Herättelettekö mahatautista lasta yöllä juomaan? Viime yönä alkanut mahatauti, illalla ei enää oksentanut
Kommentit (6)
Ihan sen takia, että oma kolmevuotiaani joutui sairaalahoitoon letkuihin, kun mahataudin takia kuivui. Lääkäri sanoi, että ei tarvitse herätellä juomaan, anna vain nukkua. Minä uskoin, ja tulos oli se, että kahden vuorokauden jälkeen lapsi sairaalassa :(
Onko teillä Osmosalia? Suosittelen sitä lämpimästi, apteekista saa. Juota todella kylmään veteen sekotettuna niin pysyy sisällä.
Vierailija:
Ihan sen takia, että oma kolmevuotiaani joutui sairaalahoitoon letkuihin, kun mahataudin takia kuivui. Lääkäri sanoi, että ei tarvitse herätellä juomaan, anna vain nukkua. Minä uskoin, ja tulos oli se, että kahden vuorokauden jälkeen lapsi sairaalassa :(
yhteen menoon juomatta. Ei varmaan pelkästään siitä johtunut, mutta osasyy se kuitenkin oli. Tämän jälkeen olen aina juottanut yölläkin, jos lapsi on sairas. Nyt 6 v. ja edelleen herättelen, sen verran kammokokemus se kuivuminen oli. Pikkusisarusten kanssa oon vieläkin tarkempi. Usein kuivumisesta puhutaan, että vain vauvoilla se on vaarana, mutta isompikin lapsi voi kuivua.
Melkeen sanoisin että anna nukkua jos ei ole kuivumaa.