Oletko koskaan törmännyt kaksoisolentoosi?
Nyt jo toistamiseen näin lehtijutussa kuin oman kuvani. Ihan järkyttävää koska luulin jopa itsekin että olen tuossa.
Kommentit (28)
Joo, telkkarissa George Glooneyhin.
Tuli bussiin kun itse jäin pois. Vieläkään en tiedä olenko menossa vai tulossa. Outoa.
Tuskin löytyy toista yhtä rumaa :D
En mutta mä oon kuullu muutamalta ihmiseltä että ne on nähny jossain kaupassa esim, siis mun kaksoisolennon
En, mutta työkaveri oli lomamatkallaan nähnyt kaksoisolentoni ja ihmetteli kun en ollut töissä ouhunut mitään että olen menossa samaan aikaan olleella lomallani samaan matkakohteeseen.
MTV 3:n chatin Puhuva Pää oli kuin ilmetty minä.
M 49
Vierailija kirjoitti:
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Esa Pakarisen näköinen nainen...?
En mutta haluaisin. Täällä liikkuu kaveri joksi minua luullaan usein.
Ainahan niitä silloin tällöin tulee kohdattua ja pidämmekin kerran vuodessa oikein kunnon orgiat vaimojemme kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melkeinpä. Tämän jopa joskus kaveri todennut. Että näin!
En. Mutta, kun olin nuori aikuinen todella moni ihminen sanoi minulle, että olemme Tarja Turusen kanssa kuin kaksoset. Olen nyt parikymmentä vuotta myöhemmin vertaillut kuviamme ja meissä kyllä oli paljon samaa näköä, mitä en silloin uskonut.
Yllätyin kun näin serkkuni pitkästä aikaa. Ollaan todella samannäköisiä ja moni kysyikin ollaanko sisarukset.
Minulta myös usein kysellään olenko se ja se, tai olinko siellä/tuolla silloin, kun olen ihan samannäköinen
Mutta ihan identtistä en ole kohdannut
Omaa en ole nähnyt, mutta just eilen näin kaverin kaksoisolennon. Ja ei voinut olla kaveri, ollaan eri maissa.
Olen nähnyt kaksoisolentoni kolme kertaa. Joka kerta luulin että kyse on peilikuvastani. Kaverit aina raportoivat että missä päin se liikkui kun näkivät ja luulivat ensiksi minuksi.
En ihan mutta melkeen. Menin yhteen ravintolaan ja tarjoilija sanoi että vedit hyvin karaokessa eilen. Olin silloin töissä enkä ole ikinä laulanut karaokessa. Tarjoilija oli ihan varma että oli minun näköinen ja sanoi että pelleilen.
Vierailija kirjoitti:
En mutta mä oon kuullu muutamalta ihmiseltä että ne on nähny jossain kaupassa esim, siis mun kaksoisolennon
Minullakin on kaksoisolento, olen kuullut monelta ihmiseltä, kuinka he ovat nähneet minut jossain, missä en siis ole ollut. Itse olen nähnyt oman isäni ja veljeni kaksoisolennot. Harmittaa, etten pysäyttänyt ja kysynyt, ovatko he jotain kaukaisia sukulaisia.
Aika mielenkiintoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melkeinpä. Tämän jopa joskus kaveri todennut. Että näin!
Melkoisen pska kaveri.
Kerran oli jossain lehdessä ihan näköiseni tyttö, mutta siitä on aikaa.