Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tyhmä kysymys: Voiko hammaslääkärin jälkeen syödä?
17.02.2007 |
Töissä eivät tiedä raskaudestani mitään, ja maanantaina olen menossa ultraan työajalla. Sanoin että mulla on hammaslääkäri.. Kysymys kuuluu: voinko mennä pokkana syömään lounasta " paikkauksen" jälkeen, vai täytyykö vetää salaa joku sämpylä huiviin :)
Kommentit (2)
Muovipaikat kovetetaan jo hammaslääkärissä niin ettei niitä tarvitse varoa. Jos on tehty fluoraus niin sen jälkeen odotellaan puoli tuntia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiitos vastauksista, t. ap