Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun miehiin. Haluan tuon tänään, huomenna toisen. Kellään muulla tällaista?

Vierailija
26.10.2024 |

Olen tutustunut pitkästä aikaa miehiin enemmän. Pari vuotta sinkkuna ja ne edellisetkin vuodet sitä ennen parisuhdehelvetissä. 

Nyt minulla on säätöä vähän sinne ja tuonne vaikka en tarkoituksella ole mitään hakenut. En ole missään deittipalstalla. 

Töissä, harrastuksissa, ryhmissä tapaan miehiä ja sitten olen vahingossa saanut heiltä vihreää valoa ja sitten nyt viestin useammalle. Eilen halusin yhden, olin olevinaan todella ihastunut. Tänään olen erittäin innostunut ja kiinnostunut eräästä toisesta. 

Huomenna varmaan joltain tältä väliltä tai kukaan ei kiinnosta. 

Mistä minä tiedän kenet haluan vai onko tässä nyt vaan niin valtava läheisyyden ja kohtaamisen kaipuu. 

Voisin harrastaa seksiä useamman kanssa siis eri aikaan. Vastaavaa en ole harrastanut että viestin ja kerron ihastumisen tunteista ja samaan aikaan pidän myös lämpimiä välejä muuallekin. 

Kannattaako tällaista sallia itselleen? Ja mistä hitosta sitä tietää kenet tässä vielä haluaa. Haluan jokaista. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla aika nuori ja kokematon kun oikeasti viitsii ryhtyä useampaan. Sinuna nauttisin ihastumisen tunteesta ja valkkaisin noista parhaan jonka kanssa edetä. Vie muuten liikaa energiaa.

Vierailija
22/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut saada sitä jota rakastat ja ihailet. Siksi harhailet alemmilla vaihtoehdoilla etkä osaa päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajaudun aina tuollaiseen. Enkä todellakaan tee sitä tietoisesti. Asiat vain tapahtuvat.

Vierailija
24/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vakavasti sun mieltymykset, ne parantaa suoraan sun jälkeläisten ominaisuuksia ja menestymismahdollisuuksis elämässä! Älä kelpuuta kuin ihan parhaat. Sun sisin tietää, kaikille ei pidä jakaa.

Vierailija
25/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tuollaista ongelmaa. Suurin osa miehistä ei ole kiinnostavia millään tavalla. Joskus saatan ihailla vaikka hyvää kroppaa, mutta siihen se jää. En mä oikeasti haluaisi, että se hyväkroppainen mies vaikka tulisi koskemaan mua. Kunhan tykkään katsella kauniita asioita. Huokailen välillä naisiakin, että onpa kaunis. Ei siinä mitään seksuaalista oikeastaan edes ole.

Kiinnostun harvoin kenestäkään. Olen pannut merkille, että yleensä ihmiset ihastuvat omiin mielikuviinsa siitä toisesta ihmisestä. Ei niillä ole todellisiuden kanssa mitään tekemistä. Siinä häviää hormoniusva, kun se karvainen ukko istuukin kalsareissaan sun valkoisella sohvalla takamustaan rapsien. Yöks.