Äh ei ole aamukahviin maitoa enkä jaksaisi mennä kauppaankaan :(
Kommentit (38)
You say: no milk today, I'll drink my coffee black.
Kalja loppui ja en jaksas kauppaan. Ehdottakaa motivointia.
Tämä sairastui.Jäi kerralla kahvin juonti.Mies lopetti maidon juonnin jo, kahviin hän laittaa.Nyt tuli säästöö taas..Mitä vielä keksittäs?
Itse juon kahvin mustana. Kerran oli aamulla kahvimaito lopussa ja rouva kiukkuli siitä. Runkkasin spermat vaimon kahvikuppiin ja, voi että oli tyytyväinen.
Sokeria kaappiin tuota varten. Myös sellasia pieniä maitoja myydään jotka säilyy huoneenlämmössä kunnes ne avataan. Jos se kahvi maistuu ihan pahelle ilman maitoa niin kokeile jotain toista merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää tällainen joustamattomuus ettei jotain voi syödä tai juoda jos jotain puuttuu. Itse en jaksanut hakea maitoa ja aloin juomaan kahvin mustana.
Minä en jaksanut hakea kahvia ja siirryin teehen. En myöskään jaksanut hakea tupakkaa ja lopetin tupakanpolton. Laiskuudesta on joskus jotain hyötyäkin!
Et jaksa hakea alkoholia niin teet kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Kalja loppui ja en jaksas kauppaan. Ehdottakaa motivointia.
Kilju
Miten kaukana kaikesta asut jos sulla on vartin kävelymatka lähimpään kauppaan?
Jo on elämä kovaa, toista se on Ukrainassa tai Libanonissa. EI sillä että kiinnostaisi p**sk**k**n.
Mulla maitojauhe hätävarana,toinen keino pakastimeen rasvatonmaito ,vaikka kolmen desin pulloihin,siitä saa sopivan päiväannoksen useaankin kuppiin ja se mikä parasta pakastettumaito ei itke parasta ennen päivää.
Vierailija kirjoitti:
Juo mustana.
Once you go black, you dont go back.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltilla. Tai jos on Alepa niin tilaa sellainen pieni robotti, maksaa vain 1,9€. Samalla voi laittaa muutakin aamupalatarpeita samaan kyytiin
Toki palstan vaatima vastaus, että kävele laiska-akka. Eikä mitään muttia.
Jos multa olisi maito loppu niin lainaisin naapuritalosta, ei ole Woltteja eikä robotteja meidän syrjäkylällä.
Meidän K-marketilla on sentään kotiinkuljetus mutta se toimii vain arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltilla. Tai jos on Alepa niin tilaa sellainen pieni robotti, maksaa vain 1,9€. Samalla voi laittaa muutakin aamupalatarpeita samaan kyytiin
Toki palstan vaatima vastaus, että kävele laiska-akka. Eikä mitään muttia.
Jos multa olisi maito loppu niin lainaisin naapuritalosta, ei ole Woltteja eikä robotteja meidän syrjäkylällä.
Meidän K-marketilla on sentään kotiinkuljetus mutta se toimii vain arkisin.
Kohta se robottidrone tuo maidon suoraan sinun parvekkeelle.
Kävin hakemassa! Olipa sitä möykkäävää nuorisoa ja ihme känniääliötä kaupan edus täysi... ap
Vierailija kirjoitti:
Miten kaukana kaikesta asut jos sulla on vartin kävelymatka lähimpään kauppaan?
Vartti meni koko reissuun. ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä tilaisuus opetalla juomaan kahvi kahvina. Tottuminen kestää pari viikkoa ja sen jälkeen ihmettelet, miksi olet lantrannut kahvisi aikaisemmin.
Maito on vasikoiden juoma, sitä ei aikuiset tarvitse, edes kahvissa.
Itse yritin 8 kuukautta totutella mustaan aamukahviin. Tämänkin jälkeen join sen mustan kahvin irvistellen. Eli ihan pa$kapuhetta että parissa viikossa tottuu. Ei totu, ikinä.
Minä en jaksanut hakea kahvia ja siirryin teehen. En myöskään jaksanut hakea tupakkaa ja lopetin tupakanpolton. Laiskuudesta on joskus jotain hyötyäkin!