Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dildon värinän idea?

Vierailija
28.10.2024 |

Hei naiset! Miten saatte värinän tuntumaan hyvältä sisällä? Klitalle saa aina orgasmin, mutta en ole vielä löytänyt sisäpuolelle iloa värinätoiminnoista. Vinkkejä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä mitään leluja? Sinulla edes?

Niin edelliseltäkö kysyit? Minulla on itselläni ja vaimo kyllä tietää että on. Harvakseltaan itse käyttelen, ja saatan kyllä silloin hänelle kertoakin että aion lelua käyttää tai että tyydytin sillä itseni. Hänelle ihan ok, mutta eipä ole sen enempää mielenkiintoa niihin osoittanut, joten en ole alkanut kysymättä esitellä. Mielelläni kyllä demonstroisin, jos pyytäisi.

Hänellä ei ole mitään, liekö koskaan edes nuorena sinkkuna ollutkaan, sitä en tiedä. Itsetyydytyskään ei häntä kiinnosta lainkaan, yhdyntäkeskeinen kuten sanottu.

M54

Vierailija
42/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on? Me ollaan välillä mietitty tekovaginaa, en aina kein  tahdo laueta naiseni sisälle... Ensin seisoo, mutta sitte jotenki lakkaa kesken yhdynnän, hän tekee mulle käsin loppuun. Jos tekovagina kiihottais enemmän

M 56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa värisevän lelun sisälle G-pistettä vasten, antaa sen olla paikallaan ja samalla hieroo ulkopuolelta sormilla klittaa. Kun puristelee pillulla, värinä tuntuu koko lantion sisällä. Tekee mulle huomattavasti vahvemman orgasmin kuin pelkästä klitoriksen sormetuksesta. Kannattaa kokeilla, mutta jos se ei toimi sinulle, niin sitten se ei toimi sinulle. Nämä ovat yksilöllisiä asioita.

Pelkällä sisäisellä värinällä mä en ainakaan tule. Jos haluan tehdä orgasmin emättimen kautta koskettelematta klitoriksen kärkeä, niin tarvitsen paljon voimakkaampaa stimulointia (eli otan dildon kahvasta kiinni ja työntelen G-pistettä vasten, tähän käytän yleensä moottoroimatonta dildoa).

Minustakin upeaa kuvausta, kyllä nainen voi tehdä ihanaa itselleen

Vierailija
44/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on? Me ollaan välillä mietitty tekovaginaa, en aina kein  tahdo laueta naiseni sisälle... Ensin seisoo, mutta sitte jotenki lakkaa kesken yhdynnän, hän tekee mulle käsin loppuun. Jos tekovagina kiihottais enemmän

M 56

Vierailija
45/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvää kuvausta, alkaa tuntua kutinaa alapäässä... Kyllä nyt pitää hankkia jonkinlainen dildo. Mies sitä on ehdotellut, niin ku lisäämään kiihotusta, kummallekkin. En vaan jotenki oo lämmennyt asialle. Voishan sitä joo, yhteiseks hyväksi.

N 61

Kannattaa hankkia vaikka värisevä ja ilman voi olla kookkaampikin niitä kun käytät miehesi tai omaksikin iloksi värisevällä glitorista hyväillen ja tavallista riittävästi liukkarilla käsiteltyä vaginaasi työnnellen on varmasti nautinnollinen kokemus.

M

Vierailija
46/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värisevä dildo ykkösessä tai kakkosessa ja penis toisessa tuntuu miehestä todella hyvältä

Vierailija
47/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin monikaan pettynyt värisemään antaahan se aivan erilaisia tuntemuksia kuin pelkkä tavallinen yhdessä käytettäessä toimivat varmaan hyvin.

Vierailija
48/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 56

Joku ihan perus Satisfyer for Men ilman surinoita tai muita hienouksia. Kyllä siinä tuntumaa on, jos laukeamattomuus siitä kiinni on. Mun makuuni vähän liikaakin, kun laukean sillä turhan nopeasti. Sen vuoksi tulee aika harvoin käytettyä omaan kivaankaan, kun putsailun ja kuivatuksen vaiva ei ole oikein suhteessa siihen että laukeaa alle kymmenellä työnnöllä. Puolen viinipullon puudutuksella ihan sopiva, tai sitten jos on aikomuksena (ja kykyä) ottaa useampi kierros.

Ei kai siinä kuitenkaan kiihotusta tuo kuin alun uutuudenviehätys joka aikanaan hiipuu. Meinaan jos sitä lisäbuustia tarvitsee erektion saamiseen tai pysymiseen, sisään noihin tiukkoihin vehkeisiin on vaikea päästä ilman kohtuu hyvää erektiota.

M54

Vierailija
49/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä mitään leluja? Sinulla edes?

Muutama suriseva ja imevä ja pari flesua.

M

Vierailija
50/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio on kyllä jonkunlainen, mutta ei pysy kauaa, kun olen sisällä. Ajattelimme, että jos naiseni "käsityön" sijaan saisin loppuun tekovaginalla. En tiedä, välillä kaipaa jotain. En vaan ilmeisesti kiihotu tarpeeksi ollessani sisällä

Vierailija
51/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä kokeilla jos naisesikin suostuisi, ettei ajattele jotenkin ettei oo tarpeeksi tai jotain sellasta. Eihän se sitä varmaan oo. Aina ei vaan kaikki onnistu

Vierailija
52/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa värisevän lelun sisälle G-pistettä vasten, antaa sen olla paikallaan ja samalla hieroo ulkopuolelta sormilla klittaa. Kun puristelee pillulla, värinä tuntuu koko lantion sisällä. Tekee mulle huomattavasti vahvemman orgasmin kuin pelkästä klitoriksen sormetuksesta. Kannattaa kokeilla, mutta jos se ei toimi sinulle, niin sitten se ei toimi sinulle. Nämä ovat yksilöllisiä asioita.

Pelkällä sisäisellä värinällä mä en ainakaan tule. Jos haluan tehdä orgasmin emättimen kautta koskettelematta klitoriksen kärkeä, niin tarvitsen paljon voimakkaampaa stimulointia (eli otan dildon kahvasta kiinni ja työntelen G-pistettä vasten, tähän käytän yleensä moottoroimatonta dildoa).

Tarvitsen paljon voimakkaampaa stimulointia (eli otan dildon kahvasta kiinni ja työntelen G-pistettä vasten, tähän käytän yleensä moottoriporaa).

Vierailija
53/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio on kyllä jonkunlainen, mutta ei pysy kauaa, kun olen sisällä. Ajattelimme, että jos naiseni "käsityön" sijaan saisin loppuun tekovaginalla. En tiedä, välillä kaipaa jotain. En vaan ilmeisesti kiihotu tarpeeksi ollessani sisällä

Testaa ensiksi dildoa itsesi sisällä. Prostatan hieronta saattaa olla oikea ratkaisu sinulle.

Vierailija
54/58 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!

M 56

Vierailija
55/58 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tuo vaimo saa orgasneja etäohjattavalla värisevällä Lovence Lush 3 dildolla

https://www.lovense.com/bluetooth-remote-control-vibrator

Tuo ei olekaan dildo vaan vibraattori. Dildo on penistä jäljittelevä sauva ilman mitään sähkömekaniikkaa.

Vierailija
56/58 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmillä varustettu, kiemurteleva pupuvibraattori!  Orgasmi tulee väkisin! Suosittelen!

Kiva, että olet saanut orkkuja. Kuvailetko vähän, miten tuo etenee, se kiemurteluko sinut saa tulemaan vai ne pupunkorvat klitalla.

Molemmat! orgasmi on niin raju, että tulee harvemmin käytettyä molempia toimintoja yhtaikaa!

Vierailija
57/58 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa on nyt täällä puhetta dildoista. Onko kellään kokemusta leikkaamattomasta so. sellaisesta dildosta jossa on liikkuva esinahka. Niitä on kuulema olemassa.

Vierailija
58/58 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa on nyt täällä puhetta dildoista. Onko kellään kokemusta leikkaamattomasta so. sellaisesta dildosta jossa on liikkuva esinahka. Niitä on kuulema olemassa.

Minuakin kiinnostaisi tuollainen dildo. Tuntuma olisi varmasti  hiemman aidompi kuin tavallisella perinteisellä dildolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi