Arto Satonen lopettaa työministerinä: Olen päässyt panemaan toimeen! Sairaussakko tulee, irtisanomissuojaa heikennetään ja määräaikaisuuksia
Helpotetaan, elikkäs paljon työnsarkaa jää vielä seuraavaksi työministerin saappaisiin astuvalle. Uudistukset on tarkoitus saada voimaan ensi vuonna ja näin toimien työllisyys ja talous nousuun, kun firmat uskaltaa palkata taas tietäen, että työntekijöistä pääsee myös helposti eroon, vaikka on huutava työvoimapula.
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Mä näen sieluni silmin arton kihisemässä kiukusta rystyset valkoisena itkue tihrustaen näpyttämässä kännykkäänsä vauvalla.
"mie näytän niille sosialisti äm-mille, varppina näytän, kaikki kärsii koska minen sas pildeä YHYYYYYYY"
Oikeassahan se on, nyt ihan kaikki kärsii sen narsismista, kapitalistisesta mustavalkoisesta höpönlöpöstä ja hoitamattomista mt-ongelmista.
PARAS MINISTERI IKINÄ.
"Minä kostan kaikille moukille kun ei ne ymmärrä kuinka koulutettu minä olen, minä osaan kaikki sloganit, ihan koko rahalla ostin parhaat sloganit YHYYBYHYY"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin katastrofaalisen ammattitaidotonta hallitusta ei olla ennen nähty. Salonen varmaan tärisee häpeästä miettiessään miten Suomen työmarkkinat on hänen aikanaan muuttunut.
Miksi häpeäisi? Muutoksia oli tehtävä ja pitää tehdä vielä paljon lisää hyvinvointivaltion ja kilpailukyvyn turvaamiseksi.
Oho, sulle sattui kirjoitusvirhe. 'Turvaamiseksi' piti tietenkin olla 'tuhoamiseksi'.
Vain sairas mieli kuvittelee että tässä oltaisiin hyvinvointivaltiotamme tuhoamassa. Sitä pitää vaan kehittää jotta se säilyy.
Metaforana voisi todeta että hyvinvointivaltiomme oli Marinin hallituksen jäljiltä kuin paikalleen pysähtynyt vesi.
Alkoi pikkuhiljaa mädäntyä.
Siksi uudistuksilla raikastetaan asia ja laitetaan vesi virtaamaan. Ja keksi vaan lisää korjauksiasi. Ihan niin paljon kuin vaan jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin katastrofaalisen ammattitaidotonta hallitusta ei olla ennen nähty. Salonen varmaan tärisee häpeästä miettiessään miten Suomen työmarkkinat on hänen aikanaan muuttunut.
Miksi häpeäisi? Muutoksia oli tehtävä ja pitää tehdä vielä paljon lisää hyvinvointivaltion ja kilpailukyvyn turvaamiseksi.
Oho, sulle sattui kirjoitusvirhe. 'Turvaamiseksi' piti tietenkin olla 'tuhoamiseksi'.
Vain sairas mieli kuvittelee että tässä oltaisiin hyvinvointivaltiotamme tuhoamassa. Sitä pitää vaan kehittää jotta se säilyy.
Metaforana voisi todeta että hyvinvointivaltiomme oli Marinin hallituksen jäljiltä kuin paikalleen pysähtynyt vesi.
Siksi uudistu
Sun uudistukset on 70 lukulaista ultrakapitalismi paskaa joka ei ole toiminu ikinä missään.
Ei me sua sitä varten äänestetty että sä uudistaisit meidän laman vtun urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen sieluni silmin arton kihisemässä kiukusta rystyset valkoisena itkue tihrustaen näpyttämässä kännykkäänsä vauvalla.
"mie näytän niille sosialisti äm-mille, varppina näytän, kaikki kärsii koska minen sas pildeä YHYYYYYYY"
Oikeassahan se on, nyt ihan kaikki kärsii sen narsismista, kapitalistisesta mustavalkoisesta höpönlöpöstä ja hoitamattomista mt-ongelmista.
PARAS MINISTERI IKINÄ.
"Minä kostan kaikille moukille kun ei ne ymmärrä kuinka koulutettu minä olen, minä osaan kaikki sloganit, ihan koko rahalla ostin parhaat sloganit YHYYBYHYY"
yo merkonomi, yhteiskuntatieteiden maisteri
Jos Marinin hallitus aikaansai ummehtunutta vettä, te ootte hallituksessa nyt paskoneet siihen veteen ja yritätte saada kansan juomaan sitä... Mitään järkevää uudistusta ei ole tullut tai tulossa, paskaa vaan.
Arto Satonen on Cambridgen yliopistossa koulutettu miljonääri, joka on luennoinut eri maiden yliopistoissa ja julkaissut talousaiheista kirjallisuutta. Satonen on myös voittanut SM-mitaleita shakissa.
Mites palstahuutelijat?
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen on Cambridgen yliopistossa koulutettu miljonääri, joka on luennoinut eri maiden yliopistoissa ja julkaissut talousaiheista kirjallisuutta. Satonen on myös voittanut SM-mitaleita shakissa.
Mites palstahuutelijat?
Koulunsa kesken jättänyt elämänkoululainen ketjussa ainakin huudellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi uudistu
No kun ei ole mahdollista turvata hyvinvointivaltiota romuttamalla ne pilarit, jotka tekevät hyvinvointivaltiosta hyvinvointivaltion, eli terveydenhoito, sosiaaliturva, yhdenvertaisuus, oikeudenmukaisuus ja koulutus.
Kuten ollaan jo nähty, leikkaamalla ei saatu kasvua aikaan, vaan pelkkää näivettymistä. Lukuisia merkittäviä investointeja ja miljardihankkeita on peruttu mm. Fazerin uusi tehdas ja vety-hanke. Kiitos hallituksen. Ollaan menetetty paljon työpaikkoja, ostovoimaa ja potentiaalista talouskasvua, joka olisi ollut ainoa pelastava asia Suomelle. Mutta Satonen puuhaa mielummin marjanpoimijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mites palstahuutelijat?
Sä olet arto niin vtun nolo, releet on viimesen päälle mut sisällä on pelkkä tuhnu.
Retostele lisää kuinka et pärjää etkä osaa vaikka syytä ois ja etuoikeutta piisaa.
rahastojen arvo n 560 000 osakkeita n 24 000
Vierailija kirjoitti:
Mites palstahuutelijat?
Kaikki tuo ja paras mihin sä pystyt on joku kuspanen miljonäärien pyramidi huijaus 70 luvuta.
Vierailija kirjoitti:
Mites palstahuutelijat?
Valehtele nyt vielä siitä että et ole itse paikalla. :' D
Vierailija kirjoitti:
rahastojen arvo n 560 000 osakkeita n 24 000
Ja rehellisyyttä ei tippaakaan, tässäkin ketjussa olet valehdellut.
Herrasmies ei koskaan kiss and tell.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi pikkuhilja
Hyvinvointivaltion rakenteet alkoivat pikkuhiljaa rapistua kun militantin ultrawokeilun vaikutteita otettiin myös valtion budjettiin pala kerrallaan mukaan.
Pirkanmaalainen ministeri on kerännyt huikean omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen ainakin joka kerta vaikka oksennustaudissa töihin jos eka päivä on myös omassa työsopimuksessa palkaton. Siinäpähän sitten työpaikalla kiittelevät miten mukavaa on kun kaikki ovat yrjötaudissa ja paskovat monta päivää. Muistakaa noudattaa tätä varsinkin eduskunnassa.
Olisi hyvä jos kaikki tulisivat jatkossa sairaina töihin, niin sitten olisikin vähän ajan päästä enemmän palkollisia sairaana ja eivät voisi tulla töihin. Firmojen pomotkin sitten yllättyisivät kuin Petterimme konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Pirkanmaalainen ministeri on kerännyt huikean omaisuuden.
Ylläri, miljonääri inceli ajaa köyhien köyhdyttämistä tuhoamalla oman maansa talouden tahalteen kostona väärin tietäville.
Tarkoitus on ajaa suomalaiset naiset spesifisesti ahdinkoon.
Persu myi koko suomen porvarille sillä ajatuksella että sitten on helpompi kiristää ihmisiä seksiin, kokoomuslaiset ovat myös innoissaan orjista raha mielessä.
Persut aina kitisee muslimeista, se on kateutta, he kokevat epäreiluksi miksi musta mies saa alistaa ja hakata naista mut he ei.
Mitä pitemmälle tää sekoilu menee, sitä vähemmän te pystytte sulkeen silmiänne siltä, menkää lukemaan heidän omia juttuja.
Kyllö Satonen on ansainnut jonkinlaisen kunnianosoituksen ponnisteluistaan isänmaamme hyväksi.
Tasavallan presidentti voisi vaikka myöntää hänelle jonkin ansiomerkin.
Tämä! 😂