole sirutettu tai rekisteröity pakkorekisteriin, niin pian ollaan uuden pennun hinnassa.
Vain siksi, että koira pääsi karkaamaan ehkä ensimmäisen kerran elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Jos omistajaa ei löydy niin esy etsii koiralle uuden omistajan ja olen varma että siellä on jo jono, ihana koira
Kannattako esyn edes haeskella omistajaa, koska bisnes kärsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattako esyn edes haeskella omistajaa, koska bisnes kärsisi.
Eläinsuojelu on kaikkea muuta kuin bisnestä. Ota asioista selvää.
Osasiko näyttää lippua?