Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se ihme,miten sitä jaksoi yhdeksän vuotta koulukiusaamista

Vierailija
28.10.2024 |

Eikä sitä saanut kukaan koskaan loppumaan. Enää en kyllä jaksaisi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, sinä ansaitsin sen koska se tapahtui.

Vierailija
2/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan sitten ansaitsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin joskus ihmetellyt. 9v on tosi pitkä aika tuollaiseen. Ja koskaan kukaan ei siihen tosiaan puuttunut. Muistan vieläkin sen helpotuksen tunteen kun peruskoulu luopui ja kiusaajat menivät eri kouluun. 

Vierailija
4/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itsekin joskus ihmetellyt. 9v on tosi pitkä aika tuollaiseen. Ja koskaan kukaan ei siihen tosiaan puuttunut. Muistan vieläkin sen helpotuksen tunteen kun peruskoulu luopui ja kiusaajat menivät eri kouluun. 

Mulla kyllä kaikki tiesivät asiasta. Rehtori, opettajat, koulutoimenjohtaja, toisten lasten vanhemmat. Ei sitä silti ikinä saatu loppumaan.

Vierailija
5/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihme,miten sitä jaksoi yhdeksän vuotta koulukiusaamista.

Sen jaksoi päivä kerrallaan, koska ei tiennyt sen kestävän yhdeksää vuotta. En usko kenenkään psyykkeen kestävän, jos heti kättelyssä ilmoitetaan, että se on nyt sitten tätä seuraavat kymmenen vuotta jokapäivä satoi tai paistoi.

Vierailija
6/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit toisin jos esim oma lapsesi olisi alakouluikäinen tässä tilanteessa?

Vierailija
7/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit toisin jos esim oma lapsesi olisi alakouluikäinen tässä tilanteessa?

Varmaan muuttaisin hänet eri kouluun. En oikein tiedä. Mun teiniäni ei ole koskaan kiusattu koulussa. Hän on ollut sellainen puhelias, sosiaalinen ja reipas. Aivan toisenlainen kuin minä. Minä olin ujo ja arka.

Vierailija
8/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on pitkä aika, ihan liian pitkä . Hienoa että selvisit siitä hengissä ja ilmeisesti/toivottavasti kutakuinkin terveenä. Tällaisia kärsimyksiä annetaan välillä ihmisille eikä ansaittua ole . 

Vierailija
9/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on pitkä aika, ihan liian pitkä . Hienoa että selvisit siitä hengissä ja ilmeisesti/toivottavasti kutakuinkin terveenä. Tällaisia kärsimyksiä annetaan välillä ihmisille eikä ansaittua ole . 

Joo selvisin. Elämässäni on tapahtunut paljon pahaa. Kaikesta on kuitenkin tullut selvittyä.

Vierailija
10/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo selvisin. Elämässäni on tapahtunut paljon pahaa. Kaikesta on kuitenkin tullut selvittyä.

Tosi ikävää. Toivottavasti vastapainona on myös hyviä asioita tapahtunut.

Vierailija
11/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää. Toivottavasti vastapainona on myös hyviä asioita tapahtunut.

Jonkun verran hyviäkin mutta enemmän varmasti pahoja. 

Vierailija
12/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihme,miten sitä jaksoi yhdeksän vuotta koulukiusaamista.

Sen jaksoi päivä kerrallaan, koska ei tiennyt sen kestävän yhdeksää vuotta. En usko kenenkään psyykkeen kestävän, jos heti kättelyssä ilmoitetaan, että se on nyt sitten tätä seuraavat kymmenen vuotta jokapäivä satoi tai paistoi.

Toisaalta kestämistä voisi auttaa se, että tietäisi homman kestävän vain 10 vuotta ja loppuvan sitten. Eikä siis jatkuvan aina ja ikuisesti.

Vierailija
13/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän se kiusaaminen hyvitti?  Ei ollut mitään hyvitettävää. 

Vierailija
14/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että jouduit kestämään kaiken sen. Se jättää elinikäiset arvet. 

Vierailija
15/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että jouduit kestämään kaiken sen. Se jättää elinikäiset arvet. 

Mä kyllä koen, että monet muut asiat ovat olleet elämässäni paljon vaikeampia ja pahempia kuin tuo kiusaaminen. Tuosta on toipunut. 

Vierailija
16/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän se kiusaaminen hyvitti?  Ei ollut mitään hyvitettävää. 

Muista edellinen elämäsi. Sinä olit silloin se kiusaaja. Karma...

Vierailija
17/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasin koulussa yhden kiusaajan. Sen jälkeen minua pidettiin pahiksena ja kiusaaja sai kehuja vaikka opettaja tiesi kiusaamisesta. Vaadin myös että kiusaajan vanhemmat tulevat kouluun kun halusin puhua niitten kanssa. Eivät tulleet joten hakkasin kiusaajan pahasti ja se joutu sairaalaan vissiin 2 kuukaudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä