Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa käyttää nyt jo talvitakkia?

Vierailija
26.10.2024 |

Vai onko vielä liian kesä? 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se minulle on mitä käytät. Älä välitä mielipiteestäni.

Vierailija
2/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sellaista kuin sinulle sopii. Minä olen käyttänyt esim villakangastakkia nyt paljon, just sille sopivat kelit kun ei vielä ole liian kylmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. 

Vierailija
4/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Käytän toppatakkia ulkona, koska sisätiloissa on lämmintä enkä halua kerrospukeutua. Helpompi riisua vain takki eteisessä kuin takki ja paita. Toppatakin alla minulla on vain t-paita.

Vierailija
5/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pitkä kevyt toppis päällä eikä  alla tarvitse muutan kuin ohuet viskoosi t-paita ja viskoosi legginssit.

Vierailija
6/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nolous konkreettisesti olisi? Sitä, että joku ajattelee mielessään sut nähdessään, että onpa outoa, kun tolla on toppatakki? Ajatukset tuskin kantautuvat sulle asti. Kannattaa siis pukea sellainen takki, joka pitää lämpimänä, muttei ole liian kuuma.

Vierailija
7/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Vain Suomessa pitää pukeutua kalenterin mukaan eikä oman tarpeen mukaan. Ei missään muualla uskota että jos käyttää talvitakkia vaikka nyt lokakuussa se jotenkaan ei enää lämmittäisi pakkasella.

Vierailija
8/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Vain Suomessa pitää pukeutua kalenterin mukaan eikä oman tarpeen mukaan. Ei missään muualla uskota että jos käyttää talvitakkia vaikka nyt lokakuussa se jotenkaan ei enää lämmittäisi pakkasella.

Pitääkö? En mä ainakaan pukeudu kalenterin, vaan tarpeen mukaan.

Vierailija
9/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään Tampereen keskustassa hieman ihmetytti, kun joillain ihmisillä oli toppatakkeja, joita he ehkä käyttävät myös kovilla pakkasilla. Olen sitä mieltä, että täällä ns. välikausipukeutumiselle on niin paljon käyttöä, että kannattaisi harkita jotain kevyempää ja sirompaakin kuten vaikka ohuesti vuoritettua villakangastakkia.

Vierailija
10/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pipoa?

Vierailija
11/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa miettiä onko joku  asia noloa

Vierailija
12/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänään Tampereen keskustassa hieman ihmetytti, kun joillain ihmisillä oli toppatakkeja, joita he ehkä käyttävät myös kovilla pakkasilla. Olen sitä mieltä, että täällä ns. välikausipukeutumiselle on niin paljon käyttöä, että kannattaisi harkita jotain kevyempää ja sirompaakin kuten vaikka ohuesti vuoritettua villakangastakkia.

Miksi? Jos paleltaa jo

Vierailija
13/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Kaikki mikä jollain tavalla vastaa omiin tarpeisiin ja helpottaa oloa, ilman että samalla tekee muiden elämästä huonompaa, on noloa.

Vierailija
14/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noloa miettiä onko joku  asia noloa

Onko noloa kirjoittaa että jokin asia on noloa?

Vierailija
15/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On supernoloa kysyä noin älyttömiä kysymyksiä.

Vierailija
16/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH! Onko talveksi erikseen takkeja ? Taitaa olla niitä rikkaiden etuoikeuksia.

Vierailija
17/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ehkä on kysyä täältä muitten mielipiteitä. Itse en välitä pätkääkään siitä mitä muut aattelee mun vaatetuksesta. Jos palelee, niin pukeudun sen mukaisesti.

Vierailija
18/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt toppatakkia jo kuukauden. 

Vierailija
19/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttivät pitävän toppatakkeja ja pipoja jo syyskuussa. Nytkin on ollut oikeastaan koko ajan 10+ astetta täällä ja hyvin pärjää ohuella takilla. Fleecetakkikin on liikaa, tulee näkyvästi hiki jos sellaista yrittää pitää. Olen toisaalta jo vuosia pitänyt ympäri talven välikausitakkia, niin lauhoja talvet olleet täällä etelässä. Sitten kun pakkasta on lähemmäs kymmenen, voi kaivaa kevyttoppatakin tai villakangastakin.

Vierailija
20/57 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs pipoa?

Pipoja näkyy Tampereella ainakin jo paljon, heti kesän lähdettyä on ohuempaa pipoa ja nyy näkyy jo paksumpaa. Varmasti jos ulkoilee niin suojaa korviakin hyvin. Kädetkin jäätyvät ulkona joten sormikkaat ovat hyvät, lapasiakin on näkynyt nuorilla sekä aikuisilla jo.