Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta

Vierailija
26.10.2024 |

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…

-

Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.

Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista? 

Kommentit (2234)

Vierailija
261/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntolaina ja rahoitusvastike ei ole asumismeno toimeentulotuessa eli valitettavasti et saa toimeentulotukea lasten ruokiin. 

Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa. 

Jos rahat ei riitä laskuihin niin asunto menee ulosottovirastolle. 

Olen sanonut, että säästäkää tilille rahaa, mutta ei te matkustatte vaan Espanjassa. 

Vierailija
262/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotoimisto irtisanoo 200, mutta palkkaa uusia työntekijöitä.

Onko tämä uusi trendi. 

Halvempaa tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika selvää nykyäänkin?

Käy yliopisto, mene töihin, perusta perhe. Liian monimutkaista nykymiehille?

Suuren osan opiskelupaikoista annetaan ulkomaalaisille sama koskee työpaikkoja. Nimeltään positiivinen syrjintä.

Vierailija
264/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydäänkö katsomassa ulosottoviraston sivuilla ulosmitattuja asuntoja? 

Olisi kiinnostavaa tietää minne ulosotetut asunnot katoaa.

Vierailija
265/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ilmiöstä puhuttiin jo kymmen vuotta sitten. Silloin naiset pilkkasivat, että ei teitä ole kuin muutama peräkamarinpoika. Nyt  näitä peräkamarinpoikia on jo niin paljon, että vielä toistaiseksi vaikutusvaltaisin valtio äänestää luultavasti heidän  pirtaisen presidentin. Vasemmisto ka naiset vetivät hommat niin överiksi ja se uhkaa nyt koko länsimaista sivilisaatiota. Tämän vuoksi naisia on aina pyritty kontrolloimaan. 

No, ansiosidonnaista leikattiin eikä ole varmoja työpaikkoja joten ei voida muuttaa samaan asuntoon teidän miesten kanssa. 

Ja näkisitte myös itse vaivaa. Kehuisitte naisia kauniiksi ja ostaisitte kukkia ja koruja, mutta ei haukutte määräaikaisia töitä tekeviä sossupummeiksi. 

Vierailija
266/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosottovirasto

Myynti-ilmoitukset

https://www.ulosottolaitos.fi/myynti-ilmoitukset/fi/index.html

Ja mä kun luulin, että työttömänä saa toimeentulotukea ruokaan. 

Jos on yhtään omaisuutta ei saa edes vuokraan.

Vierailija
267/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jollakin ottaa koville, kun spämmii epärelevanttia paskaa

Enemmän näyttää ottavan koville vasureille taas kerran kun pitää ketjusta poistella kaikki mihin ei kyetä vastaamaan.

Ainoa syy miksi vasurit voi edes teeskennellä olevansa se oikeassa oleva taho on just se, ettei päästetä muita vastaamaan ollenkaan. Siksipä nuo niin kiivaasti kannattaakin sensuuria ja koittaa leimata kaikki vastustajansa epäihmisiksi joille ei kuulu minkäänlaiset perusoikeudet.

Samalla tajuaa ettei nuo kehitä yhteiskuntaa mihinkään järkevään suuntaan vaan kohti omaa mielivaltadiktatuuriaan joka ei perustu järkeen vaan siihen mitä toinen toistaan ahneempi vasuri saa päähänsä haluta. 

Vierailija
268/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on turha vinkua yhtään mistään. Vika on heissä itsessään. Kun ei ole patriarkaatti hommaamassa heille ilmaisia seksiorjia ja yhteiskunta lainsäädännöllä enää pidä naisia vankeina parisuhteessa ja siitoseläiminä kotiinsa kahlittuina niin pitäisikö jo kehittää se psyykkisesti terveen ihmisen luonne? Artikkelin voi jättää lukematta kun siinä lukee Trump

Sinun avautumisesi on täysin turha. Nyt sitä mielipidettäsi vastaan äänestetään Yhdysvalloille jopa presidentti. Eikä sinun iniläsi syyttely ja järkeilysi sitä muuta miksikään. Sinusta tuntuu nyt tuolta ja näistä miehistä tuolta ja se on nyt kova vastavoima. Itse munasitte tämän. Nyt alkaa olla laskun aika.

Vierailija
269/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydäänkö katsomassa ulosottoviraston sivuilla ulosmitattuja asuntoja? 

Olisi kiinnostavaa tietää minne ulosotetut asunnot katoaa.

Ehkä joku kokoomuslainen ostaa sun asunnon ja pääset vuokralle siihen, kun tulee toi irtisanomissuojan heikentäminen. 

Vierailija
270/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista miten jotkut tarvii sen "vahvan johtajan" joka kertoo mitä pitää tehdä. Heti jos ei oo selkeitä ohjeita elämään niin ollaa hukassa ja syytellään muita siitä. 

Mutta semmoisia ihmiset on. On seuraajia ja saurattavia. 

Tuntuu että nämä nuoret miehet kaikista avuttominta porukkaa mitä maan päältä löytyy.

En mäkään kultalusikka suussa ole syntynyt mutta sen verran ymmärrän että jokaisen on elettävä omaa elämää ja jos haluaa jotain niin sen eteen pitää tehdä töitä. Mulle on ollut iso apu että olen saanut kouluttautua ja olen saanut tarvittaessa yhteiskunnalta tukea elämään. Nyt tienaan ihan kivasti ja kiitos siitä kuuluu hyvinvointiyhteiskunnalle ja minulle joka päätin tehdä asialle jotain.

M44

Vierailija
271/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään miehen kanssa yhteen ja ala ilmaissiivoojaksi, kokiksi ja seksitoiveiden toteuttajakaksi tällä leikkaamispolitiikalla ja haukkumispolitiikalla mitä naisiin kohdistetaan. 

Ethän sä ole tähänkään saakka tehnyt mainitsemiasi asioita.

Olen. Minulla on 2 lasta. Toinen muutti jo kotoa pois. 

Ja tulen asumaan yksin. En tee ruokaa enää yhdellekään miehelle enkä pese pyykkiä, saatte pestä itse ne omistusasuntonne lattiat. Ei tule ilmaispiikaa enää palvelemaan. Kiittäkää nyky hallitusta ja itse haukuttu naiset sossupummeiksi. 

No voi kyynel mitä menetimmekään. Onneksi on varaa ostaa nuo palvelut. 

Vierailija
272/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ilmiöstä puhuttiin jo kymmen vuotta sitten. Silloin naiset pilkkasivat, että ei teitä ole kuin muutama peräkamarinpoika. Nyt  näitä peräkamarinpoikia on jo niin paljon, että vielä toistaiseksi vaikutusvaltaisin valtio äänestää luultavasti heidän  pirtaisen presidentin. Vasemmisto ka naiset vetivät hommat niin överiksi ja se uhkaa nyt koko länsimaista sivilisaatiota. Tämän vuoksi naisia on aina pyritty kontrolloimaan. 

No, ansiosidonnaista leikattiin eikä ole varmoja työpaikkoja joten ei voida muuttaa samaan asuntoon teidän miesten kanssa. 

Ja näkisitte myös itse vaivaa. Kehuisitte naisia kauniiksi ja ostaisitte kukkia ja koruja, mutta ei haukutte määräaikaisia töitä tekeviä sossupummeiksi. 

Ehei..nyt on teidän otettava lusikka kauniseen käteen ja alettava vuorostaan kehumaan miehiä kategorisesti. Ei vain niitä 10% alfoja. Tuulensuunta on nyt muuttunut. Itse teitte valkoisesta länsimaisesta heteromiehestä sylkykupin ja hyväksikäytetyn aisurin. Artikkelissa nähdään mitä siitä seurasi.

Vierailija
273/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeitä muutoksia mutta tähän väliin tarpeellisia. Ylipaisunut julkinen sektori itsenäistää ja ylpistää naiset ja maksattaa sen miehillä. Jo on aikakin että tätä paholaismaista henkistä lihamyllyä aletaan purkaa. Saimme kärsiä feminismistä jo ties kuinka monta vuotta. Mitä nopeammin nämä toimenpiteet saadaan tehtyä, sitä nopeammin asiat palaavat taas raiteilleen.

Julkkaria ei pureta saatpa nähdä että koko suomi laitetaan ennemmin kiinni kuin yhtään virkapirkkoa laitetaan työnhakuun. Maakunnissa ei ole yhtään irtisanottu 390 kunnassa 400 000 konttoristia.

Vierailija
274/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään tätä julkaisua ei poisteta, kun on HS:n tekemä. Oletteko huomanneet, että kaikki vähänkään erilaiset mielipiteet poistetaan. Esim. joku kritisoi Kamalaa ja vaikka tekee sen asiallisesti. Heti lähtee juttu poistoon. Että se siitä sananvapaudesta. Tämä on kuitenkin Sanoma media Finlandin ylläpitämä alusta ja pitäisi kunnioittaa sananvapautta. 

Vierailija
275/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kotihoidon tuella tai osa-aikatyössä ja hakee toimeentulotukea niin joutuu julkisen yksikköihin töihin.

Itse olin joskus työmarkkinatuella työkokeilussa ja jouduin viemään pienet lapset päiväkotiin hoitoon. 

Vierailija
276/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseään kunnioittava mies halua elättää sosiaalituilla loisivaa vihervassaria, joka viettää kaiken aikansa piritorillla ja hankkii juomarahansa myymällä itseään. Mielialalääkkeet siihen päälle vielä niin huhhuh.. 

Vierailija
277/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena en tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään miehen kanssa yhteen ja ala ilmaissiivoojaksi, kokiksi ja seksitoiveiden toteuttajakaksi tällä leikkaamispolitiikalla ja haukkumispolitiikalla mitä naisiin kohdistetaan. 

Ethän sä ole tähänkään saakka tehnyt mainitsemiasi asioita.

Olen. Minulla on 2 lasta. Toinen muutti jo kotoa pois. 

Ja tulen asumaan yksin. En tee ruokaa enää yhdellekään miehelle enkä pese pyykkiä, saatte pestä itse ne omistusasuntonne lattiat. Ei tule ilmaispiikaa enää palvelemaan. Kiittäkää nyky hallitusta ja itse haukuttu naiset sossupummeiksi. 

No v

Teillä on rahaa ostaa palvelut. Hyvä. 

"Budjettiriihi sinetöi kotitalousvähennyksen rajun leikkauksen." https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010675848.html

Vierailija
278/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään tätä julkaisua ei poisteta, kun on HS:n tekemä. Oletteko huomanneet, että kaikki vähänkään erilaiset mielipiteet poistetaan. Esim. joku kritisoi Kamalaa ja vaikka tekee sen asiallisesti. Heti lähtee juttu poistoon. Että se siitä sananvapaudesta. Tämä on kuitenkin Sanoma media Finlandin ylläpitämä alusta ja pitäisi kunnioittaa sananvapautta. 

Kukaan ei poista eriäviä mielipiteitä, jos ne on asiallisesti esitetty.

Mutta kun Harrisista puhutaan täällä, niin kyllä se vaan sukupuoli tai ihonväri on usein mukana, eli vihapuhetta, mikä poistetaan sääntöjen mukaan.

Ei mikään keskustelupalsta Suomessa ole mikään Suomen yhteinen olohuone. Jos etsit sellaista, missä ei olisi sääntöjä, ja joita ei ylläpidettäisi jonkin konsernin taholta, niin perusta itse tai mene ylikselle mölyämään.

Vierailija
279/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne työntää miehet ulos työelämästä konkreettinen esimerkki naiset HR hommissa palkkaamassa ulkkareita joka hommaan tai naisia. 

Naiset ei ymmärrä että eletään yhteiskunnassa ja soidinmenot on jatkumo. Kun miehet huomaa miten naiset käyttäytyy vie turistiukkoja panolle, kirkuu feminismiä eli miesvijhaansa joka asiassa niin aika iso kynnys on ostaa kukkia kehua tai edes halua lähestyä ollenkaan sellaista. Jatkumo. Ei moni jaksa teeskennellä pillua saadakseen että ihanaa hehei moimoi. Se tehdään passin ja kelagoldin takia.

Vierailija
280/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kotihoidon tuella tai osa-aikatyössä ja hakee toimeentulotukea niin joutuu julkisen yksikköihin töihin.

Itse olin joskus työmarkkinatuella työkokeilussa ja jouduin viemään pienet lapset päiväkotiin hoitoon. 

Vähentää haluja hakea toimeentulotukea, kun joutuu viemään lapset hoitoon ja toimeentulotuella töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän