Teini ei mene suihkuun vaikka haisee ja tukka on likainen
Kun ei kuulema jaksa. En jaksa joka ilta käydä tätä samaa vääntöä. Miten saatte teininne pesulle?
Kommentit (48)
Meillä tyttö tekee kuulemma tiliä menemättä suihkuun?
Mikä on tämä tiktok homma vai mistä johtuu.
Huone haisee enkä uskalla edes mennä sinne
Teettepä pulmia tyhjänpäiväisyyksistä. Viimeistään silloin, kun takapuoli kutisee häiritsevästi, peseytyminenkin sujuu mutkattomasti. Ml. muut alueet samalla seudulla. Sitäpaitsi: vanhat kulttuurikansat ovat hoitaneet tämän mutkattomasti muun elämän ohessa. Moni englantilainen on suihkutellut kerran kolmessa viikossa, jopa harvemminkin. Suomalaisten resilienssi on nykyisin hämmästyttävän alhainen.
LouLou kirjoitti:
Hyi helvetti. Luulisi, että itseä häiritsee se, jos on hikinen ja tukka rasvainen.
En ole aloittaja, mutta eipä munkaan 14v:tä tunnu häiritsevän... Mua häiritsee kyllä senkin edestä ja kerran oli päässyt kouluunkin peseytymättä kahteen päivään. Onneksi ei kai alettu sentään kiusaamaan. Sen jälkeen olen alkanut takavarikoimaan puhelimen ja koneen johdon ja takaisin saa ne suihkun jälkeen.
Ja hammaspesu on vielä ongelma erikseen...
Kuinka usein ap sä käyt suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennään suihkun kautta tietokoneelle tai jos tulee myöhässä niin pöytä on korea suihkun jälkeen.
Onneksi lapset rakastavat heti valmis saunaa.
Teen lapsille aina seuraavan päivän vaatteet viikattuina ja raikkaina. Eipä ole ikinä ollut ongelmaa kun sovimme säännöt jo harrastuksien aloituksessa.
Teinit saavat tulla aina saunomaan ja syömään jos tulevat Meille.
Oletpa ihana ja vieraanvarainen vanhempi! Olen ymmärtänyt, että nykyään ei enää niinkään tarjota ruokaa perheen ulkopuolisille tuosta vaan. Saati saunaa... Lapsesi ja heidän kaverinsa varmasti muistavat teitä lämmöllä aikuisiksi vartuttuaan.
Olet hyvä vanhempi. Itse jouduin teini-iässä joka kerta itkemään ja tappelemaan, että sain käydä myös viikolla suihkussa. Isän mielestä lauantaisauna kerran viikossa piti riittää ja muu oli tuhlausta.
Meillä ei tuhlata vettä. Hyvin ollaan pärjätty kun ollaan peseydytty vain juhlapyhinä. Käytämme paljon hajusteita peittämään liian hajun