Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt kuolisit niin mitä luulisit että muistopuheessa sinusta puhuttais?

Vierailija
28.10.2024 |

Ev

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt kuolisin niin en mä edes tiedä milloin ja kuka sen huomaisi. Varmaan riippuisi siitä alkaisinko pahastikin haista. Sen sijaan sen tiedän, ettei mitään muistotilaisuutta saati muistopuheita tule olemaan. Eikä haittaa yhtään, enemmän minä niitä läheisiä näin eläessäni olisin kaivannut. 

Vierailija
22/27 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mitään muistopuheita,jos nyt nyykähtäisin tähän sohvalle niin voi mennä hyvin pitkä aika että minun maallinen tomumaja löydetään koska ei ole lähiomaisia tai kavereita ja työtäkään ole ollut aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mitään muistopuhetta. Ei ne varmaan edes tajuaisi että olen kuollut ennen kuin ei saisi pitkiin aikoihin mitään vastausta lainaa 20e viesteihin.

Vierailija
25/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi kyselisi etukäteen omaisilta jotain harrastuksista ja semmoisista ja väsäisi valmiille pohjalle jonkun tarinan. Sitten sanottaisiin että nyt voi tulla muistelemaan, olisi kiusallinen hiljaisuus ja sitten alettaisiin juoda kahvia. Puheensorina täyttäisi tilan.

Vierailija
26/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä 52 vuotta

Minä ainakin toivoisin että kaikenmaailman nettiviinitilausten jälkiverottajat, tupakantuonnin rajoittajat, autoverottajat, köyhien kurittajat, työttömien karenssikepittäjä-työvoimavirkailijat, sossun sadistivirkailijat, sananvapauden loukkaajat, koronapiikkien pakkotyrkyttäjät ja mm. kaikkein äkäsimmät militanttifeministit sanoisivat muistotilaisuudessani sekä aina hautakiveni ohittaessaan:

"Siin' oli sitt' ylen vittumainen mies."

Minusta se olisi hienoa.

Vierailija
27/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan puhuisi mitään koska minun hautajaisiini ei tule ketään.

T: kiltti mies