Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen miss Universum -asut. Mitä mieltä?

Vierailija
28.10.2024 |

Minusta muutama on ok, joskaan eivät mitään ihmeellistä, ja loput ovatkin sitten ihan kauheita.

Iltsikassa juttua.

Kommentit (900)

Vierailija
821/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin, että jos tilaan tuon 9,99€ tilauksen Miss Universen Youtube-kanavalta, show näytetään suorana sieltä? Kuulostaa helpommalta kuin Telemundon kanssa säätäminen.

Vierailija
822/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskan missillä on hyvät jalat ja hyvä vartalo muutenkin. Pitkät hiukset antavat paljon mahdollisuuksia monenlaisten kampausten tekemiseen. Lyhyt polkkatukka rajaa tätä. 

Leikelty barbi. Matildalla riittävästi pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvat puvuista löytyy? 

Vierailija
824/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta kuvia nähneenä, että uima-asun leikkaus oli kyllä mahdollisimman epäimarteleva jokaiselle ehdokkaalle. En tajua, kuinka voi tyriä bisneksensä nimenomaan kun miljoonat ihmiset seuraavat kisaa? Fiksu suunnittelija olisi suunnitellut kaikkien ehdokkaiden kauneutta imartelevat asut. Ongelma on siinä, että yläosassa ovat omituiset leikkaukset kun ajattelee edes pienirintaisen naisen anatomiaa. Suuremmilla rinnoilla lopputulos on entistä huonompi. 

Vierailija
825/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika pieni muna on ranskalla. mutta joku siellä on. mutta pieni

https://www.instagram.com/p/DCZE6KxNGod/

Pieni muna, suuri sielu 

Vierailija
826/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi youtuubberi oli laittanut Matildan 14.

Siis joku Adam joka paikanpäällä ja tavannut noi.

Meikistä vähän huomautteli. Ilmeisesti ei ole ollut niin avoin kuin Tanskan. Jonka sijoitti 5. Tanskan edustaja kuulemma haki vaatetuksena Thaimaasta.

Matildalla kuulemma queen aura.

Matilda tippui semeissä sen sijoituksessa...

No yhden ihmisen mielipide.

Turhaa te alapeukutatte.

Ei se minun mielipide ollut.

Vierailija
827/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ranska varmaan sit voittaa

Vierailija
828/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ranska varmaan sit voittaa

Tuomaristo innostunut housun pullotuksesta

Vierailija
829/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut vähän taaksepäin näitä kommentteja ja naurattaa kyllä jotkut jutut. Huomaa, että suurin osa täällä kirjoittelevista ei ole koskaan ennen seurannut Miss Universe -kisaa, koska ette tunnut tietävät siitä mitään.

Ensinnäkin kansallispuku ei merkkaa yhtään mitään pisteissä. Se on vaan show katsojille. Ihan sama vaikka olisi siellä kävellyt perunasäkki päällä niin ei vaikuta pisteisiin. Siksi ehkäpä harmi, että juuri kansallispukuun Matilda oli harkinnut hiukset kovin tarkkaa ja käytti jatkoja. Kun kansallsipuvulla aloitettiin, ei niitä sitten enää ehditty laittaa kunnolla itse kisaan eli uikkari ja iltapukukierroksille.

Joku täällä paasasi, että Miss Suomi -organisaatiossa ei seurata kansainvälisiä kisoja koska tukka oli niin huonosti. Anteeksi, mutta että siis mitä? Mitä tekemistä Suomen organisaatiolla oli hiuksiin. Ei siellä Sunneva tai hänen tyttärensä

Tyylitaju ei ole mikään absoluuttinen fakta. Se on jokaisen henkilökohtainen mielipide ja se on jokaisella eri. Matildan iltapuku on minusta hieno ja todella hyvin tehty, se oli myös missikisoihin sopivan bling. Kesti ihan hyvin vertailua monen muun maan rinnalla, siellä jos oli jos jonkinmoista tuotosta taas. Tämän tamperelaisen suunnittelijan finaalipuvussa pelkään eniten sitä, että se tulee olemaan joku jäykkä satiinitekele, joka näyttää raskaalta ja 90-lukulaiselta.

Vierailija
830/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss USA voittaa hymyn leveydellä. Mahtaa sattua kasvoihin kun koko päivän esittelee hymyillessään melkein jokaista ylähammastaan. Oma suuni ei edes veny sellaiseen ilmeeseen. Tiedän, että siellä tuollainen hymy on ihanne. Minulla on siellä serkkuja ja siksi setäni vaimo traumatisoi täällä käydessään melkein jokaisen kommentoidessaan, ettei tuollakaan ole miljoonan dollarin hymyä. Serkkujani komennettiin hymyilemään suulla miljoonan dollarin hymyä, vaikka silmät eivät hymyilleet mukana.

En tiedä, että mikä itse olen kun minulla alkaa aina ensin hymy ja hilpeys tuntumaan silmissä. Silmät siis hymyilevät ennen kuin suu taipuu ujoon hymyyn.

Vierailija
831/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuvat puvuista löytyy? 

Googlen kuvahausta?

Vierailija
832/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss USA voittaa hymyn leveydellä. Mahtaa sattua kasvoihin kun koko päivän esittelee hymyillessään melkein jokaista ylähammastaan. Oma suuni ei edes veny sellaiseen ilmeeseen. Tiedän, että siellä tuollainen hymy on ihanne. Minulla on siellä serkkuja ja siksi setäni vaimo traumatisoi täällä käydessään melkein jokaisen kommentoidessaan, ettei tuollakaan ole miljoonan dollarin hymyä. Serkkujani komennettiin hymyilemään suulla miljoonan dollarin hymyä, vaikka silmät eivät hymyilleet mukana.

En tiedä, että mikä itse olen kun minulla alkaa aina ensin hymy ja hilpeys tuntumaan silmissä. Silmät siis hymyilevät ennen kuin suu taipuu ujoon hymyyn.

Mulla kramppaisi naama jenkkien tekohymyä yrittäessä. En tajua niiden feikkiyden ihannointia. Mä ainakin hymyilen kun siihen on aihetta. 

Vierailija
833/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa upeaa taas pitkästä aikaa nähdä suomalainenkin missi finaalissa muutenkin kuin nopeana välähdyksenä yli sadan muun kandidaatin joukossa. Aikamoinen määrä ehdokkaita onkin, joten upeaa ja ainutlaatuista, jos Matilda yltää jatkoon.

Vierailija
834/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka frillat ja röyhelöt ovat pikkuhiljaa tulleet muodin valtavirtaan, olisi minusta kyllä kovin noita aineksia sisältävä iltapuku liikaa itseltään puvun kantajalta huomiota vievä. Tämä on makuasia. Jos on frillaa tai röyhelöä, sitten muiden asusteiden ja kampauksen olisi hyvä olla pelkistettyjä, ettei tule tårta på tårta-efektiä. 

Matildalla kaunis joutsenkaula, jollainen on todella harvinainen kaunottarillakin. Ilman muuta sitä kannattaa korostaa ja mielestäni hän on toiminut oikein kun on esiintynyt vähäkoruisempana kuin moni muu. Ei sitä joutsenkaulaa kannata haudata paksuihin käätyihin jne.

Vierailija
835/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matildahan on valittu eturiviin tanssimaan finaalin avauksessa. Samoin ennakkosuosikki Peru. Peukut pystyyn siis! Ehkä Suomelle sitten Lolan sijoitus TOP 5. 

Harvinaisen kaunis luonnollinen missi.

Vierailija
836/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta kuvia nähneenä, että uima-asun leikkaus oli kyllä mahdollisimman epäimarteleva jokaiselle ehdokkaalle. En tajua, kuinka voi tyriä bisneksensä nimenomaan kun miljoonat ihmiset seuraavat kisaa? Fiksu suunnittelija olisi suunnitellut kaikkien ehdokkaiden kauneutta imartelevat asut. Ongelma on siinä, että yläosassa ovat omituiset leikkaukset kun ajattelee edes pienirintaisen naisen anatomiaa. Suuremmilla rinnoilla lopputulos on entistä huonompi. 

No kyllä ainakin Venezuelan edustajan vartalo näytti upealta uima-asussa.

Vierailija
837/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kramppaisi naama jenkkien tekohymyä yrittäessä. En tajua niiden feikkiyden ihannointia. Mä ainakin hymyilen kun siihen on aihetta. 

Joo, kyllä olisi ollut outoa jos olisin hymyillyt suunnilleen takahampaat loistaen kun naapuri olisi tullut vastaan. Olisi alettu pitämään seonneena. Suomessa riitti tuohon aikaan ihan kohtelias tervehdys. Yhdysvalloissa sitten jo pienestä pitäen tähdätään siihen jenkkihymyyn. Olen nähnyt eBayssa suunvenytyslaitteen, jota pystyy säätämään. 

Suomalainen on sen verran vielä vaistojen varassa oleva, että pitää epäilyttävänä jos suullaan hymyilevän silmät eivät hymyile mukana.

Vierailija
838/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi youtuubberi oli laittanut Matildan 14.

Siis joku Adam joka paikanpäällä ja tavannut noi.

Meikistä vähän huomautteli. Ilmeisesti ei ole ollut niin avoin kuin Tanskan. Jonka sijoitti 5. Tanskan edustaja kuulemma haki vaatetuksena Thaimaasta.

Matildalla kuulemma queen aura.

Matilda tippui semeissä sen sijoituksessa...

No yhden ihmisen mielipide.

Turhaa te alapeukutatte.

Ei se minun mielipide ollut.

Mä alapeukutin sitä että kerroit mitä yksi tubettaja oli sanonut, tänään oli lauantai niin mulla oli aikaa katsoa kymmenisen MU analyysia.

Vierailija
839/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matildahan on valittu eturiviin tanssimaan finaalin avauksessa. Samoin ennakkosuosikki Peru. Peukut pystyyn siis! Ehkä Suomelle sitten Lolan sijoitus TOP 5. 

Harvinaisen kaunis luonnollinen missi.

Perun missi on kaunis ja arvostan, ettei ole alkanut mitenkään muokkaamaan suoraksi persoonallista hiusrajaansa.

Vierailija
840/900 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, ettei missimme puhu haastattelussa läpiä päähänsä. Englantia hän osaa sujuvasti eli sen suhteen meidän ei tarvi täällä jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi