Kyllä ihmisillä on sekopäisiä anoppeja (kun palstaa lukee)
Tulee ihan kauhu, kun lukee kontrollihulluista ja roskatavaraa syytävistä anopeista.
Pitäisi olla joku laki tai taho, joka suojelisi nuoria perheitä näiltä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että vanhoillapiioilla harvoin on anoppia, mutta katkeruutta keksiä paskaa palstalle sitäkin enemmän.
Ja onhan äiti. Äidin syy että mulla on pää sekaisin enkä pärjää työelämässä. Ymmärrän alkoholistien ja narkkarien lapset mutta kun keskiluokkainen kaiken lapsena saanut, koulut ei huvittanut, syyttää elämäsä vaikeuksista äitiä. No, eihän hän sairas olisi jos ei olisi sairas
Miniät ovatkin aina täydellisiä :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun noista ajoista on kulunut jo parikymmentä vuotta, rajaton isovanhempi on sujuvasti ulkoistettu elämästämme kokonaan. Toivottavasti oli sen arvoista kun "sai" päsmäröidä elämäämme ettei sitten enää olla tekemisissä lainkaan.
Jätti kyllä ikuisen arven tänne toiseen osapuoleen ettei mitään hoitoapuja tai vastaavaa ei täältä saa sitten kun itse on sellaista kaipaamassa. (Viitaten eiliseen terveysministerin kommenttiin lasten velvoitteesta hoitaa vanhempansa.)
Niin makaa kuin petaa, ei voi mitään.
Sinäkin "täydellisyys" olisit voinut katsoa välillä peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun noista ajoista on kulunut jo parikymmentä vuotta, rajaton isovanhempi on sujuvasti ulkoistettu elämästämme kokonaan. Toivottavasti oli sen arvoista kun "sai" päsmäröidä elämäämme ettei sitten enää olla tekemisissä lainkaan.
Jätti kyllä ikuisen arven tänne toiseen osapuoleen ettei mitään hoitoapuja tai vastaavaa ei täältä saa sitten kun itse on sellaista kaipaamassa. (Viitaten eiliseen terveysministerin kommenttiin lasten velvoitteesta hoitaa vanhempansa.)
Sinäkin "täydellisyys" olisit voinut katsoa välillä peiliin.
En ole koskaan väittänyt olevani täydellinen tosin kuin tämä kyseinen rajaton isovanhempi. Hänellä kun ei ole mitään ongelmaa kehua itseään 24/7. Edelleen sanon, että toivottavasti oli sen arvoista ettei näe enää lastaan eikä lapsenlastaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki tuohon ministerin möläytykseen? Haluan nostaa verenpainettani.
k v g
Yhteenveto keskustelusta: Ei hankita lapsia. Ei tule miniöitä eikä anoppeja.
No siellähän itkee yksinäisyyttään. EVVK. Olenhan äitini kasvattama, empatiaa ei ole.