Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheltä kysyttiin papereita alkossa :O

Vierailija
17.02.2007 |

Kävi illaksi ostamassa meille valkkaripullon ja myyjä oli pyytänyt nähdä papereita.

Täyttää 30 ensi vuonna. Uskomatonta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siellä on viimeaikoina tullut tiukennusta, koska minultakin kysyttiin ekaa kertaa aikoihin paperit, eikä kuvallista kelakorttiani hyväksytty, vaikka olen jo yli 20-vuotias ja " kanta-asiakas" .

Olin ostamassa vain punaviinipulloa miehen ja lapsen kanssa, joten oli hiukan hämmentävää.

Vierailija
2/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään lähes joka kerta alkossa asioidessani. Olen 32 v. Toisaalta, nyt jo alkaa olla ihan mukavaakin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä oli ollut joku paljon nuorempi naispuolinen.

Ja minulta ei ole koskaan kysytty papereita vaikka oon 5 vuotta nuorempi miestäni..;o)

AP

Vierailija
4/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v ja yleensä kipaisen Alkossa (no joo, ehkä noin 5 x vuodessa) kolmen lapseni kanssa. Ennen lapsia, 6v sitten, kysyivät vielä, olen lyhyehkö ja silloin vielä laihempikin, joten taisin olla vähän nuoremman näköinen kuin nyt.

Vierailija
5/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

papereita kolmesti ostaessani punaviiniä. Olen 34-vuotias. Onhan se tavallaan ihan hauskaa - saa ainakin kertoa hyviä juttuja tuttaville - mutta minua se häiritsee. Olen aika pienikokoinen ja kysyjä on ollut aina sama ehkä viisikymppinen myyjä.