Työkaveri saikuttaa jatkuvasti ja nyt rupesin tekemään samaa, enpä vaan arvannut
Että tämä saikkusirpa menisi niin sekaisin kun aloin toimia yhtä vastuuttomasti kuin hän. Ei ollutkaan kivaa kun joku muukin saikuttaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Eikä se taatusti ole teidän työnantajasta kivaa. Ette taida ymmärtää mitä kuluja työntekijästä on normaalistikin, saati vaikuttajista? Turha ihmetellä niitä yt neuvotteluita ....
Tässähän on päin vastoin kaksi esimerkkiä näistä palstan menkää töihin huutelijoista, ja miten heillä menee työelämässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se taatusti ole teidän työnantajasta kivaa. Ette taida ymmärtää mitä kuluja työntekijästä on normaalistikin, saati vaikuttajista? Turha ihmetellä niitä yt neuvotteluita ....
Tässähän on päin vastoin kaksi esimerkkiä näistä palstan menkää töihin huutelijoista, ja miten heillä menee työelämässä..
Niin, jopa tuollaiset kun saa töitä niin ei voi väittää että kovin moni ois työtön ilman omaa syytään.
Kannattaa suhtautua saikkusirpaan tasapuolisena ja pystyvänä työntekijänä, eli huolehtia ettei vahingossakaan tule tehneeksi hänen töitään saikutuksen aikana. Tehkööt itse kun palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jopa tuollaiset kun saa töitä niin ei voi väittää että kovin moni ois työtön ilman omaa syytään.
Päin vastoin hidasälyinen palstakollegani. Tälläisdt tontut pitäisi laittaa pellolle, ja ahkeria työttömiä näiden tilalle
No minä olen tuhansia "mene töihin" viestejä täällä ja muuallakin nähnyt. Jos menisin jonnekin töihin, niin olisin sitten saikkusirpa, kun en oikeasti ole työkykyinen.