Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa miestä ja lapsia koska olen miehistä mitättömän näköinen

Vierailija
26.10.2024 |

On paljon perhettä toivovia naisia, joita miehet eivät huoli! T. N28

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas näitä. Ap sais heti kunnollisen Toyotalla ajavan tavallisen suomalaisen miehen joka hoitaa asiansa mut eihän sellainen kelpaa kun alfapankkiiri sen olla pitää

Taas tuota sontaa. Ei pidä olla lentäjäkirurgi. Eikä ammatti ole tärkein asia. 

Vierailija
122/178 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas näitä. Ap sais heti kunnollisen Toyotalla ajavan tavallisen suomalaisen miehen joka hoitaa asiansa mut eihän sellainen kelpaa kun alfapankkiiri sen olla pitää

Eräs ajeli aikoinaan homeisella ja lommoisella 20 vuotta vanhalla Peugeotilla (takapenkki homeessa) ja silti oli joka illalle vientiä. Paikalliset bemarikuskit tuntuivat olevan asiasta näreissään, miksi heidän kyytinsä ei kelpaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se evoluutio toimii.

Suomen heikko syntyvyys ei ole ihmiskunnan ongelma.

Eli liikakansoitus on.

Me ollaan vaan murunen pöydällä.

Vierailija
124/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
125/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi koska vaikea ylipaino saattaa sinällänkin olla miehelle melkoinen turnoff eivätkä kampaukset ja meikit suoranaisesti auta. Melkein päinvastoin: tulee vähän säälittävä vaikutelma kun näkee punk€ron joka on yrittänyt laittautua.517

Minulle painoindeksi 25 rupeaa olemaan naiselle liikaa. Olen itse hoikka ja hyväkuntoinen. 

Vierailija
126/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ajeli aikoinaan homeisella ja lommoisella 20 vuotta vanhalla Peugeotilla (takapenkki homeessa) ja silti oli joka illalle vientiä. Paikalliset bemarikuskit tuntuivat olevan asiasta näreissään, miksi heidän kyytinsä ei kelpaa. :D

Niin. Kyllä naisille vanha Peugeot kelpaa, mutta miehille ei! Aina pitäisi joku uusi, hieno auto olla...

Vierailija
127/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein näkyy hyvin komeita miehiä perheineen liikkeellä hyvin vaatimattoman ylipainoisen pyknikkotyylisen  ylipainoisen naisen kanssa. Ehkä kun tutustuu, niin mukavuus ja hyvä luonne menee kriteereissä ykköseksi. Samoin on vaatimattoman näköisiä miehiä ja kaunis vaimo, eikä ole rahan vuoksi yhdessä.

Vierailija
128/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Niistä ei ole kuin harmia. 

Vierailija
129/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä usein näkyy hyvin komeita miehiä perheineen liikkeellä hyvin vaatimattoman ylipainoisen pyknikkotyylisen  ylipainoisen naisen kanssa. Ehkä kun tutustuu, niin mukavuus ja hyvä luonne menee kriteereissä ykköseksi. Samoin on vaatimattoman näköisiä miehiä ja kaunis vaimo, eikä ole rahan vuoksi yhdessä.

Mulle kävi niin että olin aiemmin kaunis ja hoikka, mutta sitten lapsiperhe-elämä masensi mut niin että lihoin. 

Vierailija
130/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on jännä miten nuorempana useat miehet lähestyi, mutta sitten kun kuvittelivat etten kuule puhuivat esimerkiksi tosi ikävään sävyyn pienistä rinnoistani. Sitten ovat ihan ihmeissään kun en lämpenekään heille.

Pienet rinnat ovat kivat. Minä miehenä ainakin pidän niistä. Rinnat tosin ei ole se ensimmäinen asia, johon naisessa kiinnitän huomion. 

Vierailija
131/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenenkään ei tarvitse olla harmaavarpunen. Mars kampaajalle ottamaan hiuksiin hyvä väri ja leikkaus. Salille laittamaan kroppa kondikseen ja sitten vikana vaatekauppaan hankkimaan istuvat ja laadukkaat kledjut ylle. Ei susta välttämättä Sanna Marinia tule mutta et ole enää mitätön. 

harmi vaan et suurin osa miehistä on ihan seinästä revittyjä.

Riittää että on yksi Sanna Marin. Ei tarvita enempää. 

Hänessä ei ole mitään karismaa. Ihan tavismimmi. Ja porsinutkin jopa.

Vierailija
132/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP olisi mies, niin tulisi vain solvaamista ja alapeukkuja.

Mutta kun AP on nainen, niin tulee vain vertaistukea ja miesvihaa.

Vierailija
133/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kenenkään ei tarvitse olla harmaavarpunen. Mars kampaajalle ottamaan hiuksiin hyvä väri ja leikkaus. Salille laittamaan kroppa kondikseen ja sitten vikana vaatekauppaan hankkimaan istuvat ja laadukkaat kledjut ylle. Ei susta välttämättä Sanna Marinia tule mutta et ole enää mitätön. 

harmi vaan et suurin osa miehistä on ihan seinästä revittyjä.

Ei tämä auta rumaan kropan malliin (lyhyet jalat, pitkä selkä, leveä rintakehä) eikä rumaan naamaan. Kokeiltu on. 

Vierailija
134/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun on parempikin olla yksin. Nykyaikana parisuhde on naiselle valtava sosiaalinen ja taloudellinen riski. 

Vierailija
135/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Miehet yliarvioivat usein oman ulkonäkönsä eivätkä kelpuuta itsensä tasoista naista. Siksi ei synny perheitä.

Jaa. No minä naamakomeana urheilullisena miehenä olen kelpuuttanut lihavia, romuluisia ja naamarumia naisia seurustelukumppaneikseni, mutta yksin olen silti aina jäänyt.

Vierailija
136/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson naisena, tai katsoin ennen lapsen hankkimista miehen koulutustason. Lapselle hyvät geenit joista periytyy äly. Ulkonäkökään ei ole pahasta kunhan on normaalin näköinen ja sopusuhtainen. Joku lihaksiaan pumppaava kehonrakentaja tyhjäpää ei ole ikinä kiinnostanut jos ei ole fiksuutta ja älykkyyttä. Sama pätee varmasti miesten ja naisten kriteereissä, etenkin jos haluaa jälkikasvua.

Vierailija
137/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
138/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa tyhjäpääjuttuja, ei ole mitään keskusteltavaa. Seksikin on mielestäni korvien välissä. Sellainen tietty karisma joka ei ole ulkonäöstä kiinni. Olisiko se sitä itsevarmuutta ja karismaa, ottaa tilan haltuunsa, alfa uros tai naaras. Jotkin ihmiset naulitsee katseet, ei ole virheettömästä ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
139/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin että olin aiemmin kaunis ja hoikka, mutta sitten lapsiperhe-elämä masensi mut niin että lihoin. 

Jotkin miehet masentaa avioliitossa. Lakkaa olemasta nainen ja on vain äiti, myös miehelle. Mies joka ei kehu naistaan kauniiksi ja odottelee kotihengettären ruoka, pyykki ym palveluita huomioimatta vaimoaan naisena. Itse tiedän tuon tunteen. Eron jälkeen laihduin liikunnalla omasi itsekseni, löysin ihanan miesystävän jolta saan huomiota. Olen saanut oman itseni, elämäni ja itseluottamustani takaisin. Avioliitto voi olla myös masentava ja tuhoava tai sitten ei vain sovita yhteen ja ymmärretä toisiaan. Pahinta on ruveta pitämään puolisoaan itsestäänselvyytenä. Elämä on liian lyhyt elää onnettomassa liitossa.

Vierailija
140/178 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa useimmista miehistä saadaan peruukilla, vaattteilla ja meikillä "vetävän" näköisiä. Katso naistenlehtien muuttumisleikkien tuloksia ja ota keinot käyttöön. Kehitä myös sisäisesti itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi