Läheinen hurahti kristinuskoon ja paasaa nyt koko ajan miten se on totuus
Voiko olla rasittavampaa, ei ota vastaan mitään vasta-argumentteja. -.-'''
Kommentit (22)
Jos hän uskoo Jeesukseen niin hienoa, hän on pelastunut! Etkö sinäkin antaisi elämääsi Jeesukselle ja uskoisi Häneen sinun Herrana ja Vapahtajana? Pyydä syntejäni anteeksi ja Hän antaa ne sinulle anteeksi. Taivaaseen ei ole muuta tietä kuin Jeesus Kristus.
Jos selviää vaikkapa alkoholismista tai masennuksesta uskoontulon myötä niin ihan kannatettava asia, itselleni asialla ei suurempaa merkitystä.
Anna paasata, kyllä tuo siitä rauhoittuu.
Lyö sitä joka kerta kun se mainitsee Jeesuksen tai Jumalan.
Sano, että se on vääryys.
Jos historiaa katsoo, kristinusko on vain tippa valtameressä.
Ehkä kannattaisi miettiä noiden eri uskontojen kieltämistä, sillä ne harjoittavat rikollista ja ihmisten terveydelle vaarallista, ja on ihan samanlaista ollut kielletyissä mp- ja rikollispiireissä.
En tiedä miksi joidenkin uskovaisten on pakko puhua uskostaan joka välissä. Tunnen esim. monia pappeja, jotka kyllä pystyvät puhumaan muustakin.
Ei ole ollenkaan kiva puhua sellaisten ihmisten kanssa, jotka jankkaavat aina samasta aiheesta vaikka sanoisi ettei kiinnosta. Olkoot sitten uskonto, politiikka, ideologia, filosofia, tai vaikka mielipide siitä mikä kolajuoma on parhaan makuinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän uskoo Jeesukseen niin hienoa, hän on pelastunut! Etkö sinäkin antaisi elämääsi Jeesukselle ja uskoisi Häneen sinun Herrana ja Vapahtajana? Pyydä syntejäni anteeksi ja Hän antaa ne sinulle anteeksi. Taivaaseen ei ole muuta tietä kuin Jeesus Kristus.
No jumalauta siinä heti toinen sekopää! Minun mielestäni on jokaisen henkilökohtainen asia, mihin uskoo tai on uskomatta, eikä ole sopivaa ryhtyä käännyttämään toista. Päinvastoin sellainen on röyhkeää, epäkohteliasta ja äärimmäisen ärsyttävää. Uskontoihin langenneet eivät yleensä kykene kunnioittamaan toisten vakaumusta, vaan julistavat suu vaahdossa omaa totuuttaan tyyliin sinä olet väärässä, minä olen oikeassa, pystymättä kuitenkaan perustelemaan väitteitään mitenkään. Parempi kun vain katkaisee välit mokomiin kiusankappaleisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jumalauta siinä heti toinen sekopää! Minun mielestäni on jokaisen henkilökohtainen asia, mihin uskoo tai on uskomatta, eikä ole sopivaa ryhtyä käännyttämään toista. Päinvastoin sellainen on röyhkeää, epäkohteliasta ja äärimmäisen ärsyttävää. Uskontoihin langenneet eivät yleensä kykene kunnioittamaan toisten vakaumusta, vaan julistavat suu vaahdossa omaa totuuttaan tyyliin sinä olet väärässä, minä olen oikeassa, pystymättä kuitenkaan perustelemaan väitteitään mitenkään. Parempi kun vain katkaisee välit mokomiin kiusankappaleisiin.
Kun kristinusko ajetaan ovesta ulos, islam tulee tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Anna paasata, kyllä tuo siitä rauhoittuu.
Ei ne kyllä valitettavasti rauhoitu, jos ovat kunnolla hurahtaneet. Niinhän sitä sanotaan, että alkoholismistakaan ei koskaan täysin parane, sama pätee uskontoon hurahtaneisiin, moni sekoaa lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana saa sinut vastustamaan pelastusta koska se haluaa iankaikkisen sielusi kadotukseen. Siksi herjata sitä, mitä et tunne kun et käsitä Jeesuksen voimaa ja valtasuuruutta. Rukoilen sinunkin puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan kiva puhua sellaisten ihmisten kanssa, jotka jankkaavat aina samasta aiheesta vaikka sanoisi ettei kiinnosta. Olkoot sitten uskonto, politiikka, ideologia, filosofia, tai vaikka mielipide siitä mikä kolajuoma on parhaan makuinen.
Täysin totta. Minä tiedän erään, jonka kanssa ei voi varttia kauempaa puhua, kun puhe jo menee jääkiekkoon tai jalkapalloon, ja se jos mikä on ärsyttävää kun moiset turhanpäiväisyydet eivät minua pätkääkään kiinnosta enkä niistä mitään tiedä enkä haluakaan.
Kokoontukaa keskenänne keskustelemaan aiheesta, turha tulla toisille väkisin tuputtamaan.
Jännä huomata, miten nopeasti tässäkin keskustelussa uskikset hyökkäsivät häiriköimään ja todistamaan olevansa täysin maineensa veroisia. M.O.T, ei voi muuta sanoa.
Ei mikään ihme, jos niihin menee hermot.
Luokkakokouksessa huomaa, että uskoon ovat hurahtaneet juuri ne luokkatoverit, joista ei olisi ikinä uskonut. Eivät enää kiroile eivätkä puhu rivoja, vaan lässyttävät ja lyövät raamatulla päähän. Kiusaamista sekin mutta eri muodossa kuin silloin ennen.
Sano hänelle, että on ok uskoa mihin tahansa haluaa, mutta mikäli haluaa pitää kaverinsa, on pystyttävä puhumaan muustakin kuin omista uskomuksistaan.
Tämä muistuttaa yhtä entistä ystävääni, joka hurahti salaliittoihin. Ei pystynyt sen koommin puhumaan enää mistään muusta. Ei vaikka asiasta mainitsin. Lopulta oli annettava hänen mennä kaltaistensa joukkoon.
Hiljenee kun alat hänelle paasaamaan vaikka siitä että voisi erota kirkosta kun uskovaiset on niin sekaisin.