Arto Satonen lopettaa työministerinä: Olen päässyt panemaan toimeen! Sairaussakko tulee, irtisanomissuojaa heikennetään ja määräaikaisuuksia
Helpotetaan, elikkäs paljon työnsarkaa jää vielä seuraavaksi työministerin saappaisiin astuvalle. Uudistukset on tarkoitus saada voimaan ensi vuonna ja näin toimien työllisyys ja talous nousuun, kun firmat uskaltaa palkata taas tietäen, että työntekijöistä pääsee myös helposti eroon, vaikka on huutava työvoimapula.
Kommentit (290)
Inhottavaa, että hän noin julkisesti mainostaa panneensa Toimea. Mihin? Suol...een? Jotain rajaa paljasteluissa, vaikka lisänimi olisikin naku-Arto.
Eikös jotkut vassarit vetoa biologiaan joissain asioissa. Vahvimmat selviää.
Näin katastrofaalisen ammattitaidotonta hallitusta ei olla ennen nähty. Salonen varmaan tärisee häpeästä miettiessään miten Suomen työmarkkinat on hänen aikanaan muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa, että hän noin julkisesti mainostaa panneensa Toimea. Mihin? Suol...een? Jotain rajaa paljasteluissa, vaikka lisänimi olisikin naku-Arto.
Toimi Kankaanniemi? Myös Sastamalan satoa hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Näin katastrofaalisen ammattitaidotonta hallitusta ei olla ennen nähty. Salonen varmaan tärisee häpeästä miettiessään miten Suomen työmarkkinat on hänen aikanaan muuttunut.
Miksi häpeäisi? Muutoksia oli tehtävä ja pitää tehdä vielä paljon lisää hyvinvointivaltion ja kilpailukyvyn turvaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi Kankaanniemi? Myös Sastamalan satoa hänkin.
Ovelta ovelle. Vuoroin vieraissa. Arto ja Toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ihana.
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…
Vierailija kirjoitti:
Eikös jotkut vassarit vetoa biologiaan joissain asioissa. Vahvimmat selviää.
Kaksoisstandardit elävät ja voivat hyvin noissa piireissä.
Työministeri Satoselta vakava varoitus: Saksan talous yskii, vaikutukset näkyvät Suomessa:
https://www.verkkouutiset.fi/a/arto-satonen-varoittaa-saksan-talous-ysk…
Mitähän Petteri ja Riikka hommaavat Artolle läksiäislahjaksi? Kullitetut sakset? Thaimaalaisten poimijoiden puolukoista ilman yötyö-lisää leivotun piirakan?
Vierailija kirjoitti:
Työministeri Satoselta vakava varoitus: Saksan talous yskii, vaikutukset näkyvät Suomessa:
https://www.verkkouutiset.fi/a/arto-satonen-varoittaa-saksan-talous-ysk…
Saksassa Vihreät lakkauttivat ydinvoiman. Ja kaikki idän kaasun varaan. Yksisilmäisen dogmaattisen politiikan seuraukset tulevat nyt maksuun kansalle.
Mä näen sieluni silmin arton kihisemässä kiukusta rystyset valkoisena itkue tihrustaen näpyttämässä kännykkäänsä vauvalla.
"mie näytän niille sosialisti äm-mille, varppina näytän, kaikki kärsii koska minen sas pildeä YHYYYYYYY"
Oikeassahan se on, nyt ihan kaikki kärsii sen narsismista, kapitalistisesta mustavalkoisesta höpönlöpöstä ja hoitamattomista mt-ongelmista.
PARAS MINISTERI IKINÄ.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen sieluni silmin arton kihisemässä kiukusta rystyset valkoisena itkue tihrustaen näpyttämässä kännykkäänsä vauvalla.
"mie näytän niille sosialisti äm-mille, varppina näytän, kaikki kärsii koska minen sas pildeä YHYYYYYYY"
Oikeassahan se on, nyt ihan kaikki kärsii sen narsismista, kapitalistisesta mustavalkoisesta höpönlöpöstä ja hoitamattomista mt-ongelmista.
PARAS MINISTERI IKINÄ.
DD
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Petteri ja Riikka hommaavat Artolle läksiäislahjaksi? Kullitetut sakset? Thaimaalaisten poimijoiden puolukoista ilman yötyö-lisää leivotun piirakan?
Eikö sullakaan ajatus pyöri kuin noissa asioissa? Onko henkinen kasvusi pysähtynyt lapsen tasolle?
Pierasin juuri ja tais tulla suolen mitalta ulostetta housuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeäisi? Muutoksia oli tehtävä ja pitää tehdä vielä paljon lisää hyvinvointivaltion ja kilpailukyvyn turvaamiseksi.
Oho, sulle sattui kirjoitusvirhe. 'Turvaamiseksi' piti tietenkin olla 'tuhoamiseksi'.
Vierailija kirjoitti:
PARAS MINISTERI IKINÄ.
* :' DDDDD
En tiedä, paljonko on enää työelämän heikennyksiä tekemättä.
Minulla ei jatkettu määräaikaisuutta. Olin muutaman päivän todella turvoksissa kuukautisten takia ja heti alkoi vauvautelut, joihin vastasin kieltävästi. Tavallaan olen iloinen, että pääsin pois tuolta, koska olihan tuo aivan asiatonta. Toisaalta olen hieman surullinen, ja en oikein tiedä, mitä virkaa minulla on työelämälle, kun ainoa kiinnostava asia tuntuu olevan, mitä kohdussani tapahtuu. En toki tiedä, onko sillä työllä minullekaan niin väliä, kun ei ole aikomistakaan kantaa lasta kohdussani. Olen kyennyt elättämään itseni tuilla ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sullakaan ajatus pyöri kuin noissa asioissa? Onko henkinen kasvusi pysähtynyt lapsen tasolle?
Kyllä sinä nyt arto näytit kaapin paikan, miehisesti!
Ihan karnevaali koko sälli.
:' DDD
Kun Satonen panee toimeksi, on heikompien parempi mennä alta pois.