Mies petti ja jätti, silti pitää yhteyttä. Mikä homma? Selvitän taustoja:
Eli siis sain puolison kiinni pettämisestä ja hän päätti samantien että no nyt erotaan. Mä olisin halunnut jatkaa, tai ainakin yrittää. Koko ajan olen toivonut että hän tulisi vastaan asiassa ja pyytäisi mua takaisin kotiin. Olen lähetellyt kuulumisia ja samoin mies. Lisäksi mies soittelee usein ja kertoilee arkisia asioitaan, mutta aina kun yritän puhua yhteenpaluusta tai muutosta takaisin, hän sulkeutuu kuin simpukka. Mä varmaan oon saanut vääränlaisia signaaleja kun olen kuvitellut että hän kaipaa mua ja siksi pitää niin usein yhteyttä.
Antakaa mulle nyt sieltä ulkopuolelta vähän objektiivisia ajatuksia että mikä homma?! Kannattaakohan enää toivoa yhtään mitään....
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Oisko näin? Mun käsittääkseni kakkossuhdekin on ohi....En toki varma voi olla. Voi miksi jotkut on niin vaikeita ihmisiä?!!
Ap
Miehellä on jo uusi joten ei halua palata yhteen. Mutta pitää sinusta ihmisenä/kaverina.
Ei kannata toivoa enää yhtään mitään hänen suhteensa, muuta kuin että pääset hänestä irti ja eteenpäin. Narskun elkeitä tuollainen pettäminen ja sinun varallapitosi. Testaa vain sua, onko yhä mahikset luikerrella takaisin. Haluatko todella roikkua tuollaisessa?
"Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Oisko näin? Mun käsittääkseni kakkossuhdekin on ohi....En toki varma voi olla. Voi miksi jotkut on niin vaikeita ihmisiä?!!
Ap"
Pälä. Pälä. Pälä.
Trollollllloooo.
Ap.
Päästä jo irti. Se, että olet hyväksynyt mieheltä yhteydenpidon vaikka hän halusi erota, on vain säälittävää. Sinulla ei ole minkäänlaisia rajoja, eikä mies kunnioita sinua oikeasti tippaakaan. Olet hänelle vain yksinäisyyden ja tylsyyden hetkellinen poistaja, kun ei ole muitakaan naisia näköpiirissä. Hän ei halua sinua, ja jos nyt jotenkin saisitkin hänet vielä maaniteltua hetkeksi suhteeseen, hän taas hetken päästä pettäisi tai jättäisi sinut uudelleen.
Miksi haluat olla miehen kanssa, joka ei selvästi halua sinua ja joka ei kunnioita sinua? Mieti asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Ap
Ei sillä ole mitään merkitystä onko kakkos- kolmos- vai vitossuhde ohi. Hän kattelee muita ja sinä olet vain yksi varavaihtoehto haaremin reunalla. Haluatko sitä?
Haluaa kaikki edut, muttei rajoja tai velvollisuuksia. Ei sen kummempaa. Eli niin kauan kun hyötyy sinusta emotionaalisesti, sosiaalisesti, saa pimppaa, tai mitä nyt annatkaan, niin ottaa. Kun vaadit tai rajoitat, ei suostu. Ei sitoudu tai näe hyötyä sitoutumiselle, koska saa sen itsestäänselvyytenä
Hyvin perus mies. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Joku jännä-jenna kyllä ottaa tuollaisen ja pettää sen sydämen rikki, saa maistaa omaa lääkettään
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata toivoa enää yhtään mitään hänen suhteensa, muuta kuin että pääset hänestä irti ja eteenpäin. Narskun elkeitä tuollainen pettäminen ja sinun varallapitosi. Testaa vain sua, onko yhä mahikset luikerrella takaisin. Haluatko todella roikkua tuollaisessa?
En tiedä mitä haluan, alkujaan olisin halunnut vielä mahdollisuuden yrittää yhdessä ja yhä sitä toivoisin. Olen ihmetellyt miehen tyyliä soitella muina miehinä ja tulkinnut että kai se mua kaipailee, tuskin muuten soittelisi. Mutta ilmeisesti sitten ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaa kaikki edut, muttei rajoja tai velvollisuuksia. Ei sen kummempaa. Eli niin kauan kun hyötyy sinusta emotionaalisesti, sosiaalisesti, saa pimppaa, tai mitä nyt annatkaan, niin ottaa. Kun vaadit tai rajoitat, ei suostu. Ei sitoudu tai näe hyötyä sitoutumiselle, koska saa sen itsestäänselvyytenä
Hyvin perus mies. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Joku jännä-jenna kyllä ottaa tuollaisen ja pettää sen sydämen rikki, saa maistaa omaa lääkettään
Ei ole ollut s eksiä eron jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Ap
Tuntee huonoa omaatuntoa erosta/pettämisestä, tietysti pitää sinusta edelleen ihmisenä eikä halua menettää sinua ystävänä, mutta ei halua parisuhdetta kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Ap
Tuntee huonoa omaatuntoa erosta/pettämisestä, tietysti pitää sinusta edelleen ihmisenä eikä halua menettää sinua ystävänä, mutta ei halua parisuhdetta kanssasi.
Ehkä näin....🤔 Ainakin tuntuu omantuntonsa kanssa painivan. Ja syyllisyyden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Ap
Pettäjät ja sarjapettäjät ovat alinta saastaa ja pohjasakkaa ihmisinä. Heitä halveksitaan normaalien ihmisten keskuudessa yleisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua varalla.
Ap
Pettäjät ja sarjapettäjät ovat alinta saastaa ja pohjasakkaa ihmisinä. Heitä halveksitaan normaalien ihmisten keskuudessa yleisesti
Tää on täysin totta. Mutta asiat ei aina oo mustavalkoisia.
Ap
Kukaan ei tiedä miksi ex miehesi tekee noin. Yksi asia on kuitenkin selvää, hän ei halua olla kanssasi. Hän halusi erota ja hän ei selvästikään halua palata yhteen kanssasi kun hän ei ole pyytänyt sinua takaisin eikä reagoi sinun ehdotuksiisi. Tee teille molemmille palvelus ja lopeta yhteydenpito hänen kanssaan. Et pääse hänestä yli jos olet jatkuvasti häneen yhteydessä. Usko tosiasiat kun hän on ne sinulle selkeästi ilmaissut ja lopeta yhteenpaluusta haaveilu. Löydät kyllä itsellesi uuden ja paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
"Testaa vain sua". Luulen että ei testaa, tietää mun mielipiteet ja että tulisin kyllä takaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä miksi ex miehesi tekee noin. Yksi asia on kuitenkin selvää, hän ei halua olla kanssasi. Hän halusi erota ja hän ei selvästikään halua palata yhteen kanssasi kun hän ei ole pyytänyt sinua takaisin eikä reagoi sinun ehdotuksiisi. Tee teille molemmille palvelus ja lopeta yhteydenpito hänen kanssaan. Et pääse hänestä yli jos olet jatkuvasti häneen yhteydessä. Usko tosiasiat kun hän on ne sinulle selkeästi ilmaissut ja lopeta yhteenpaluusta haaveilu. Löydät kyllä itsellesi uuden ja paremman miehen.
Ajattelin vain kyseistä josko teillä olisi kokemusta/näkemystä. Kun erosimme, hän sanoi: "En ole varma tästä, mutta kokeillaan nyt näin. Katsotaan sitten myöhemmin mitä tehdään." Ja jokaisesta asiasta mulle soittaa/tekstaa, ajattelin että olisiko joku merkki, vai mitä se tarkoittaa.
Ap
Ap rikot vain itseäsi jollet mene eteenpäin. Tuo mies ei ole rakkauden arvoinen.
Pitää sua varalla.