Älkää ostako kotimaista Loiste hammasharja. MOT- ohjelma.
Möivät meillekin huonon harjan eivätkä korvanneet sitä. 100e maksoi.
Kommentit (23)
Kuka hemmetti maksaa hammasharjasta 100€?
Jos minulle soitetaan, että olen voittanut jotain, niin puhelu loppuu siihen. Lähettäkää voitot vaan, ei kannata mistään muusta neuvotella.
Mutta kummasti voitto aina tarkoittaa, että pitääkin ostaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti maksaa hammasharjasta 100€?
😂 Samaa nauroin! Edunvalvonta olisi oikea ratkaisu tällaisille ihmisille!
Tämäkö siitä seurasi kun ei hennonut sanoa puhelimessa hammasharjakauppiaalle EI.
Suomalaisilla on edelleen selvästi liikaa rahaa.
Loiste harja mainostaa myyvänsä harjoja yksinoikeudella mutta tavara on kiinalaista bulkkikamaa.
Täysin sama kuin sonicare. Samat harjat käy. Itsellä maksoi 40e. Minusta on hyvä, parempi kuin tavallinen sähköhammasharja.6pkt harjoja piti tilata. Sai välin 4kk niin ei tule liian usein. Maksaa 24,90.
En mä muutenkaan ostaisin hammasharjaa PUHELINSOITON seurauksena
Kaupat on täynnä Hammasharjoja. Kuka niitä puhelinmyyjiltä ostaa joutaakin ulosottoon.
Itsellä ollu käytös 2 vuotta, hammaslääkärikin sanoi et näkyy harjan vaihto hammaskalustosta.
ihme itkua koko kohu, hyvä harja mun mielestä. Vaihtopäineen makso ehkä sen 200€ mut sen verran menee ku käy kerran raflassa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama kuin sonicare. Samat harjat käy. Itsellä maksoi 40e. Minusta on hyvä, parempi kuin tavallinen sähköhammasharja.6pkt harjoja piti tilata. Sai välin 4kk niin ei tule liian usein. Maksaa 24,90.
N. 9 euroa muualla.
Mutta tyhmä maksaa moninkertaisesti 😅👍
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollu käytös 2 vuotta, hammaslääkärikin sanoi et näkyy harjan vaihto hammaskalustosta.
ihme itkua koko kohu, hyvä harja mun mielestä. Vaihtopäineen makso ehkä sen 200€ mut sen verran menee ku käy kerran raflassa.
Jos et uskalla tilata ulkomaisista nettikaupoista niin esim. Kärkkäinen myy samaa harjaa parillakympillä. Ja vaihtopäät muutaman euron.
Fuengirolan keskustassa on toimisto mistä nää soitot tulee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 9 euroa muualla.
Mutta tyhmä maksaa moninkertaisesti 😅👍
Niin mikä maksaa n.9 euroa muualla?
Ei ole kotimainen. Halpaa Kiina bulkkia. Messut Kiinassa täynnä näitä muutamalla dollarilla. Merkin saat itse päättää. Speksit ison osin keksittyjä...paljon parempia ja edullisempia esim nuo Oclean ja Oral-B tuotteet
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö siitä seurasi kun ei hennonut sanoa puhelimessa hammasharjakauppiaalle EI.
Minulle tuo robotti soitti. Jatkoi kälätystä, vaikka sanoin ettei nyt käy. Löin luultiin korvaan. Mielestäni törkeää olette, ettei ikäiseni ihminen voi ostaa hammasharjaa itselleen! No, uutisista selvisi tuokin kusetus.
Kannattaisi opettaa etenkin vanhoille sukulaisille jne, että etteivät osta mitään puhelinmyynnistä.
Järkihän sen sanoo että jossakin se miina piilee ku hupelimella tarttee hammasharjoja tyrkyttää ehtoosta...siinähän sitten makselee maailman tappiin eli kuolemaansa asti uusia harjapäitä ja perikunnalta loput...ONNEA teille jotka tilasitte, tyhmyydestä sakotetaan! Ei mulla muuta,eli kuulemiin...
Ns. kotimainen eli halvin mahdollinen kiinapaska.