Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun miehiin. Haluan tuon tänään, huomenna toisen. Kellään muulla tällaista?

Vierailija
26.10.2024 |

Olen tutustunut pitkästä aikaa miehiin enemmän. Pari vuotta sinkkuna ja ne edellisetkin vuodet sitä ennen parisuhdehelvetissä. 

Nyt minulla on säätöä vähän sinne ja tuonne vaikka en tarkoituksella ole mitään hakenut. En ole missään deittipalstalla. 

Töissä, harrastuksissa, ryhmissä tapaan miehiä ja sitten olen vahingossa saanut heiltä vihreää valoa ja sitten nyt viestin useammalle. Eilen halusin yhden, olin olevinaan todella ihastunut. Tänään olen erittäin innostunut ja kiinnostunut eräästä toisesta. 

Huomenna varmaan joltain tältä väliltä tai kukaan ei kiinnosta. 

Mistä minä tiedän kenet haluan vai onko tässä nyt vaan niin valtava läheisyyden ja kohtaamisen kaipuu. 

Voisin harrastaa seksiä useamman kanssa siis eri aikaan. Vastaavaa en ole harrastanut että viestin ja kerron ihastumisen tunteista ja samaan aikaan pidän myös lämpimiä välejä muuallekin. 

Kannattaako tällaista sallia itselleen? Ja mistä hitosta sitä tietää kenet tässä vielä haluaa. Haluan jokaista. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkattu

Vierailija
4/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stressaantunut?

Vierailija
5/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Eikun vaan jaat persettä joka päivä eri miehelle tai useammalle. Sun kaltaisia naisia pitäisi olla enemmän! Itse asiassa kaikkien naisten pitäs olla.

Vierailija
6/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
7/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä. Lennä. Uneksi. Nauti elämästä. 

Toivotan onnea ja iloa elämääsi. 

N45

Vierailija
8/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, salli, mutta suosittelen että pidät visusti omana tietonasi, koska tiedät kyllä ettei asioiden jakamisesta seuraa mitään hyvää. 

Suosittelen lukemaan mm. Erica Jong: Fear of Flying olikohan se käännetty Lennä, Uneksi, joka on klassikko jo 70-luvulta. 

Anais Nin ja monia muita, et ole ensimmäinen nainen joka elää elämäänsä.

Vierailija
9/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä! Eikun vaan jaat persettä joka päivä eri miehelle tai useammalle. Sun kaltaisia naisia pitäisi olla enemmän! Itse asiassa kaikkien naisten pitäs olla.

Meinaatko, että äitisikin oli ?

Vierailija
10/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilla pukkaa uutta aloitusta kun edellinen hyytyi.

Vierailija
11/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iso-äiti jne ?

Vierailija
12/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan tuohon tahtiin mutta silloin kun vielä seurustelin miesten kanssa, nuorena,  oli kyllä hieman sellaista että kyllästyin hyvin nopeasti.  En halunnut mitään sitovaa, oltiin vain ja kun väsyin lopetin jutun siihen.  Tätä tapahtui paljon. 

Pistin sen nuoruuden piikkiin kunnes  oivalsin jotain muuta.  Mutta ei siitä sen enempää.

Koskaan en kiintynyt mitenkään yhteenkään mieheen.  Kun alkoi tuntua liian tutulle kyllästyin.  Syynä oli sekin että sitä ikäänkuin "kuului"  olla jonkun kanssa, kaikki olivat.  Piti mennä viran mukana.

Nyt kun kaikki on seestynyt ja tasapainossa elämä on ihan jotain muuta. Olen onnellinen.

Vierailija
13/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen se on äitikin!

Vierailija
14/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks väärin flirtata varatulle 😂

Vierailija
15/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks väärin flirtata varatulle 😂

Trollilla on tarve täyttää tyhjyyden tunnettaan

Vierailija
16/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan noin, mutta olen huomannut että ovulaation aikaan mulla alkaa aina pyöriä päässä tietty mies. Oma mieheni on ihana, rakastan häntä enkä vaihtaisi toiseen, mutta kierron eri vaiheissa miehissä viehättävät erilaiset ominaisuudet.

Vierailija
17/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta tuollaisesta, en ole koskaan ollut kunnolla ihastunut. Kumpiko ääripää on sitten parempi, en tiedä. Tylsää on mun elämä, mutta ei sinunkaan helpolta kuulosta.

Vierailija
18/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan kerran ihastunut isosti elämässä, työkaveriin. En kertonut fiiliksistä ja sinkkuna näin kohta 6 vuoden jälkeen ollaan edelleen :D N32

Vierailija
19/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit ne on naisellakin.

Vierailija
20/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo itsellä samaa nyt sinkkuna varsinkin. Edellisessä pitkässä parisuhteessa koin väkivaltaa ja pidän nyt terveenä kun alan kiinnostua uusista ihmisistä.