Hartanit + sisaristuin?
No, siinähän se tuli. Tietääkö kukaan saako hartaneihin viritettyä jonkinlaisen sisaristuimen? Ei huvittas ostaa uusia vaunuja, ei tuplia eikä toisenmerkkisiä, olen ollut tosi tyytyväinen hartaneihin.
Täplä
Kommentit (4)
Tuttavalla oli sellainen ikivanha ( huutiksesta ostettu) joka laitetaan kopan päälle suoraan. Eli jos sulla on Hartaneissa kova koppa niin on mahdollista. Lisäksi olen nähnyt vanhoja työntöaisoihin kiinnitettäviä istuimia, jonka saisi. Kannattaa katsoa vanhoja netistä. Entiedä millaiset Hartanit sulla on, mutta ainakin Skaterit tulee aika epävakaiksi, mutta kuka nyt muutenkaan uskaltaisi jättää istuimeen istuskelemaan ilman, että on käsi aisassa kiinni... Niin ja toimii ainakin hätävarana, jos ei enää jaksa laudalla seistä =)
ei saa laittaa sisaristuinta, ensinnäkin niiden kevytrunko ei sitä kestä toiseksi painopiste muuttuu niin merkittävästi ettei vaunua ole senkään puolesta turvallista käyttää. Saksalaisiin vaunuihin ei ole koskaan saanut laittaa sisaristuinta, mutta nykyäänhän sisaristuimia ei ole enää markkinoilla muihinkaan merkkeihin. Vaihtoehdoiksi jää siis joko seisomalauta (esim. Toplineen sopii ainakin Buggy Board) jos lapsi on noin 3 v. tai sisarusrattaat jos on kyse alle 2-vuotiaasta. Lisäksi jossakin netissä olen törmännyt sellaiseen " sivuvaunuun" joka kiinnitetään vaunun viereen isommalle sisarukselle, vähän kuin istumarattaat.
kyllä ihan 2-vuotiaalla. Tosin tuplat on kätevät, jos haluaa lenkkeillä pitkiä matkoja, mutta kauppaan, kerhoon jne. mennään kyllä ihan laudalla ja hyvin jaksaa esikoinen seistä siinä. Riippuu tietysti lapsesta, mutta me harjoiteltiin laudalla oloa jo ennen vauvan syntymää.
Ainakaan niin, että valmistaja hyväksyy turvallisuuden kannalta?