Täälläkin persuja äänestänyt omistusasuja kitisi, kun tuet menee
ja vielä olisi halunnut työttömänä lisää huonontaa omaa asemaansa ottamalla vuokra-asujilta asumistuet pois.
Lisäksi asuntojen ja kiinteistöjen pakkohuutokauppojen määrä on ollut nousussa viime vuoteen nähden.
Persujen ja Kokoomuksen äänestäjät siis kärsii hallituksen politiikasta kovimmin.
Yrittäjät ja omistajat.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Muuta irakiin
Etkö kakarapersu osaa muuta kuin hokea 2:n sanan junttimaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Muuta irakiin
Miksi muuttaisin irakiin. Muutan vaan täältä persujunttimaaseudulta pois ja sitten joskus kun on rahaa, kyllä muutan ulkomaille. Ihan oikeasti on jo pää täynnä kaikenmaailman persuja ja idiotteja, jotka tätä maata "pyörittää.". Tulee muuttamaan paljon ihmisiä ulkomaille heti, kun heillä on rahaa. Ihmiset ihan varmasti vie rahansa ulkomaille mieluummin.
Mistä sä tiedät mitä kukin on äänestänyt
Vierailija kirjoitti:
Mä äänesti persuja ja mulla on velaton talo, en kitise silti mistään koska asiat on hyvin.
Luuletko, että yhteiskunta pyörii sulle kuten ennenkin, kun kaikilta muilta otetaan kaikki pois? Ei tätä yhteiskuntaa pelkästään velattomat omistusasujat pidä pystyssä. Eikö se pieni joukko parempia ihmisiä, jotka käy 8-16 orjatöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta irakiin
Miksi muuttaisin irakiin. Muutan vaan täältä persujunttimaaseudulta pois ja sitten joskus kun on rahaa, kyllä muutan ulkomaille. Ihan oikeasti on jo pää täynnä kaikenmaailman persuja ja idiotteja, jotka tätä maata "pyörittää.". Tulee muuttamaan paljon ihmisiä ulkomaille heti, kun heillä on rahaa. Ihmiset ihan varmasti vie rahansa ulkomaille mieluummin.
Niin, rahaa siellä ulkomailla tarvitaan. Ei siellä ole mahdollista elellä tukien varassa, kuten täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänesti persuja ja mulla on velaton talo, en kitise silti mistään koska asiat on hyvin.
Luuletko, että yhteiskunta pyörii sulle kuten ennenkin, kun kaikilta muilta otetaan kaikki pois? Ei tätä yhteiskuntaa pelkästään velattomat omistusasujat pidä pystyssä. Eikö se pieni joukko parempia ihmisiä, jotka käy 8-16 orjatöissä.
Kyl mä oon veroja maksanut paljon. Pyöritin hyvää tulosta tekevää firmaa melkein 20 vuotta, myin sen hyvään hintaan ja nyt teen eläkeikään asti palkkatyötä.
Olen lähtenyt aikoinaan täysin nollista köyhästä perheestä ja tehnyt hyvän omaisuuden.
Jos PS ei olisi hallituksessa, olisi rajat auki ulkomaala isille.