Oletko koskaan törmännyt kaksoisolentoosi?
Nyt jo toistamiseen näin lehtijutussa kuin oman kuvani. Ihan järkyttävää koska luulin jopa itsekin että olen tuossa.
Kommentit (28)
Oman kaksoisolentonsa näkeminen tietää huonoa.
En itseni kaksoisolentoon, mutta näin ystäväni kaksoisolennon pari viikkoa sitten... Olin tosi ihmeissäni !
Siis uskomatonta miten voi toinen ihminen näyttää juuri samannäköiseltä .
Ellen tiennyt, että ystäväni oli Helsingissä, olisin ollut varma että hän oli siinä.
En koskaan. Tosin en aina ole ehtinyt tutkia ympäristöä sillä silmällä. Henkisessä maailmassa kyllä on sitä, selkouni yms. Sekin vaati aikamoista kirkastusta, että näkee mitään siellä. En fyysisesti koskaan ole siis havainnut kaksoisolentoani, lienen ainoa kappale. Isän kaksoisolento oli lehden kannessa, isä on kuollut aikaa sitten. Pelimiehellä oli näköistyyppejä ilmeisesti kaupungissa tai jossain, onneksi ei enää näy. Joku väitti nähneensä minut baarissa aikoinaan, en siellä ollut. Muutama näytti takaa tai sivulta äidiltä, johtui vaan tyylistä.
En, koska olen ulkonäöltäni erityisen uniikki.
Miespuolisen serkun kanssa näytetään kasvoista ihan kaksosilta :D ihankuin katsois peiliin välillä :D
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen ulkonäöltäni erityisen uniikki.
Vau <3 Lumihiutale.
Näin kerran itseni ylittämässä suojatietä. Olin autolla liikenteessä. Vähän aikaa arvoin pitäisikö ajaa päälle.
Toista samalla naamalla ei ole.
Mutta yksi oli aikoinaan, jonka hiustyyli ja vaatetus oli suht samanlainen, joten joku valitettavasti sotki minut tuohon!