Olin neuvolassa tyttövauvani kanssa ja istui minun sylissäni rauhallisesti kuten aina. Niin viereen tullut äiti sanoi, että lapseni
on kaunis kuin nukke. Mitä ootte kommentista mieltä?
Kommentit (18)
En loukkaantunut! Tuli vaan yllätyksenä. t.ap
Joissakin maissa on ihan normaalia jutella jotain, kun vaikka odottaa pääsyä johonkin palveluun. Itse ainakin tervehdin muita jonottajia mennessäni istumaan. Joskus sitten alkaa juttukin luistaa.
Kauniin kommentin ap kuuli, voit kertoa tyttärellesi, kun aikuistuu.
Onnea, lastasi kehuttiin kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin maissa on ihan normaalia jutella jotain, kun vaikka odottaa pääsyä johonkin palveluun. Itse ainakin tervehdin muita jonottajia mennessäni istumaan. Joskus sitten alkaa juttukin luistaa.
Kauniin kommentin ap kuuli, voit kertoa tyttärellesi, kun aikuistuu.
Mun tytärtä ihasteltiin pienenä tosi paljon. Olen hänelle kertonut paljon niitä tarinoita.
Minä olen isoäiti ja pojantytär on todella kaunis lapsi. Olen saanut kuulla kommentteja ihan koko hänen ikänsä ( 4 v). Kiitän ylpeänä. Onko tämä joku ongelma. Olen itsekin kaunis.
Taisi vieressä ollut nainen tuntea värinää *siellä* kun haaveili hetken itsekin kauniista lapsesta.
Kaikista ihmisistä löytyy jotain hyvää sanottavaa, jos haluaa jonkun mieltä parantaa, vaikka: onpa sulla kauniit kengät.
Meillähän on aika lailla paikkakuntakohtaista, jutellaanko vieraiden kanssa. P-Karjalassa usein jutellaan vieraillekin, jossain päin Länsisuomessa tuskin edes nyökätään tervehdykseksi.
Siis mitä. Et ole ikinä puhunut tuntemattomien kanssa vai? Tää aloitus menee sarjaan: Mahdollista vain Suomessa
Ja joo.. ihan normaalia keskustelua se oli.. huh
Vierailija kirjoitti:
Taisi vieressä ollut nainen tuntea värinää *siellä* kun haaveili hetken itsekin kauniista lapsesta.
...jonka myöntäisi pää edellä sisäänsä. Nykyään saa olla tarkkana jopa neuvolassa noiden lapsikaappaajien kanssa.
Mä olin neuvolassa aikoinaan kahden lapseni kanssa. Leikki-ikäinen leikki neuvolan leluilla ja vauva istui sylissäni odotushuoneessa. Siihen tuli joku hoitaja jotain puuhaamaan. Äkkiä se kirkaisi kauhuissaan. Oli säikähtänyt, kun mun vauva käänsi päätään. Sanoi, että oli luullut, että sylissäni on nukke. Creepy-vauva ;-)
Olen monesti kehunut toisten lapsia. Nehän ovat monesti herttaisia ja itsekin monen lapsen vanhempana tiedän kuinka tärkeää on tuntea olevansa hyväksytty lapsi tai lapsen vanhempi.
Minä olin pienen lapseni kanssa neuvolassa ja joku tyyppi huomasi lapseni ja sitten osoitti sormella samalla sanoen että katsokaa ihmiset tuossa on häviäjä sukupolvelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantunut! Tuli vaan yllätyksenä. t.ap
Se on Suomessa ikävää, että tuollainen normaali positiivinen lausahdus on niin harvinainen, että tulee yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin pienen lapseni kanssa neuvolassa ja joku tyyppi huomasi lapseni ja sitten osoitti sormella samalla sanoen että katsokaa ihmiset tuossa on häviäjä sukupolvelta toiselle.
Toivottavasti tämä tarina ei ole totta.
Älä nyt vaan väitä, että loukkaannuit tuosta?