Saako ihoa enää kuntoon, jos on laiminlyönyt sen hoitoa?
Takana on ajanjakso, jolloin en jaksanut hoitaa kasvojen ihoa enkä todellakaan käyttää mitään kuorintoja tai naamioita.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt kasvoille muuta kuin peruspesun. Ei mitään ongelmia ja iho on täysin terve
Ja luuletko että ihosi on ongelmaton ja terve juuri tuosta syystä? Eiköhän se mene niin päin että ihosi on ongelmaton ja terve joka tapauksessa, koska olet saanut hyvät geenit sen suhteen.
Näinpä. Outoa, että ihminen jolla ei ole ollut iho-ongelmia, kertoo omien puuhiensa auttavat iho-ongelmiin. Minun hormoniakneni esim pysyy poissa vain hormoneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tehnyt kasvoille muuta kuin peruspesun. Ei mitään ongelmia ja iho on täysin terve
Olen käynyt vain saunasa ja suihkussa. En käytä mitään shampoota tai saippuaa. En haise ja olen aina puhdas.
Hyi hemmetti.
Mitä ihmettelet? Saunassa hiki puhdistaa ihosta kaiken paskan pois. Sitten vedellä suihkussa ensin lämpöisellä ja lopuksi haalealla. Oletko vähä-älyinen?
Haiset. Paska ja rasva ei lähde vedellä.
Kyllä lähtee kun käyt ensin saunassa tai lenkillä hikoilemassa. En taatusti haise miltään. Sinua vatuttaa se kun itse satsaat varmaan satasia kusetuskemikaaleihin kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luuletko että ihosi on ongelmaton ja terve juuri tuosta syystä? Eiköhän se mene niin päin että ihosi on ongelmaton ja terve joka tapauksessa, koska olet saanut hyvät geenit sen suhteen.
Näinpä. Outoa, että ihminen jolla ei ole ollut iho-ongelmia, kertoo omien puuhiensa auttavat iho-ongelmiin. Minun hormoniakneni esim pysyy poissa vain hormoneilla.
Jos sinulla on iho-ongelmia, niin ne on itseaiheutettuja. Korjaa ruokavalio, liiku ja nuku enemmän. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vain saunasa ja suihkussa. En käytä mitään shampoota tai saippuaa. En haise ja olen aina puhdas.
Hyi hemmetti.
Mitä ihmettelet? Saunassa hiki puhdistaa ihosta kaiken paskan pois. Sitten vedellä suihkussa ensin lämpöisellä ja lopuksi haalealla. Oletko vähä-älyinen?
Rasva juuri pitää ihon ja hiukset terveenä. Hajun saa suikussa pois. Onko aivonne tuhoutuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti.
Kyllä lähtee kun käyt ensin saunassa tai lenkillä hikoilemassa. En taatusti haise miltään. Sinua vatuttaa se kun itse satsaat varmaan satasia kusetuskemikaaleihin kuuk
Mistä lähtien saippua on ollut kusetuskemikaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko jos aurinkosuoja on jätetty huomioimatta vuosikymmeniä. Valitan.
En ole ollut ulkona. Sisätiloissa ei tietääkseni vielä ole tarvetta aurinkosuojalle?
Ap
Ruokavaliohan siihen ihon kuntoon enemmän vaikuttaa.
Itse ainakin oon huomannu, että silloin kun syön enemmän sokeria esim karkkia ja muutenkin epäterveellisempää ruokaa, iho alkaa kukkimaan ja rasvoittumaan enemmän ja näppylöitä joka paikassa.
Mutta kun syön terveellisesti, iho rauhoittuu ja on paremmassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on iho-ongelmia, niin ne on itseaiheutettuja. Korjaa ruokavalio, liiku ja nuku enemmän. Next!
Juupa juu, mitenkähän esim. minä olen itse aiheuttanut iho-ongelmani, kun minulle on ensimmäisen kerran määrätty perusvoidetta iho-ongelmiin 2kk iässä? Varmaan on ollut syöminen, nukkuminen ja liikunta perseellään, ja vielä ihan itseaiheutetusti.
Ohis
No mikä se Ap:n iho-ongelma on? Puuttuuko vesi- tai rasvakosteutta? Kuivuuden saa kuntoon hoitamalla.