Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat ei riitä!!

Vierailija
27.10.2024 |

Jatkuvasti joudun kajoamaan säästöihin.

Käyn täysiaikaisesti töissä, hoitajana. Päivätyö joka vie ihmisestä jokaisen jaksamisen pisaran.

Olen eronnut, kolme teiniä. Menot isoja, lasten toiveet vielä isompia. Ruokakulut isoja, peruseläminen maksaa paljon.

Ei mitään tukia. Vain yhden lapsen lapsilisä.

Stressaa. Säästöt hupenee. Koitan säästää lisää, sijottaa. Vaan silti ahdistaa. Joka kuukausi tulee jotain isompaa yllättävää menoa ja taas pitää kajota säästöihin. 

Parempi kuolla pois ennen kun jään eläkkeelle. Sitten se vasta tiukkaa onkin!!

Olisi pitänyt tapella avioerossa itselle kuuluva osuus omaisuudesta. Mutta en silloin jaksanut, olin niin loppuun ajettu. Taistelin vaan ihan välttämättömimmät tarpeet, kuten sängyn ja haarukoita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisää maksetaan sen kuukauden loppuun kun lapsi täyttää 17v, joten tilapäinen tilannehan tuo joka tapauksessa on kun tuskin nuo 2 lastasi asuu kotona enää kauaa. Avaahan enemmän että mitä nämä isot menot on ruokakulujen lisäksi?

Vierailija
2/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapsesi voivat ihan itse hankkia omaa elatustaan. Elatustuki tulee 18-vuotiaaksi, ja opintotukeakin he voivat hakea. Paljonko on asumistukesi?

Sinulla on sentään säästöjä! Eikö ne ole tarkoitettu nimenomaan elämiseen, koska ei sinunkaan käärinliinoissasi ole taskuja? Eläkkeellä ollessa helpottaa, koska silloin sinun ei enää tarvitse elättää lapsiasi , vain itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuet pitäisi lakkauttaa.

Vierailija
4/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset niin isoja, että voit tehdä vuorotyötä saat enemmän palkkaa. Entäs elarit?

Vierailija
5/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oman työsi lisäksi keikkaa esim. Seuren kautta. 

Vierailija
6/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilu tekee kauppansa...omistat "markkinaraon"...rahaa tulee ovista ja ikkunoista..

Vierailija
7/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy v ittua

Tämän vuoksi persut pettivät omansa, porvari myi persuille naisten ahdinkoa että he voisivat taas alistaa naisia kuin muslimit joita vihaavat kateuttaan?

Vierailija
8/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy v ittua

Tämän vuoksi persut pettivät omansa, porvari myi persuille naisten ahdinkoa että he voisivat taas alistaa naisia kuin muslimit joita vihaavat kateuttaan?

Mitä sakeammaks tää soppa sekoittuu sitä järkevämmältä tää teoria kuulostaa.

Vierailija
9/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEE   T Ö I H I N !!!!!!!

Vierailija
10/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei varaa toteuttaa lasten toiveita,kysykööt isältään. Ja se mihin ei ole varaa, sitä ei toteuteta. Käsketään lapsen mennä vaikka mäkkäriin töihin, jos haluaa jotain jos ikä huitelee siinä et voi työskennellä. Haaveita voi olla. Toteutus on eri,olkoot sitten kuka tahansa ja ikä mikä tahansa.

Vierailija
11/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet eronnut eli olet se syyllinen perheesi hajomiseen, joten olet täysin paskasi ansainnut. Toivottavasti päädyt ulosottoon, niin opit että sillä perheen hajottamisella on myös konkreettisia seurauksia.

Arvatenkin olet vielä joku tautinen demari?

Vierailija
12/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä isä?

Vierailija
13/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet eronnut eli olet se syyllinen perheesi hajomiseen, joten olet täysin paskasi ansainnut. Toivottavasti päädyt ulosottoon, niin opit että sillä perheen hajottamisella on myös konkreettisia seurauksia.

Arvatenkin olet vielä joku tautinen demari?

Onko sulla päässävikaa? Jos mies pettää ja lähtee menemään, ni kuka se perheen hajottaja on? 

T. Ei ap

Vierailija
14/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ap sun lapset on? He kaksi, jotka  eivät saa lapsilisää?

Vierailija
15/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäiset lapset, joita sulla on 2, vois mennä kaupan kassalle ansaitsemaan palkkaa.

Vierailija
16/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdesta lapsesta ei saa enää lapsilisää, he voivat ryhtyä ansaitsemaan omaa rahaa elämiseen.

Vierailija
17/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei, joudut ottamaan säästöistä... Olisipa itselläni noin pienet ongelmat.

Vierailija
18/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teineille tarjottiin töitä jo heidän ollessa 16-vuotiaita.

Itse aloitin kokopäivätyöt myös 16 ikäisenä. Miten teillä ap työasiat on teineillä?

Vierailija
19/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä.

Vierailija
20/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvällä vanhemmalla on nykyään huono omatunto tuplana. Ei voi antaa lapsilleen aikaa eikä tavanomaisia hyvän elämän asioita ilman tinkimistä. Tuplaköyhyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme