Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ihoa enää kuntoon, jos on laiminlyönyt sen hoitoa?

Vierailija
26.10.2024 |

Takana on ajanjakso, jolloin en jaksanut hoitaa kasvojen ihoa enkä todellakaan käyttää mitään kuorintoja tai naamioita. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve iho voi usein jopa paremmin ilman ylihoitamista.

Vierailija
2/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tulla katsomaan mun ihoa ja miettiä sen jälkeen, että onko tässä väittämässä mitään perää :D Kuorinta ja naamio kerran viikossa ei ole mitään ylihoitamista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Iho uusiutuu keskimäärin 27 päivässä eli jos aloitat säännöllisen ihonhoidon nyt ja pysyt rutiineissa ihosi on paremmassa kunnossa kuukauden päästä.

Vierailija
4/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt kasvoille muuta kuin peruspesun. Ei mitään ongelmia ja iho on täysin terve

Vierailija
5/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit tulla katsomaan mun ihoa ja miettiä sen jälkeen, että onko tässä väittämässä mitään perää :D Kuorinta ja naamio kerran viikossa ei ole mitään ylihoitamista.

Ap

Iho voi kauniisti, jos sen pesee puhdistusaineella muutaman kerran viikossa ja rasvaa perään.

Vierailija
6/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko jos aurinkosuoja on jätetty huomioimatta vuosikymmeniä. Valitan.

Vierailija
7/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko jos aurinkosuoja on jätetty huomioimatta vuosikymmeniä. Valitan.

En ole ollut ulkona. Sisätiloissa ei tietääkseni vielä ole tarvetta aurinkosuojalle?

Ap

Vierailija
8/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt kasvoille muuta kuin peruspesun. Ei mitään ongelmia ja iho on täysin terve

On minullakin "terve" iho. Se vaan ei ole erityisen kaunis ja kuulas enää.

Ap

Vierailija
9/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Geeneille ei voi mitään, vaikka mättää kilokaupalla mönjiä  naamaan

Vierailija
10/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No menisiköhän ihan vain ikääntymisen piikkiin sitten tämä?

Vierailija
11/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta pitää myös huolehtia muistakin asioista. Syömisestä, liikunnasta ja unesta.

Vierailija
12/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jokin ihotauti, niin kyllähän vuosien hoitamattomuus voi jättää jäljet. Mutta terveen ihon kanssa puuhastelu on lähinnä kosmetiikkaa ja itsepetosta. Jokainen rupsahtaa siten kuin säädetty on.

Vierailija
13/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vain saunasa ja suihkussa. En käytä mitään shampoota tai saippuaa. En haise ja olen aina puhdas.

Vierailija
14/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihossasi siis on vikana? Mitä ongelmia?

Vierailija
15/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vain saunasa ja suihkussa. En käytä mitään shampoota tai saippuaa. En haise ja olen aina puhdas.

Hyi hemmetti. 

Vierailija
16/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoa pitää ravita myös sisältä päin eli terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o.

Googlaa esim. sanoilla "ihonhoito ruokavalio"

Vierailija
17/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletko että ihosi on ongelmaton ja terve juuri tuosta syystä? Eiköhän se mene niin päin että ihosi on ongelmaton ja terve joka tapauksessa, koska olet saanut hyvät geenit sen suhteen. 

Vierailija
18/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. 

Mitä ihmettelet? Saunassa hiki puhdistaa ihosta kaiken paskan pois. Sitten vedellä suihkussa ensin lämpöisellä ja lopuksi haalealla. Oletko vähä-älyinen?

Vierailija
19/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. 

Mitä ihmettelet? Saunassa hiki puhdistaa ihosta kaiken paskan pois. Sitten vedellä suihkussa ensin lämpöisellä ja lopuksi haalealla. Oletko vähä-älyinen?

Haiset. Paska ja rasva ei lähde vedellä.

Vierailija
20/28 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletko että ihosi on ongelmaton ja terve juuri tuosta syystä? Eiköhän se mene niin päin että ihosi on ongelmaton ja terve joka tapauksessa, koska olet saanut hyvät geenit sen suhteen. 

Ihoni on ongelmaton, koska en ole ylipainoinen ja syön terveellistä ravintoa. Terve iho ei tarvitse puhdistukseen mitään muuta kuin hikoilua ja vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä