Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja jätti, silti pitää yhteyttä. Mikä homma? Selvitän taustoja:

Vierailija
26.10.2024 |

Eli siis sain puolison kiinni pettämisestä ja hän päätti samantien että no nyt erotaan. Mä olisin halunnut jatkaa, tai ainakin yrittää. Koko ajan olen toivonut että hän tulisi vastaan asiassa ja pyytäisi mua takaisin kotiin. Olen lähetellyt kuulumisia ja samoin mies. Lisäksi mies soittelee usein ja kertoilee arkisia asioitaan, mutta aina kun yritän puhua yhteenpaluusta tai muutosta takaisin, hän sulkeutuu kuin simpukka. Mä varmaan oon saanut vääränlaisia signaaleja kun olen kuvitellut että hän kaipaa mua ja siksi pitää niin usein yhteyttä. 

Antakaa mulle nyt sieltä ulkopuolelta vähän objektiivisia ajatuksia että mikä homma?! Kannattaakohan enää toivoa yhtään mitään....

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, sinä olet nyt se, joka pistät rajat tuolle ukolle. Hällä kun pettämisestään päätellen ei näy semmoisia itsellään olevan. 

Tajuatko sen, että hän jäi vain tästä pettämisestään kiinni? Tahallaan tai tahtomattaan.

Pettämisen määräähän et tiedä. Miehen sanaan asiasta et voi luottaa. Hänhän on pettäjä.

Yksikään pettäminen ei ole vahinko. Joka kerta se muna pitää sinne toisen ihmisen sisään laittaa ihan itse. Se on joka kerta tietoinen valinta.

Sinua on huijattu, sumutettu, nöyryytetty ja petetty. Niin pahasti ja niin kauan, ettet enää edes tiedä, mikä on oikein ja väärin.

Sinua on petetty ja sen jälkeen sinut on myös jätetty. Mieti sanojen sisältöä. Mieti asioita vaikka hyvän ystäväsi tai siskosi kautta. Jos hänelle olisi tehty sama.

Miksi yhä puolustelet pettäjää ja jättäjää? Miksi vielä kuuntelet hänen itsekeskeisiä puheluitaan? 

Mi

Ap:lla on takanaan 30 vuoden suhde. Sellaiseen suhteeseen mahtuu paljon muutakin kuin sitä, minne muna on kertaalleen tai useammin mennyt. Välttämättä seksi ei ole kaikille niin suuri juttu tai mustasukkaisuus sellainen luonnonvoima kuin sinulla. Moni valitsee avoimenkin suhteen. 

Vierailija
42/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisia tolloja lapasia löytyy paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa siltä, että petti päästääkseen eroamaan, kun ei muuten osannut suhdetta lopettaa.

Soittelee myös siksi, kun ei oikein osaa suhdetta katkaista. Ja muuttuu yhteenpaluusta puhuttaessa sulkeutuneeksi, vaikka kakkossuhdekin päättynyt, kun ei alunperinkään halunnut varsinaista parisuhdetta jatkaa.

Joka tapauksessa kuulostaa siltä, että sinun on parempi siirtyä elämässä eteen päin. Vaikka suostuisikin yrittämään uudelleen, se tuskin tuosta paranee. Voimia ja eteen päin.

En tiedä mikä oli pettämisen motiivi, mutta joutui myös shokkiin kun paljastui. Mulla on parit treffintyngät tässä ollutkin, mutta ainakin toisen miehen läsnäollessa exä soitti monta kertaa kun en vastannut. 

Ap

Vierailija
44/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotta muikkelin valintaa. Ovellasi rapisee kun muikkeli kyllästyy.

Vierailija
45/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on takanaan 30 vuoden suhde. Sellaiseen suhteeseen mahtuu paljon muutakin kuin sitä, minne muna on kertaalleen tai useammin mennyt. Välttämättä seksi ei ole kaikille niin suuri juttu tai mustasukkaisuus sellainen luonnonvoima kuin sinulla. Moni valitsee avoimenkin suhteen.

Jostain syystä pettäjät eivät kuitenkaan lainkaan siedä, että se puoliso myös käy panemassa muita. Jännää tuo.

Vierailija
46/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hän yhä käyttää sinua emotionaalisena välineenä. Eli jakaa juuri kaikkea mitä on tehnyt kanssasi, mutta ei hänellä ole mitään tarkoitusta palata kanssasi yhteen. Olet siis se tuttu ja turvallinen henkilö, jonka kanssa hän jakaa kuulumisiaansa ja on yhteydessä ennen kuin löytää sen uuden naisen, jonka kanssa alkaa noita taas tekemään ja sitten unohtaa sinut AP kuulostaa, että olet vähän selkärangaton ja ovimatto. Ei kukaan itseäänsä arvostava haluaisi palata yhteen pettäjän kanssa.

Jos ap ei tiedä, haluaako mies takaisin yhteen, et sitä kyllä varmasti tiedä sinäkään. Enkä myöskään minä. Voihan se vaikka olla, että he ajan myötä valitsevat kumppanuusliiton, jos molemmat huomaavat edelleen pitävänsä toisistaan. Se ei selviä tässä eikä nyt. Ap:lle toivotan kylmää päätä ja mielenrauhaa.

Vierailija
47/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Hän yhä käyttää sinua emotionaalisena välineenä. Eli jakaa juuri kaikkea mitä on tehnyt kanssasi, mutta ei hänellä ole mitään tarkoitusta palata kanssasi yhteen. Olet siis se tuttu ja turvallinen henkilö, jonka kanssa hän jakaa kuulumisiaansa ja on yhteydessä ennen kuin löytää sen uuden naisen, jonka kanssa alkaa noita taas tekemään ja sitten unohtaa sinut AP kuulostaa, että olet vähän selkärangaton ja ovimatto. Ei kukaan itseäänsä arvostava haluaisi palata yhteen pettäjän kanssa.

Jos ap ei tiedä, haluaako mies takaisin yhteen, et sitä kyllä varmasti tiedä sinäkään. Enkä myöskään minä. Voihan se vaikka olla, että he ajan myötä valitsevat kumppanuusliiton, jos molemmat huomaavat edelleen pitävänsä toisistaan. Se ei selviä tässä eikä nyt. Ap:lle toivotan kylmää päätä ja mielenrauhaa.

Mies halusi erota eikä puhu lainkaan yhteenpalusta mitään.

Ei tuohon tarvita rakettitiedettä ymmärtämään missä mennään. Käyttää vain AP:ta hyväksi siihen asti kunnes löytää uuden naisen. Tää on nähty sata kertaa jo.

Vierailija
48/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottaamaan itsellesi rakastajan ja näyttämään avoimesti, että voin tehdä yhtä ikävän fiilingin sinulle.

Aika parantaa haavat... Ette ehkä ole luotuja toisillenne ja se siitä.

Jos tulee mustasukkaisuutta niin mies on sairas

Vierailija
49/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata toivoa enää yhtään mitään hänen suhteensa, muuta kuin että pääset hänestä irti ja eteenpäin. Narskun elkeitä tuollainen pettäminen ja sinun varallapitosi. Testaa vain sua, onko yhä mahikset luikerrella takaisin. Haluatko todella  roikkua tuollaisessa?

Mies pettää ja jättää sinut, ja haluaisit silti jatkaa yhdessä hänen kanssaan? Luinko todella oikein? Ei voi olla totta...

Missä itsekunnioituksesi oikein on? Mies ei näköjään kunnioita sinua pätkääkään, mikä johtuu varmaan siitä, ettet itsekään kunnioitra itseäsi.

Olen eri. Mutta tuo mitä kutsut itsekunnioitukseksi, on oikeasti ylpeyttä ja turhamaisuutta, kiukkua ja häpeää siitä että on jäänyt kakkoseksi. Oikein inhimillisiä tunteita ja varmasti hyviä perusteluja oli ottamatta ukkoa takaisin.

Kyllä, rakkaus oli mun puolelta suurta ja pyyteetöntä. Olin täysillä suhteessa. En tiedä tulenko milloinkaan enää rakastamaan ketään yhtä paljon, tuskin. Hän oli mun elämän rakkaus, valitettavasti mä en ollut hänen.

Ap

Vierailija
50/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä pettäjät eivät kuitenkaan lainkaan siedä, että se puoliso myös käy panemassa muita. Jännää tuo.

Juuri näin! En tiedä ovatko ne soitot jotain tarkastussoittoja?! 

Hän on mustasukkainen ollut aina.

Ap

Vierailija
51/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sulle! Kyllähän me pidetään toisistamme, tuskin mies muuten soittelisi. 

Ap

Vierailija
52/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soittaa niin puhutteko hänestä lähimmäkseen koko ajan?

Kyseleekö miten sulla menee ja taas siirtää puheet itseensä?

Ap miten tuot julki että haluat taas yhteen? Näitten puheluitten aikanako?

Boostaat ton ukon egoa, lopeta se. Sun tulee nyt vaan pitää huolta itsestäsi.

Vierailija
53/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen eri. Mutta tuo mitä kutsut itsekunnioitukseksi, on oikeasti ylpeyttä ja turhamaisuutta, kiukkua ja häpeää siitä että on jäänyt kakkoseksi. Oikein inhimillisiä tunteita ja varmasti hyviä perusteluja oli ottamatta ukkoa takaisin. Mutta joskus varmasti voi jollakulla rakkaus olla vielä voimakkaampi tunne.

Olen myös eri, mutta mielestäni olet kyllä nyt ihan väärässä. Ei pettämisessä ole mitään "ykkösiä ja kakkosia". On vain pettäjä ja sitten henkilöitä, jotka antavat tilaisuuden pettämiseen. Eivät he ole millään tavalla parempia, kuin petetty. Ja ei siinä ole mitään tekemistä ylpeyden ja turhamaisuuden tai häpeän kanssa, vaan jos henkilö arvostaa itseäänsä, omia arvojaansa ja moraaliaansa, niin ei hän silloin halua elämässäänsä olevan ihmisiä, jotka menevät niiden arvojen ja moraaleja vastaan. Sitäpaitsi pettäminen on yksi pahimmista henkisen ja fyysisen

Hei nyt vähän kierroksia alaspäin! Mielestäni olisi aika epäreilua kertoa vaikkapa raiskatulle tai vammaiseksi pahoinpidellylle, että kuules, pettäminen on yksi pahimmista fyysisen väkivallan muodoista. 

Vierailija
54/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi erota eikä puhu lainkaan yhteenpalusta mitään.

Ei tuohon tarvita rakettitiedettä ymmärtämään missä mennään. Käyttää vain AP:ta hyväksi siihen asti kunnes löytää uuden naisen. Tää on nähty sata kertaa jo.

Paitsi ettei soittaminen mun mielestä ole hyväksikäyttöä. 

Ap 

Vierailija
55/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, sinä olet nyt se, joka pistät rajat tuolle ukolle. Hällä kun pettämisestään päätellen ei näy semmoisia itsellään olevan. 

Tajuatko sen, että hän jäi vain tästä pettämisestään kiinni? Tahallaan tai tahtomattaan.

Pettämisen määräähän et tiedä. Miehen sanaan asiasta et voi luottaa. Hänhän on pettäjä.

Yksikään pettäminen ei ole vahinko. Joka kerta se muna pitää sinne toisen ihmisen sisään laittaa ihan itse. Se on joka kerta tietoinen valinta.

Sinua on huijattu, sumutettu, nöyryytetty ja petetty. Niin pahasti ja niin kauan, ettet enää edes tiedä, mikä on oikein ja väärin.

Sinua on petetty ja sen jälkeen sinut on myös jätetty. Mieti sanojen sisältöä. Mieti asioita vaikka hyvän ystäväsi tai siskosi kautta. Jos hänelle olisi tehty sama.

Miksi yhä puolustelet pettäjää ja jättäjää? Miksi vielä kuuntelet h

Me erottiin 33 vuoden jälkeen. Exäni petti ja eipä vaan kerran.

Kuppi meni nurin kun mulle selvisi että kirjotteli rakkausviestejä, esiinty sinkkuna ja että hällä oli Tinder tili.

Näissä pitkissä suhteissa on tapahtunut kaikenlaista. Monella on partnerinsa suhteen saanut olla lehmän hermot.

Mutta kaikilla on rajansa. Sen yli kun mennään niin se kynnysmattokin lopuksi räjähtää ja alkaa toimimaan.

Vierailija
56/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun soittaa niin puhutteko hänestä lähimmäkseen koko ajan?

Kyseleekö miten sulla menee ja taas siirtää puheet itseensä?

Ap miten tuot julki että haluat taas yhteen? Näitten puheluitten aikanako?

Boostaat ton ukon egoa, lopeta se. Sun tulee nyt vaan pitää huolta itsestäsi.

Kyllä, hänestä lähinnä puhutaan ja mitä kaikkea hän on tehnyt. Ei kysele mun kuulumisia. Olen sanonut sekä kasvokkain ennen muuttoa että viestein ja puheluin että tulisin kyllä takaisin jos hän niin tahtoisi. Millä tavoin mä boostaan se egoa? Tahtomalla takaisin?

Ap

Vierailija
57/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ottaamaan itsellesi rakastajan ja näyttämään avoimesti, että voin tehdä yhtä ikävän fiilingin sinulle.

Aika parantaa haavat... Ette ehkä ole luotuja toisillenne ja se siitä.

Jos tulee mustasukkaisuutta niin mies on sairas

Mulla on ollut muutama petikumppani, mutta mies ei tiedä heistä.

Ap

Vierailija
58/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti, ap ei olisi tahtonut erota. Nyt mies asuu yhteisessä kodissa ja ap muutti pois?

Vierailija
59/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä lähdit kotoasi eikä mies? Asunto miehen nimissä?

Vierailija
60/73 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taivas ap, et voi olla noin auttamaton taukki! Eksä soittelee sulle ja tarinoi itsestään, ja sinä muka vastaat sen soittoihin jopa treffeillä ollessasi, wtf...? Olisi todella korkea aika alkaa rakastamaan (vaihteeksi) itseään ja unohtaa koko idiootti eksä.