Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täälläkin persuja äänestänyt omistusasuja kitisi, kun tuet menee

Vierailija
27.10.2024 |

ja vielä olisi halunnut työttömänä lisää huonontaa omaa asemaansa ottamalla vuokra-asujilta asumistuet pois. 

Lisäksi asuntojen ja kiinteistöjen pakkohuutokauppojen määrä on ollut nousussa viime vuoteen nähden. 

Persujen ja Kokoomuksen äänestäjät siis kärsii hallituksen politiikasta kovimmin. 

Yrittäjät ja omistajat. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänesti persuja ja mulla on velaton talo, en kitise silti mistään koska asiat on hyvin.

Vierailija
2/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta irakiin

Etkö kakarapersu osaa muuta kuin hokea 2:n sanan junttimaisuuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta irakiin

Miksi muuttaisin irakiin. Muutan vaan täältä persujunttimaaseudulta pois ja sitten joskus kun on rahaa, kyllä muutan ulkomaille. Ihan oikeasti on jo pää täynnä kaikenmaailman persuja ja idiotteja, jotka tätä maata "pyörittää.". Tulee muuttamaan paljon ihmisiä ulkomaille heti, kun heillä on rahaa. Ihmiset ihan varmasti vie rahansa ulkomaille mieluummin. 

Vierailija
4/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mitä kukin on äänestänyt 

Vierailija
5/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänesti persuja ja mulla on velaton talo, en kitise silti mistään koska asiat on hyvin.

Luuletko, että yhteiskunta pyörii sulle kuten ennenkin, kun kaikilta muilta otetaan kaikki pois? Ei tätä yhteiskuntaa pelkästään velattomat omistusasujat pidä pystyssä. Eikö se pieni joukko parempia ihmisiä, jotka käy 8-16 orjatöissä. 

Vierailija
6/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta irakiin

Miksi muuttaisin irakiin. Muutan vaan täältä persujunttimaaseudulta pois ja sitten joskus kun on rahaa, kyllä muutan ulkomaille. Ihan oikeasti on jo pää täynnä kaikenmaailman persuja ja idiotteja, jotka tätä maata "pyörittää.". Tulee muuttamaan paljon ihmisiä ulkomaille heti, kun heillä on rahaa. Ihmiset ihan varmasti vie rahansa ulkomaille mieluummin. 

Niin, rahaa siellä ulkomailla tarvitaan. Ei siellä ole mahdollista elellä tukien varassa, kuten täällä. 

Vierailija
7/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että yhteiskunta pyörii sulle kuten ennenkin, kun kaikilta muilta otetaan kaikki pois? Ei tätä yhteiskuntaa pelkästään velattomat omistusasujat pidä pystyssä. Eikö se pieni joukko parempia ihmisiä, jotka käy 8-16 orjatöissä. 

Kyl mä oon veroja maksanut paljon. Pyöritin hyvää tulosta tekevää firmaa melkein 20 vuotta, myin sen hyvään hintaan ja nyt teen eläkeikään asti palkkatyötä.

Olen lähtenyt aikoinaan täysin nollista köyhästä perheestä ja tehnyt hyvän omaisuuden.

8/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos PS ei olisi hallituksessa, olisi rajat auki ulkomaala isille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi