Nyt selvisi mitä ansaitsevat nämä palstan Vaativaa asiantuntijatyötä tekevät!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylioppilas ja saan yksityisellä 6200 e kk. Markkinointiviestintä.
Jäisi haaveeksi nykypäivänä. Vanhat koneistoon päässeet-, alallaan onnistuneet pärjäävät vanhoilla näytöillään.
It-alalla ei temppu eikä mikään, jos osaa ja pääsee yhteenkin projektiin kiinni kunnolla, niin jatko on omissa käsissä. Kukaan ei käytännössä kysele papereita muutaman projektin jälkeen, vain kokemusta eri teknologioista, projektinjohtamiskokemusta jne. Alku on tietysti vaikeinta, suosittelen esim. AMK, moni vetää tuolla koulutuksella 7K€ kuukaudessa.
No ei se ihan noin mene jos olet isommassa yrityksessä töissä. Nopeammin ja helpommin tulee ylennyksiä yliopistotutkinnolla vs. pe
Kyllä se osaaminenkin otetaan huomioon. Ellei ole vaatimuksena ylempi korkeakoulututkinto ja työhön hakee se, joka työtä on hyvin tehnyt ja korkeammin koulutettu ulkopuolinen, menee takuulla sisäinen hakija edelle. Ja nimitysmuistioissa on yksityiskohtaiset vertailut eri osa-alueilta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta julkisella sektorilla niillä on 2 kk kesäloma ja 1 kk muita lomia.
Valtiolla kun olin niin 1kk kesäloma ja 1vk talvilomaa, että ihan perus normi ja työaika siis se 37.5h/vk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta julkisella sektorilla niillä on 2 kk kesäloma ja 1 kk muita lomia.
Valtiolla kun olin niin 1kk kesäloma ja 1vk talvilomaa, että ihan perus normi ja työaika siis se 37.5h/vk.
Se loma muuttuu pidemmäksi 15 palvelusvuoden jälkeen eli lomaa ansaitaan 3 vrk per virassaolokuukausi. Täydeksi lomanmääräytymiskuukaudeksi tulkitaan kuukausi, jossa on vähintään 18 virassaolopäivää.
Jospa sinä menisit edes töihin? Kyllä varmaan joku osa-aikainen tiskarin paikka saattaa avautua.
-eri