Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tässä asiassa: Ystävä, väittää minun ovelasti vihjailevan asioita.

Vierailija
27.10.2024 |

Jokaisesta minun sanomastani  lauseestä tuttava  löytää vihjailua. Hän kääntää asiat ihan väärinpäin. Syyttää ja haukkuu minun vihjailevan, tätä sanaa hän käyttää. Hän väittää toisinaan ihan normaalia keskustelua paskan puhumiseksi.

Minun on otettava ihan yleisiä asioita puheeksi. En voi kysyä hänen lapsistaan tai aviomiehestään, kun hän jo löytää jotain vihjailua ja kääntää asian moitteeksi. Paljon rajumpaa puhetta häneltä tulee. Hän korostaa omaa itseään reiluksi ja rehdiksi ihmiseksi, mutta se ainoastaan peilaa hänen olemustaan.

Kieltäytyy kertomasta omista ongelmistaan, mutta usuttaa minua ikäänkuin utelemaan häneltä. Olen lopettanut sellaiset kysymiset jo kauan sitten.

Mitä minä teen hänen kanssaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kyseessä olla jokin alkava mielentilaan liittyvä sairaus?

Vierailija
2/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi uusi ystävä. Miksi olla yhteydessä noin rasittavaan ihmiseen.

Vierailija
4/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa et puhu hänelle mitään tai etsit toisen ystävän.

Vierailija
5/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän syyttää muutenkin lääkäreitä poliitikkoja ja kaikkea mahdollista, mutta ei omia tilannettaan koskaan. Hän on vakavarainen. Väittää, että on huolia, mutta ei koskaan kerro, enkä minä ole enää edes kysynyt.

Vierailija
6/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ystävyys, yksinkertaista

Vierailija
7/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut häneen yhteyttä , mutta häneltä tulee haukkumista. Hän väittää minun käyttävän hyväksi hänen apuaan, mitään apua en kuitenkaan ole häneltä tarvinnut kokonaiseen vuoteen. Se oli kun oltiin matkoilla ja hän kävi postin katsomassa ja kukat kastelemassa. Palkitsin hänet muutamalla viinipullolla.

Vierailija
8/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen martyyri.

Vierailija
9/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nmuka esittänyt epäluottamuksen häntä kohtaan ja vihjaillut jatkuvasti sellaisesta. Mikä sairaus hänellä voisi olla?

Vierailija
10/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen minustakin, mutta hänelle ei sellaista voi sanoa.

Vierailija
11/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö vainoharhaisuus johonkin pitkäaikaisempaan sairauteen. Häne ei tupakoi eikä käytä lääkkeitä tai alkoholiakaan.

Vierailija
12/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti tämä.

Vierailija
13/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vältteli täysin kertomasta, mistä on kysymys.

Vierailija
14/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut häneen yhteyttä , mutta häneltä tulee haukkumista. Hän väittää minun käyttävän hyväksi hänen apuaan, mitään apua en kuitenkaan ole häneltä tarvinnut kokonaiseen vuoteen. Se oli kun oltiin matkoilla ja hän kävi postin katsomassa ja kukat kastelemassa. Palkitsin hänet muutamalla viinipullolla.

Laita estoon.

Vierailija
15/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti tämä.

Epävakaa, ei voi parantaa.

Vierailija
16/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri myös luulen, kun ei käännä päätään jos on jotain päättänyt, niin ei ollenkaan muuta kapeakantaista näkemystään. Jos on jotain ollut myymässä ja ostaja ei ole tullut katsomaan, niin odottaa ja odottaa päiväkaupalla. Sitten haukkuu sen ihmisen, mutta ei ymmärrä, että ihmiset eivät tule useinkaan vaikka on sovittu katsominen. Ei koskaan voi itse ottaa yhteyttä kysyäkseen, että vieläkö kiinnostaa.

Vierailija
17/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ainoa ystäväsi, kun siedät selvästi joko mielenvikaista tai tarkoituksella kiusaavaa ihmistä?

Hyvä neuvo: älä tee enää mitään hänen kanssaan. Pysy erossa niin paljon kuin mahdollista. Ei häneltä voi sinulle haukkumista tulla, kun laitat eston kaikkiin mahdollisiin paikkoihin.

Vierailija
18/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vältteli täysin kertomasta, mistä on kysymys.

Laitoin lyhyen aloituksen. Ystävyyssuhteesta, joka on meidän naisten väliullä ollut monta vuotta hyvä ja luottamuksellinen. Nyt on vuoden ajan ollut rajua purkausta ja luulottelua tältä henkilöltä.

Vierailija
19/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaheli vaihtoon heti.

Vierailija
20/29 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämänkaltainen vainoharhaisuus tulee? Omiin sairauksiin liittyvä vainoharhaisuus on tunnettua, mutta ystävää kohtaan, en tunne. Olen kyllä aikeissa jättää hänet. Luulen että hänellä on niinpaljon sisäisä ja perheongelmia, joita hän projisoi minua kohtaan. Hätähuutona en hänen käyttäytymistään voi pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä