En saa miestä ja lapsia koska olen miehistä mitättömän näköinen
On paljon perhettä toivovia naisia, joita miehet eivät huoli! T. N28
Kommentit (178)
Sinä ja se palstan naiset aina saa-jankuttaja voisitte mennä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on, kun ei suomalaisille miehille kelpaa tavallinen nainen? Vaikka se olisi ihan kiltti ja mukava ja istuisi vain passiivisena sohvan nurkassa koko päivän odottamassa palvelua?
Ongelma lienee siinä, että em. naiset eivät kelpaa vastaaville miehille ja vastaaville naisille ei kelpaa vastaavat miehet... Monet lihavatkaan eivät haluaisi lihavaa kumppania, mutta kumminkin muiden pitäisi hyväksyä heidän lihavuus jne. Sama pätee monesti ajankäyttöön ja muuhun. Mies ei saa pelata, mutta minä saan tuijottaa puhelinta 8h päivästä yms.
Kannattaa kokeilla Tindereitä ym. Monet haukkuu, mutta kun vähän panostaa kirjotukseen, ja valkkaa ihmisiä jotka myös kirjoittaneet jotain fiksua. Itsellä toiminu, vaikkei sitä oikeaa naista löytynykään vielä. Mukavia ihmisiä kuitenkin tavannut ja seurustellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista tämä tilanne. Suomi on täynnä näitä tavallisia kunnon tyttöjä, jotka eivät miehille kelpaa, vaikka ovat ihan kilttejä eivätkä hakkaa ketään. Uskollisiakin olisivat, koska eivät muille miehille kelpaisi.
Ehkä näiden tyttöjen pitäs opetella vähä hakkaa muita niin kelpaisivat
Jännä tytöt ja jännä naiset tuntuvat kelpaavan miehille jos vain ulkonäkö on tarpeeksi kaunis. Kiltti tyttö ei kelpaa jos ei ole kaunotar 😔
Näin se vaan menee. Kiltti voi kelvata, jos on tarpeeksi rikas. Tai siinä vaiheessa, kun mies on ensin viettänyt hurjan nuoruuden ja sitten vanhemmiten haluaakin perheellistyä, ja siihen tarvitaan se ns. hyvä tyttö. Joutuu tyytymään johonkin jännänaisten jämiin...
Minä miehenä pidän kilteistä tytöistä. Jo pelkät tatuoinnit ovat välitön turn-off
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Miehet yliarvioivat usein oman ulkonäkönsä eivätkä kelpuuta itsensä tasoista naista. Siksi ei synny perheitä.
Naiset peukuttaa innoissaan tätä mutta samaan aikaan luen että mies ei kelpaa jos äänestää persuja. :D Mikään ei ole koskaan oma syy. Minä kyllä voisin treffailla vaikka vihervassaria, mutta minä olenkin oikeasti suvaitsevainen, en vain sanoissa vaan teoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Miehet yliarvioivat usein oman ulkonäkönsä eivätkä kelpuuta itsensä tasoista naista. Siksi ei synny perheitä.
Naiset peukuttaa innoissaan tätä mutta samaan aikaan luen että mies ei kelpaa jos äänestää persuja. :D Mikään ei ole koskaan oma syy. Minä kyllä voisin treffailla vaikka vihervassaria, mutta minä olenkin oikeasti suvaitsevainen, en vain sanoissa vaan teoissa.
Suvaitsevaisuus = Suvaitaan kaikkia, jotka ovat samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisuus = Suvaitaan kaikkia, jotka ovat samaa mieltä.
Suvaitsevaisuus on sama asia kuin kommarien muutkin irvikuvat esim Kansandemokratia, jossa kansalla on todellisuudessa vain orjan asema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille naisten ulkonäkö merkitsee aivan liikaa. Lähes kaikki miehet saisivat kumppanin jos laskisivat rimaa!
Totta! Ajatteles kuinka paljon pariskuntia syntyisikään, jos miehet vain ymmärtäisivät oman tasonsa ja laskisivat rimaa! Ongelma on se, että suomalaiset miehet ovat liian nirsoja.
Mulle kelpaa kuka vaan nainen 18 - 65v jos saan seksiä.
M45
No voi helkkari!
N66
Vierailija kirjoitti:
Surullista tämä tilanne. Suomi on täynnä näitä tavallisia kunnon tyttöjä, jotka eivät miehille kelpaa, vaikka ovat ihan kilttejä eivätkä hakkaa ketään. Uskollisiakin olisivat, koska eivät muille miehille kelpaisi.
Olen kuullut, että jotkut miehet kohtaavat suhteessaan parisuhdeväkivaltaa. Samaan aikaan jotkut väkivallattomat naiset eivät löydä suhdetta. Tästä voidaan aukottomasti päätellä, että kaikkia miehiä kiinnostavat vain väkivaltaiset jännänaiset, jotka sitten alkavat hakata miehiä. Tämä on ongelma ennen muuta siltä kannalta, että kiltit naiset (kiltin määritelmä = ei ole vielä hakannut ketään) eivät saa rajattomasti munaa, vaikka ansaitsisivatkin.
No, ei kaikki nätitkään naiset löydä kumppania. Itse olin nuorena hyvännäköinen, mutta en löytänyt kunnon miestä. Törmäsin pelimiehiin, joista ei aviomiehiksi jä perheenisiksi ole. Olen melko ujo luonteeltani, enkä uskaltanut lähestyä itse miehiä. Jäin yksin. Olen jo vanha, 55v.
Musta on jännä miten nuorempana useat miehet lähestyi, mutta sitten kun kuvittelivat etten kuule puhuivat esimerkiksi tosi ikävään sävyyn pienistä rinnoistani. Sitten ovat ihan ihmeissään kun en lämpenekään heille.
Ymmärrän tuskasi, ap! Olen 50+, amk-tasoinen, keskituloinen, hoikka nainen.
Minua lähestyvät vain minua alhaisemman tason miehet, joista en viehäty.
Onko niin mahdotonta saada hoikka, suht komea 25v mies suhteeseen, kun mielestäni tällainen olisi minun tasoani?
Ongelmahan tässä on selvästi se, että miehet yliarvioivat oman tasonsa ja ovat niin nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että jotkut miehet kohtaavat suhteessaan parisuhdeväkivaltaa. Samaan aikaan jotkut väkivallattomat naiset eivät löydä suhdetta. Tästä voidaan aukottomasti päätellä, että kaikkia miehiä kiinnostavat vain väkivaltaiset jännänaiset, jotka sitten alkavat hakata miehiä. Tämä on ongelma ennen muuta siltä kannalta, että kiltit naiset (kiltin määritelmä = ei ole vielä hakannut ketään) eivät saa rajattomasti munaa, vaikka ansaitsisivatkin.
En ymmärrä miksi miehet hakeutuvat aina suhteisiin, joissa heitä hakataan ja petetään. Ilmeisesti pitävät siitä!
Eli ongelma ei ole ulkonäössäni, painossani, kouluttamattomuudessani tai työttömyydessäni, mielenterveysdiagnooseistani puhumattakaan, vaan siinä, että olen miian kiltti! Siksi en kelpaa miehille!
Mitä olet tehnyt saadaksesi miehen? Oletko kysynyt miestä ulos?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt saadaksesi miehen? Oletko kysynyt miestä ulos?
En tietenkään, koska saisin pakit kuitenkin! Kyllä miehen pitää tulla kotoa hakemaan. Tai kela voisi toimittaa kaikille sinkkunaisille automaattisesti sopivan? Mutta vain nuoret ja komeat kelpaavat!
Sitten on oltava yksin. Ei ole sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi, ap! Olen 50+, amk-tasoinen, keskituloinen, hoikka nainen.
Minua lähestyvät vain minua alhaisemman tason miehet, joista en viehäty.
Onko niin mahdotonta saada hoikka, suht komea 25v mies suhteeseen, kun mielestäni tällainen olisi minun tasoani?
Ongelmahan tässä on selvästi se, että miehet yliarvioivat oman tasonsa ja ovat niin nirsoja.
😄
Ongelma on se hiusraja! On pakko olla se täydellinen hiusraja!
Ja taas näitä. Ap sais heti kunnollisen Toyotalla ajavan tavallisen suomalaisen miehen joka hoitaa asiansa mut eihän sellainen kelpaa kun alfapankkiiri sen olla pitää
Ei siitä ole mitään hyötyä olla jännänainen, jos et ole kaunis, tai ainakin semikaunis.