Luulin, etten triggeröidy mistään, mutta yhdestä asiasta kyllä:
Nimittäin moukista, jotka eivät vastaa tervehdykseen. Uskomatonta käytöstapojen puutetta!
Tänäänkin olin tulossa uimasta ja takki päällä jo. Ovesta tuli nainen, ja tervehdin häntä kuuluvalla äänellä ystävällisesti. Mitä tekee nainen? Ei katso päinkään eikä sano yhtään mitään.
Voi julmettu, mitä juntteja maa päällään kantaa.
Mistä te triggeröidytte?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä triggeröidyn siitä, että kun joku juntti tulee aukomaan päätään palstalle asoista joista on itse triggeröitynyt.
Olet itse moukka ! ei ikimaailmassa tervehtisi tuntematonta. Jos en tunne, en myöskään tervehdi!
Uskomatonta! Olet elänyt täydellisessä umpiossa.
"Triggeröidy"? Onko tämä joku teinix palsta nykyään?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä tuo on suomeksi? 😅
Sanahan viittaa siihen, että jokin asia laukaisee ärsyyntymisen tai muun reaktion. Ap
Ignooraan triggeröityjiä.
Ja kaikkia finenglishin puhujia.
Puhu Impivaaran murretta, niin kaikki ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Puhu Impivaaran murretta, niin kaikki ymmärtävät.
Selitin sen jo. Ap
Tiggeröitykää ja IGnoreeratkaahan... T. Impivaara...
Gud dei ool diö piipel! Hau aar juu tydei?
Vät aar juu gouing ty duu tydei? Thö njuus tould thö vethdö kän bii nais. If thät iis gouing ty bii sou ät liist ai vuld laik to teik ö valk in thö voods oor shud vi took öbaut säm forests hiö? Nau ai äm going ty häv sam moor cofi änd also iit samting. Ai vish juu ö veri nais dei änd dount foget ty put juor clocks inty this horible vintö-taim! Bai, bai!
P.S. Meibi iven juu vant ty vrait sämting hiö in this veri modern stail änd vei hau ty vrait Inglish tydei. Ai think thö Inglish letörs should bii cheinzed sou thei suit thö vei hau Inglish is spouken. Thö vritten änd spouken Inglish stails tydei aar stil äs säm separeit längvitsiis änd juu niid ty knou tyy längvitsiis. Thö Finish letörs aar for suö ty prifö iven if some tainy things mast be dan in oodö ty meik them suit Inglish. Sämhau Inglish vritten in Finish letörs remains mii of säm vraitings in Irish - vhat du ju think öbaut thät? Meik juor trai ty vrait Inglish in Finish letörs! Vould bii nais ty riid! Thänks!
Minä triggeröidyn siitä, että kun joku juntti tulee aukomaan päätään palstalle asoista joista on itse triggeröitynyt.
Olet itse moukka ! ei ikimaailmassa tervehtisi tuntematonta. Jos en tunne, en myöskään tervehdi!