Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mäkin sit kokeilen!

Vierailija
18.02.2007 |

Mun isoisomummu on ollu ennustaja, mut en oo ite koskaan tuntenu mitään.. Haluaisin silti kokeilla!

Eli laittakaa joku lause itestänne ja koitan sit mitä mulle tulee mieleen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miltäpä vaikuttaa :-)

Vierailija
2/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 35 v. ja punatukkainen, jos se tähän liittyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko perhettä ja minkä verran? Mistä löytäisin miehen? Olisiko sinulla vinkkiä siihen mitä minun tulis etsiä?

Vierailija
4/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaikutelma vaaleesta naiseta, jolla lapset on jo aika isoja.

Sulla on kiinnostuksen kohde, mutta oot epävarma.

Mies on kuitenkin hyvä luonteinen,mutta omistushaluinen. Pienien vastoinkäymisien myötä päädytte yhteen.

Kerro miten meni.

Vierailija
5/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee olo työpaikasta, mut se tuottaa miettimistä.

Lieneekä raskaus tulla samaan aikaan? En ole varma sillä mulla on olo, että olet iloinen, mutta kuitenkin surullinen.

Onko sulla miehen kanssa nyt ongelmia?

Vierailija
6/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 31v kolmen lapsen kotiäiti. kerro jotain!

Vierailija
7/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen kanssa juuri nyt ongelmia, joskin ollaan oltu jo pitkään toisiimme vähän kyllästyneitä. Työn vaihto olisi ajankohtaista juuri nyt kun vauva taas ei, eli ne tuskin (?) menevät päällekäin.

Kiitos sulle.

Vierailija
8/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on hyvin pieni eikä edes ole kiinnostuksen kohdetta. Olisikin :-) Blondi olen joten se meni kohdalleen.

Hyvä yritys kuitenkin :-)

t. 2

Vierailija:

Mulle tulee vaikutelma vaaleesta naiseta, jolla lapset on jo aika isoja.

Sulla on kiinnostuksen kohde, mutta oot epävarma.

Mies on kuitenkin hyvä luonteinen,mutta omistushaluinen. Pienien vastoinkäymisien myötä päädytte yhteen.

Kerro miten meni.

Vierailija
9/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sulla on motivaation puutetta. Sun ystäväs (tumma tukkanen) vois auttaa. Jotain siteitä sulla on sitä kohtaan ja te voitte yhessä kattoo asioita.

Mulla on olo, että sulla on jo yksi lapsi? Tai tulossa?

Mulla on tunne kolmesta lapsesta ja ruskea hiuksisesta miehestä, joka hymyilee. :)

Vierailija
10/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kaksi nyt ja elämässä tällä hetkellä hyvin iloinen mies (onko oikea?) että liekö se kolmas sieltä tulossa....

Vierailija:

Musta tuntuu, että sulla on motivaation puutetta. Sun ystäväs (tumma tukkanen) vois auttaa. Jotain siteitä sulla on sitä kohtaan ja te voitte yhessä kattoo asioita.

Mulla on olo, että sulla on jo yksi lapsi? Tai tulossa?

Mulla on tunne kolmesta lapsesta ja ruskea hiuksisesta miehestä, joka hymyilee. :)

Vierailija
11/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulla tulee vahva " tunto" , niinku 3 kanssa, mut se meni ihan pieleen..

2 oli jotenkin sekava, mutta jotain vahvaa siinä oli.. Ja sekin meni pieleen :-D

4:sta en oikeen saanu " tuntoja" mielikuvia vaan, oli vaikee saada otetta, sillä mua häiritti tunne tummanpunatukkasesta naisesta, joka on surullinen. Se ei kuitenkaan oo 4.

Eli taidan jättää urani tähän ja antaa mummon levätä rauhassa.

Vierailija
12/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todella surullinen! että ei se pieleen mennyt.

Vierailija:

Joskus mulla tulee vahva " tunto" , niinku 3 kanssa, mut se meni ihan 4:sta en oikeen saanu " tuntoja" mielikuvia vaan, oli vaikee saada otetta, sillä mua häiritti tunne tummanpunatukkasesta naisesta, joka on surullinen. Se ei kuitenkaan oo 4.

Eli taidan jättää urani tähän ja antaa mummon levätä rauhassa.

Vierailija
13/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan, vaikka ei tähän mennessää ookkaan oikeen onnistanu...

Sulla on 2 lasta ja tummahkot hiukset. Raitoja? Musta tuntuu, et sun " ilosuus" johtuu erosta. Eli toisaalta sä kärsit, mut kuitenkin tunnet " vapautta" . Toisaaalta mä tunnen hyvin vahvasti sun elämässä ruskee tukkasen miehen,mikä tukee sua.

Vierailija
14/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sulla on 2 lasta ja tummahkot hiukset. Raitoja? Musta tuntuu, et sun " ilosuus" johtuu erosta. Eli toisaalta sä kärsit, mut kuitenkin tunnet " vapautta" . Toisaaalta mä tunnen hyvin vahvasti sun elämässä ruskee tukkasen miehen,mikä tukee sua.

Olen myös pohtinut eroa, siitä huolimatta että kotona asiat ovat " ihan hyvin" mitä lie tarkoittaakaan. Ruskeahiuksinen mies ei ole mieheni, mutta on humalaisena tunnustanut, että valitsisi nyt minut jos mahdollisuus olisi. Kiitos näkemyksestäsi! Niin, ja raitoja olen laittanut itselleni viimeksi marraskuussa 2006, olet siis taitava! Näetkö jotain muuta miessuhteiden suhteen?

Vierailija
15/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä sit yritän. Susta mä saan aika hyvän mielikuvan. Muta tuntuu, että oot avoin ja sosiaalinen.

Teille ei oo tulossa enempää lapsia. Musta tuntuu, että ootte onnellisia. ainoo riidan aihe on raha-asiat. Sä tykkäät saada omaa aikaa ja toivot myös saavasi sitä, mut jotenki kaikki menee pielee. Puhukaa miehenne kanssa siitä.

Vierailija
16/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä saat vauvan, eikä siihen mene kovin pitkää aikaakaan.. :)

Mutta musta tuntuu, ettet tunne sitä miestä vielä tai sitten miehessä on jokin puoli, joka tulee yllätyksenä. Mies on vaalea tai kalju.

Mulle tulee mielikuva hiuksettomuudesta, mutta tunnet hänet!

Suhde on vaikea, mutta te pääsette siitä yli.

Vierailija
17/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla paikkansa taitaa pitää. osaatko kertoa enemmän

Vierailija
18/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vahvasti ainakin sitä mieltä, ettette oo eroomassa, ratkasu löytyy.

Mulla on mielikuva että mies miettii menoo johonki.

Ehkä harrastukseen? Mistä sä et kuitenkaan kovasti pidä?

Teen pitää jutella asioista ja mies ymmärtää sun kantas! Sulla on hyvä mies, kuhan väähän kasvaa. :-)

Vierailija
19/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olen myös pohtinut eroa, siitä huolimatta että kotona asiat ovat " ihan hyvin" mitä lie tarkoittaakaan. Ruskeahiuksinen mies ei ole mieheni, mutta on humalaisena tunnustanut, että valitsisi nyt minut jos mahdollisuus olisi. Kiitos näkemyksestäsi! Niin, ja raitoja olen laittanut itselleni viimeksi marraskuussa 2006, olet siis taitava! Näetkö jotain muuta miessuhteiden suhteen?

Vierailija
20/22 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun nyt ihan ekaks sanoo, et nää on mun " tunteita" , joita tulee.

Missään nimessä mitään ratkasuja ei saa tehä tän perusteella!

Sillä mä en varsinaisesti näe mitään!

Mutta tunne, joka mulle tulee on se et tää ruskee tukkanen mies todella välittää susta. Toisaalta se tuo sulle surua elämään.,ehkä eron muodossa?

Taidat rakastaa kuitenkin miestäsi?

Mun on vaikee kirjottaa, koska en oo varma, että pitäiskö tuo ratkasu tehä vai ei..

Toisaalta mulla on hyvä olo sun tulevaisuudesta, se tulee olemaan onnellinen. :)

Ehkä sun pitää hetkeks pysähtyä ja miettiä omia tunteitas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi