Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin neuvolassa tyttövauvani kanssa ja istui minun sylissäni rauhallisesti kuten aina. Niin viereen tullut äiti sanoi, että lapseni

Vierailija
27.10.2024 |

on kaunis kuin nukke. Mitä ootte kommentista mieltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan väitä, että loukkaannuit tuosta?

Vierailija
2/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantunut! Tuli vaan yllätyksenä. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiraukka kun ei kehuakaan saa.

Vierailija
4/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kommentti!

Vierailija
5/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin maissa on ihan normaalia  jutella jotain, kun vaikka odottaa pääsyä johonkin palveluun. Itse ainakin tervehdin muita jonottajia mennessäni istumaan. Joskus sitten alkaa juttukin luistaa.

Kauniin kommentin ap kuuli, voit kertoa tyttärellesi,  kun aikuistuu.

Vierailija
6/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, lastasi kehuttiin kauniiksi. 

Vierailija
7/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin maissa on ihan normaalia  jutella jotain, kun vaikka odottaa pääsyä johonkin palveluun. Itse ainakin tervehdin muita jonottajia mennessäni istumaan. Joskus sitten alkaa juttukin luistaa.

Kauniin kommentin ap kuuli, voit kertoa tyttärellesi,  kun aikuistuu.

Mun tytärtä ihasteltiin pienenä tosi paljon. Olen hänelle kertonut paljon niitä tarinoita.

Vierailija
8/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isoäiti ja pojantytär on todella kaunis lapsi. Olen saanut kuulla kommentteja ihan koko hänen ikänsä ( 4 v). Kiitän ylpeänä.  Onko tämä joku ongelma. Olen itsekin kaunis.

Vierailija
9/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi vieressä ollut nainen tuntea värinää *siellä* kun haaveili hetken itsekin kauniista lapsesta.

Vierailija
10/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ihmisistä löytyy jotain hyvää sanottavaa, jos haluaa jonkun mieltä parantaa, vaikka: onpa sulla kauniit kengät.

Meillähän on aika lailla paikkakuntakohtaista, jutellaanko vieraiden kanssa. P-Karjalassa usein jutellaan vieraillekin, jossain päin Länsisuomessa tuskin edes nyökätään tervehdykseksi.

Vierailija
11/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä. Et ole ikinä puhunut tuntemattomien kanssa vai? Tää aloitus menee sarjaan: Mahdollista vain Suomessa

Ja joo.. ihan normaalia keskustelua se oli.. huh

Vierailija
12/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi vieressä ollut nainen tuntea värinää *siellä* kun haaveili hetken itsekin kauniista lapsesta.

...jonka myöntäisi pää edellä sisäänsä. Nykyään saa olla tarkkana jopa neuvolassa noiden lapsikaappaajien kanssa.

Vierailija
13/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumahan se on! Ruma! Ruma!

Vierailija
14/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin neuvolassa aikoinaan kahden lapseni kanssa. Leikki-ikäinen leikki neuvolan leluilla ja vauva istui sylissäni odotushuoneessa. Siihen tuli joku hoitaja jotain puuhaamaan. Äkkiä se kirkaisi kauhuissaan. Oli säikähtänyt, kun mun vauva käänsi päätään. Sanoi, että oli luullut, että sylissäni on nukke. Creepy-vauva ;-)

Vierailija
15/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti kehunut toisten lapsia. Nehän ovat monesti herttaisia ja itsekin monen lapsen vanhempana tiedän kuinka tärkeää on tuntea olevansa hyväksytty lapsi tai lapsen vanhempi.

Vierailija
16/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pienen lapseni kanssa neuvolassa ja joku tyyppi huomasi lapseni ja sitten osoitti sormella samalla sanoen että katsokaa ihmiset tuossa on häviäjä sukupolvelta toiselle.

Vierailija
17/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantunut! Tuli vaan yllätyksenä. t.ap

Se on Suomessa ikävää, että tuollainen normaali positiivinen lausahdus on niin harvinainen, että tulee yllätyksenä.

Vierailija
18/18 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin pienen lapseni kanssa neuvolassa ja joku tyyppi huomasi lapseni ja sitten osoitti sormella samalla sanoen että katsokaa ihmiset tuossa on häviäjä sukupolvelta toiselle.

Toivottavasti tämä tarina ei ole totta.