Jos nyt kuolisit niin mitä luulisit että muistopuheessa sinusta puhuttais?
Kommentit (27)
Ei tulisi mitään muistopuheita,jos nyt nyykähtäisin tähän sohvalle niin voi mennä hyvin pitkä aika että minun maallinen tomumaja löydetään koska ei ole lähiomaisia tai kavereita ja työtäkään ole ollut aikoihin.
Ei olisi mitään muistopuhetta. Ei ne varmaan edes tajuaisi että olen kuollut ennen kuin ei saisi pitkiin aikoihin mitään vastausta lainaa 20e viesteihin.
Pappi kyselisi etukäteen omaisilta jotain harrastuksista ja semmoisista ja väsäisi valmiille pohjalle jonkun tarinan. Sitten sanottaisiin että nyt voi tulla muistelemaan, olisi kiusallinen hiljaisuus ja sitten alettaisiin juoda kahvia. Puheensorina täyttäisi tilan.
Jätkä 52 vuotta
Minä ainakin toivoisin että kaikenmaailman nettiviinitilausten jälkiverottajat, tupakantuonnin rajoittajat, autoverottajat, köyhien kurittajat, työttömien karenssikepittäjä-työvoimavirkailijat, sossun sadistivirkailijat, sananvapauden loukkaajat, koronapiikkien pakkotyrkyttäjät ja mm. kaikkein äkäsimmät militanttifeministit sanoisivat muistotilaisuudessani sekä aina hautakiveni ohittaessaan:
"Siin' oli sitt' ylen vittumainen mies."
Minusta se olisi hienoa.
Tuskin kukaan puhuisi mitään koska minun hautajaisiini ei tule ketään.
T: kiltti mies