Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten tulkitsisit tämän vastauksen mieheltä

Vierailija
30.09.2025 |

Asutaan eri paikkakunnilla, mutta sanoin että olisi kiva jatkaa tutustumista siitä huolimatta. Mies sitten siihen että no miksipäs ei jos minä tulen hänen paikkakunnalleen. 

Jotenkin jäi vaivaamaan. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet hänen luokseen, jos haluat nähdä. Mies ei ole niin kiinnostunut, että viitsisi itse nähdä vaivaa asian eteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi moiseen vätykseen.

Vierailija
4/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menet hänen luokseen, jos haluat nähdä. Mies ei ole niin kiinnostunut, että viitsisi itse nähdä vaivaa asian eteen. 

Tämä. Jos olisi oikeasti kiinnostunut, tulisi sinun luoksesi. 

Vierailija
5/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut. Panoksi voit toki kelvata paremman puutteessa. Yrittäkää nyt jo naiset ymmärtää, että kun roikutte tuollaisissa tyypeissä, saatte kärsiä koko mahdollisen suhteen ajan. Mies ei koskaan tule laittamaan teitä etusijalle, näkemään vaivaa, olemaan romanttinen, muistamaan syntymäpäivää tms. Mies voi jopa suostua suhteeseen, koska miehille satunnaisen seksin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin naisille. Mutta mitään aitoa kiinnostusta siellä taustalla ei ole, mies ottaa vain kaiken hyödyn irti naisesta. Annatte myös itsestänne tosi epätoivoisen kuvan, jos matkustatte miehen luo tai annatte miehen juoksuttaa itseänne. Ei näin.

Oikeasti kiinnostunut mies on valmis ajamaan vaikka 400 km treffien vuoksi eikä pidä sitä minään ongelmana.

6/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan hänen paikkakunnalleen, mutta sovi tapaaminen sellaiseen paikkaan, johon pääsee vain autolla. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
8/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kehtaa sanoa, ettei ole kiinnostunut. 

Vierailija
9/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miksipäs ei" = en kieltäydy parista panosta, jos tulet luokseni, tuot ruokaa, siivoat, annat seksiä ja poistut sen jälkeen eikä minun tarvitse tehdä mitään asian eteen 

Vierailija
10/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin  kysymyksiin ei juurikaan tule positiivisia vastauksia. Aina samaa negatiivisuutta. Onkohan ainakin joissakin niitä samoja vastaajia?

Itse vastaisin: Mene käymään ja katso mitä tulee.

Vierailija
11/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin  kysymyksiin ei juurikaan tule positiivisia vastauksia. Aina samaa negatiivisuutta. Onkohan ainakin joissakin niitä samoja vastaajia?

Joo mutta älä mene miehen kotiin. Muualla tapaaminen.

Vierailija
12/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ehkä nuori tai vähän yksinkertainen, jota haluamme varjella hyväksikäytöltä, kun viestissä ihan selkeästi lukee, ettei mies ole kiinnostunut naisesta, ei ole rakastunut eikä halua solmia avioliittoa eikä perustaa perhettä.

Miksi kukaan nainen haluaisi tuhlata elämäänsä sellaiseen mieheen?

Vierailija
13/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu ihan vain siitä, että lähes jokainen nainen, jolla on kokemusta passiivisesta ihan sama -miehestä, jota pitää jahdata ja jallittaa, tietää sen, ettei sellaisesta kuviosta koskaan seuraa mitään hyvää. Ainoastaan turhautumista, ajan tuhlaamista, pettymyksiä, sydänsuruja, itsensä nolaamista ja omien rajojen rikkomista. Sitten kun nainen on joskus saanut kokea, miltä tuntuu, kun mies on ihan aidosti kiinnostunut, ei sen jälkeen enää huvita mikään kädenlämpöinen ja epätoivoinen "yritä, mene ja katso, mitä tapahtuu" -sekoilu.

Vierailija
14/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kiinnostunut. Panoksi voit toki kelvata paremman puutteessa. Yrittäkää nyt jo naiset ymmärtää, että kun roikutte tuollaisissa tyypeissä, saatte kärsiä koko mahdollisen suhteen ajan. Mies ei koskaan tule laittamaan teitä etusijalle, näkemään vaivaa, olemaan romanttinen, muistamaan syntymäpäivää tms. Mies voi jopa suostua suhteeseen, koska miehille satunnaisen seksin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin naisille. Mutta mitään aitoa kiinnostusta siellä taustalla ei ole, mies ottaa vain kaiken hyödyn irti naisesta. Annatte myös itsestänne tosi epätoivoisen kuvan, jos matkustatte miehen luo tai annatte miehen juoksuttaa itseänne. Ei näin.

Oikeasti kiinnostunut mies on valmis ajamaan vaikka 400 km treffien vuoksi eikä pidä sitä minään ongelmana.

Tämä on taivaan tosi. Nimim. Kokemusta on, ja ei enää koskaan miehessä roikkumista.

Vierailija
15/15 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mun mies on toisesta maasta (ihan Euroopasta). Tavattiin ensin ulkomailla (Euroopan maassa, joka ei ole kummankaan kotimaa). Mies halusi tavata minut uudelleen, ja varasi lennot Suomeen. Itse en olisi tuosta noin vain lähtenyt jonkun lähes tuntemattoman perään matkustamaan, vaikka olinkin kiinnostunut. Oli mahtava viikonloppu yhdessä, ja yhdessä edelleen vuosien jälkeen. 

Mutta jos mies haluaa suhdetta, kyllä hän laittaa tapahtumaan, että tapaatte vielä. Jos ei laita, unohda koko juttu.