Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käänsitte kellot, olisitte protestiksi jättänyt kääntämättä!

Vierailija
27.10.2024 |

Olisitte tehneet kaikki tulevina päivinä kesä-ajassa eli teille normaalissa ajassa, kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on montakin lääkäri aikaa tulossa, ajattelin mennä paikalle ajallaan. Ei se yhteiskunta minun navan ympärillä toimi.

Vierailija
2/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaika on se keksitty aika. Ei sitä edes ole käytössä joka paikassa. Nyt on normaaliaika. Ei siis mikään talviaika, vaan normaaliaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiusallasi ja protestina voisit myös jättää käyttämättä Internetiä ja älypuhelinta. Siitäs saivat!

Vierailija
4/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päästiin normaaliaikaan ja saatiin se vääryydellä viety tunti takaisin. Keväällä sitten voi protestoida ja olla menemättä kesäaikaan, joka on se epänormaaliaika. 

Vierailija
5/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin eteenpäin rotestiksi.

Vierailija
6/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ajatukseltaan ihan hyvä idea, mutta se vaatisi koko Suomen kansan tekevän niin.

Olihan tuosta jonkin aikaa sitten kansalaisaloitekin tehty ja sai niin paljon ääniä, että meni eteenpäin ja meille luvattiin jo kellojen siirtojen loppuminen, mutta miten kävi?

Meidän kaikkien pitää vain yhtenäisesti päättää ja jättää kellot siirtämättä keväällä, niin ollaan aina normaalissa ajassa.

Miten toteutetaan sitouttaminen? Se on varmaa, ettei meidän päättäjät saa mitään aikaiseksi sotkematta puolueita siihen yhtään.

Minä olen mukana heti, jos kellojen siirto lakkautetaan keväällä.

Vierailija
7/7 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu:ssa tehdään isompiakin päätöksiä kohtuu ajassa, mutta tätä päätöstä ei olla saatu aikaiseksi. Miksei? Mikä mättää? Muutkin maat haluavat luopua kellojen siirrosta. Sebastian Tynkkynen on lähettänyt addressin Ursula Layerille allekirjoituksineen että kellojen siirrosta on luovuttava. Toivottavasti hanke etenee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme