Onko kukaan vetänyt 20 ksylitol-purkkaa päivässä?
Kommentit (19)
Olen tainnut syödä purkkaa viimeksi kouluaikoina, yli 40 vuotta sitten.
Koko pussin olen syönyt lapsena monesti, ei vaikutusta.
Syön joskus niitä pieniä xylitoltabletteja. Ajatus on että imeskelläån yksi ruoan jälkeen mutta kun karkinhimo yllättää niin rouskuttelee menemään. Silloin tulee isoja ja kuuluvia aivan hirvittävän hajuisia paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Syön joskus niitä pieniä xylitoltabletteja. Ajatus on että imeskelläån yksi ruoan jälkeen mutta kun karkinhimo yllättää niin rouskuttelee menemään. Silloin tulee isoja ja kuuluvia aivan hirvittävän hajuisia paukkuja.
Mulla kävi tänään tälleen. Oon piereskellyt aivan valtavia määriä. Milloinkohan tämä loppuu Vatsa turvonnut ja heikko huono olo.
Jatkuvasti menee 20 purkkaa. Vatsa tottuu ksylitoliin. Ei tuu paukkuja. Siedän kahvia, ksylitolia, ruisleipää, kaalia vallan mainiosti. Mut on mullakin omat vatsan ärsyttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti menee 20 purkkaa. Vatsa tottuu ksylitoliin. Ei tuu paukkuja. Siedän kahvia, ksylitolia, ruisleipää, kaalia vallan mainiosti. Mut on mullakin omat vatsan ärsyttäjät.
Jossain vaiheessa voi tulla salaperäinen ripuli. Kannattaa ennen lääkäriin menoa testata xylitolin poisjättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tänään tälleen. Oon piereskellyt aivan valtavia määriä. Milloinkohan tämä loppuu Vatsa turvonnut ja heikko huono olo.
Minulle nuo ksylitolipierut tekevät päälle ummetuksen. Menee muutamia päiviä tai jopa viikko, ennen kuin mahan tilanne normalisoituu.
Kyllä. Monilla on kokemusta laksatiivisista vaikutuksista. Kaupoissa on paljon tuotteita.
En ole ostanut vielä yhtään kertaa mitään ksylitolipitosta, saati syönyt.
Vetänyt siis syönyt? Taatusti ilmavaivoja jos söisin.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on kun syö sokeritonta sukulaista.
Tyttöystäväni kokeili kerran ja tulos oli arvattava. Kakki housussa ja pimppi aivan kakassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on kun syö sokeritonta sukulaista.
Jaiks
Tänään viimeksi. Ei tunnu missään
Ihmettelen ihmisiä jotka ei kuule kehonsa ääniä ollenkaan.
Joskus 30 vuotta sitten. Tais tulla vatsakipua.