Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka krapulassa saa erittäin pahoja psyykkisiä oireita?

Vierailija
17.02.2007 |

Mä saan joskus paniikkikohtauksia ja välillä mun ajatukset on varmaan aika lähellä ns. psykoottisia ajatuksia - se on niin pelottavaa, etten juo enää itseäni humalaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa myös masentaa aivan sietämättömästi. En myöskään uskalla nykyään kuin hyvin harvoin juoda niin paljon, että joutuisin käsittelemään sitä olotilaa. Samaa voi tosin tulla, vaikka joisi vähemmänkin, eli olen tulkinnut tämän niin, että alkoholi ei sovi minulle ollenkaan.

Vierailija
2/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on ns. normaaliolotilassakin pahoja masennus- ja ahdistusoireita. Ne pahenevat krapulassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee esim sellaisia oloja, että mun ihon läpi tunkee matoja läpi tai jalkoihin puhkeaa näppylöitä.. pelottaa taas kun ajattelenkin..

Vierailija
4/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juonut niin hirveesti, että todellakin hulluuden rajamailla käynyt kankkusessa, olenkin valitettavasti vahingoittanut minulle rakkaita ihmisiä silloin.

Ehdottomasti suositan niille, keillä tuntuu pää sekoavan krapulassa, että lopettaa juomisen kokonaan tai vähentää ainakin.

Vierailija
5/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten todellakaan juo enkä oo koskaan juonut paljoa.

Vierailija
6/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kaikki asiat mitä tein humalassa, vaikka en olisi tehnyt mitään normaalista poikkeavaa.

Vierailija
7/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei olekkaan siitä, kuinka usein ju, vaan siitä miten aivot reagoivat alkoholiin ja tietysti juoman määrälläkin on osuutta asiaan.

Kehotan pidättäytymään sinuakin kokonaan viinasta, juoppohulluus ei ole mikään leikin asia.

Vierailija
8/8 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joskus on tullut höpöheinää polteltua niin paniikkikohtaus on odotettavissa parin seuraavan päivän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän