Ulkomailla paljon matkustaneet! Palaatteko aina takaisin samoille paikoille?
Kommentit (24)
Ei, aina uusi kohde kun ei nytkään kerkiä kaikkialle mitä haluaisi nähdä
Tukholmassa jo kolkyt vuotta tullut käytyä.
Samassa maassa mutta ei sama kohde.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Playa De Ingles. Joka syksy jo 35 vuoden ajan. Samaan hotelliin täyshoidolla.
Maailmassa olisi niin paljon nähtävää ja koettavaa. Ja sinä käytät aina loman samaan kohteeseen. Huh.
En yleensä mutta Roomassa olen käynyt x5 koska se on niin ihana ja siellä on niin paljon nähtåvää.
Mieluiten jokin uusi kohde, mutta toki kyllä joissakin paikoissa tulee käytyä monta kertaa. Useimmiten olen käynyt Lontoossa ja Amsterdamissa.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä mutta Roomassa olen käynyt x5 koska se on niin ihana ja siellä on niin paljon nähtåvää.
Mulle riitti Roomassa 6 päivää joista niistäkin yksi Napolin-retkellä
Varmaan kaupunkikohde olisi sellainen mihin palata useamman kerran. Aina jää jotain näkemättä.
Ei, uusia kohteita melkein aina paitsi muutama huippusukelluspaikka johon mennään useampi kerta.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävä turistirysä. Ei iknä enää.
Pariisi on aina Pariisi! Sinne kaipaan joka vuosi ja käynkin, jos mahdollista.
On paikkoja joihin on palattu useamman kerran joko lomalla tai työjutuissa ja paikkoja joihin haluaisin vielä palata.
Esim Pariisi 5x, Lontoo 3x, Rooma 2x, Istanbul 2x ( ja tänne haluaisin sitten kun poliittinen tilanne muuttuu). Karibian ja Kroatian saarillekin voisin palata 3. kerran. Torinossa käymme joka vuosi nyt kun asumme osittain Italiassa.
Mutta mihinkään turistilomarysään en palaisi.
Yritämme silti joka vuosi käydä uusissa paikoissa, nyt vuorossa Genova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Playa De Ingles. Joka syksy jo 35 vuoden ajan. Samaan hotelliin täyshoidolla.
Maailmassa olisi niin paljon nähtävää ja koettavaa. Ja sinä käytät aina loman samaan kohteeseen. Huh.
:D. Tais olla trolli tään Play DE Ingles matkaaja. Mutta kai noitakin on
Olen löytänyt sen paikan missä tunnen oloni niin hyväksi, ettei tarvi enää etsiä muita paikkoja. Eräs saari Atlantilla.
Itse asiassa nykyisin palaan aika paljon, en oikein jaksa enää uusia paikkoja. Florida, New York, Pariisi, Ranskan Riviera. Amalfin rannikko ehkä. En oikein kaipaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan mun ex työkaveri. Tutulta kuulostaa😱
Välillä testaan muita paikkoja, mutta parhaiten viihdyn niissä tutuissa kohteissa. Matkustelen lähinnä sen vuoksi, että syksyllä/talvella kaipaan aurinkoa ja lämpöä. En ole seikailun- tai kokeilunhaluinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, aina uusi kohde kun ei nytkään kerkiä kaikkialle mitä haluaisi nähdä
Jos nähdä haluaa niin netissä näkee paljon.
Lomailla voi rennommin ja nauttia lämmöstä, auringonpaisteesta ja hyvästä ruuasta. Sen voi tehdä vaivattomasti aina samassa tutussa kohteessa.
Ei tarvii opetella edes uusia reittejä oudossa kaupungissa tai ympäristössä kun tuntee paikan aiemmilta käyntikerroilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan mun ex työkaveri. Tutulta kuulostaa😱
Hotelli on varmaan tuttu ja turvallinen Green Field. Älkää nyt täysihoitoa aina ottako. Välillä voitte mennä Kuparipannuun nauttimaan härmäläiset porsaankyljykset ranskalaisilla.