Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriin pääsy

Vierailija
28.10.2024 |

On ehdotettu, että pääsisi  yksityislääkärille terveyskeskus 

maksulla. 

Hyvä ehdotus. Se voisi olla määräaikainen kunnes sote saadaan kuntoon. Nythän me emme pääse lääkäriin ollenkaan.

Terveyskeskukseen ei pääse tällä hetkellä ,  se on tosi asia

Yksityiselle pääsee jos on rahaa. 

Me Yli 80 v. Olemme yli-ikäisiä. Tuntuu , että meitä ei saa olla  olemassa enään.

Tämän käsityksen olen saanut.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän käsityksen olen saanut...

Tyhjät tynnyrit koliseen eniten. 

Vierailija
2/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen terveyskeskuksessa töissä ja hoidamme kymmeniä potilaita joka päivä.

- hoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin terveyskeskukseen perjantaina kun päiväkoti pyysi hakemaan lapsen, kun tällä oli korva kipeä. Olin tunnissa hakenut lapsen, sekä käynyt hänen kansaan lääkärillä. 

Vierailija
4/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin terveyskeskukseen perjantaina kun päiväkoti pyysi hakemaan lapsen, kun tällä oli korva kipeä. Olin tunnissa hakenut lapsen, sekä käynyt hänen kansaan lääkärillä. 

Missä näin nopeasti onnistuu?

Vierailija
5/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama mihin menee lääkäriin jos maksu on sama yksityiselle ja julkiselle. Valtiolle taas yksityinen tietää lisää kustannuksia jos se säädetään valtion kustannettavaksi. Kokoomukselle tämä varmasti käy koska sen kannattajat ovat niitä pörriäisten osakkaita eikä heitä kiinnosta valtion talous vaan oma.

Vierailija
6/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö nyt höppänä. 

Vierailija
7/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin nopeasti onnistuu?

Naantalissa.

Vierailija
8/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen päässyt samana päivänä kun oikeasti on tarvinnut.

Vierailija
9/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan sama mihin menee lääkäriin jos maksu on sama yksityiselle ja julkiselle. Valtiolle taas yksityinen tietää lisää kustannuksia jos se säädetään valtion kustannettavaksi. Kokoomukselle tämä varmasti käy koska sen kannattajat ovat niitä pörriäisten osakkaita eikä heitä kiinnosta valtion talous vaan oma.

Miksi sä luulet, että kokoomus lobbasi sotea porvarillinen penis jöpöttäen?  Surullista on, että yrittäjäpuolueen yrittäjät ovat niin huonoja kauppiaita, että ne eivät edes halua myydä jotain oikeaa. Meidän "markkinataloutemme" on miinussummapeliä. Sotella ei ole mitään tekemistä markkinatalouden kanssa. Kyse on sosialismista, josta hyötyvät köyhien sijaan rikkaat. Näin käy kaikessa sosialismissa. Pohjois-Koreassa sosialistisella eliitillä on parhaat länsimaiset konjakit ja venäläiset kaviaarit. Tosin hekään eivät tee niin käsittämättömiä voittoja kuin suomalaiset esim hoivayhtiöoligarkit. 

Totta kai ahneet pääomasijoittajat käyttävät tyhmyyttämme hyväksi. Kokoomus vieläpä halusi meille alamaisille palveluseteleitä. Maailman paras palveluseteli keksittiin jo 546 vuotta ennen kuin Jumalan pojaksi itseään luullut Jeesus-niminen mielisairas sekoili Lähi-Idässä. Meillä on Suomessakin jo paljon parempi palveluseteli nimeltään euro. Miksi valtio verottasi minulta ensi euroja ja antaisi sitten takaisin tyhmemmän version tästä samasta setelistä?

t. palvelusetelillä yksityisellä käynyt

Vierailija
10/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt molempia nyt yli 80-vuotiaita vanhempiani lääkärissä jo pidemmän aikaa ja molemmat ovat saaneet tarvittaessa aina hyvää hoitoa.

Vierailija
11/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kuskaan äitiäni ne kaikki käynnit, jotka hän on tarvinnut. 

Vierailija
12/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt molempia nyt yli 80-vuotiaita vanhempiani lääkärissä jo pidemmän aikaa ja molemmat ovat saaneet tarvittaessa aina hyvää hoitoa.

Ja tämä siis julkisella.

Vierailija
13/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Hesoissa et pääse. Monesti ihan vakavissakin jutuissa tarjottu aikaa 3 kk päähän. Olen joutunut pari kertaa menemään yksityiselle ja maksamaan itse, vaikka olen pitkäaikaistyötön. Todella eriarvoista. Työssäoleville on työterveyshuolto. 

Vierailija
14/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoitaja

Aloittelen tässä kahvitaukoa tunnin "myöhässä", kun olen hoitanut potilaita.

- hoitaja nro 2.

Vierailija
15/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoitaja

Paljonkos on potilaita jonossa hoitsu?

Vierailija
16/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni sai myös infartin viime vuonna ja sai hyvää hoitoa ja puolivuotis-kontrollit on hoituneet myös ongelmitta. Myös äitini korkeaa verenpainetta seurataan säännöllisesti. 

Vierailija
17/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Hesoissa et pääse. Monesti ihan vakavissakin jutuissa tarjottu aikaa 3 kk päähän. Olen joutunut pari kertaa menemään yksityiselle ja maksamaan itse, vaikka olen pitkäaikaistyötön. Todella eriarvoista. Työssäoleville on työterveyshuolto. 

Se tässä vähän tympiikkin kun alasta luodaan kuvaan sellaisena kuin tilanne on Helsingissä.

- hoitaja

Vierailija
18/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä luulet, että kokoomus lobbasi sotea porvarillinen penis jöpöttäen?  Surullista on, että yrittäjäpuolueen yrittäjät ovat niin huonoja kauppiaita, että ne eivät edes halua myydä jotain oikeaa. Meidän "markkinataloutemme" on miinussummapeliä. Sotella ei ole mitään tekemistä markkinatalouden kanssa. Kyse on sosialismista, josta hyötyvät köyhien sijaan rikkaat. Näin käy kaikessa sosialismissa. Pohjois-Koreassa sosialistisella eliitillä on parhaat länsimaiset konjakit ja venäläiset kaviaarit. Tosin hekään eivät tee niin käsittämättömiä voitto

Tällä vauvassa on hyvää se että näkee paljon erilaisia mielipiteitä. Jotkut ovat ihan hyviä ja toiset huonoja. Toiset kuvastavat tyhmyyttä ja toiset viisautta. Yhtä kaikki yksinkertaistettuna tiedät varmaan että jos maksajana on kansalainen verojen muodossa niin mikä tahansa palvelu kannattaisi tuottaa omakustannushintaan. Jokainen välikäsi nostaa maksajan kustannuksia. On eri asia puhua välttämättömistä palveluista kuin niistä ei niin välttämättömistä.

Vierailija
19/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä vähän tympiikkin kun alasta luodaan kuvaan sellaisena kuin tilanne on Helsingissä.

- hoitaja

Mua tympii taas nää jutut, kun lääkäriin pääsee heti ja ajankin saa vain samantien soittamalla. Stadissa tarjotaan aikaa 3 kk päähän. Lisäksi, kun on takaisinsoitto järjestelmä joudut ensin odottamaan sitä puhelua.

Vierailija
20/29 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hoitaja

Paljonkos on potilaita jonossa hoitsu?

7,7 odottajaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän