Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?

Vierailija
25.10.2024 |

Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen. 

Kommentit (324)

Vierailija
41/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta. 

Miksi et opiskele uutta ammattia tai muuta toiselle paikkakunnalle? Meinasit vaan olla työttömänä ja odotella että työpaikkoja vaan tupsahtaa kuin sieniä sateella sinun alueellesi? 

Mulla on jo 3 koulutusta. Enkä muuta omasta kodista perheeni luota yhtään mihinkään. 

Eli sinua ei kiinnosta tehdä töitä, elät mieluummin elättinä suomessa. 

Muuta laki sellaiseksi ettei työttömille makseta mitään. Tee kansalaisaloite. 

Ei tule onnistumaan koska suomessa on surkeat päättäjät. Kaikki tuet pitäisi karsia pois ja suomeen amerikan malli käyttöön. Suomen pahoinvoinnin syy on juurikin se että tämä on paskamaa.

Vierailija
42/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työnantajia.

Työantajia kyllä on mutta ei työttömät halua tehdä töitä, tänne tuodaan ulkomailta ihmisiä tekemään töitä koska suomalainen työtön ei halua tehdä töitä.

Valehtele lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa muuttaa joka kuukausi eri paikkakunnalle missä töitä olisi. Tällä paikkakunnalla ei ole työpaikka minne pääsee. Asuin jopa turussa ja siellä olis 200 oman alan työpaikkaa mutta en saanut töitä vaikka lähetin 80 hakemusta.

Vierailija
44/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimia työpaikkoja 11331, katsoin just, ja työttömiä 229 000. Hyvin mahdutaan noihin avoimiin työpaikkoihin.

Syy työttömyyteeni on, ei ole palkan maksajaa.

Kyllä minulle on. Miksei sinulle?

Vierailija
45/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sulle. 

Vierailija
46/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:.

Kyllä se kuuluu koska käyn töissä ja maksan veroja jotta sinä saat elantosi. Minä sinua elätän joten miksi et mene töihin?

Maksat veroistasi myös kaikki ulkomaan eläjät, jotka on tänne tulleet Kela-goldin perässä, maksat myös lasten koulutuksen, tiestön korjaamisen, terveydenhuollon, vanhusten huollon, vammaisten asumisen jne.jne. On sulla maksettavaa ja yksin joudut maksamaan kaikki. Joko alkaa rahakirstun pohja häämöttämään?

Sinäkin voisit osallistua tuohon jos et olisi niin he*vetin saamaton luuseri.

Montako vuotta ap olet ollut työelämässä?

Minulla on takana yli viisitoista vuotta, jolloin maksoin kiltisti veroni, työttömyysvakuutusmaksut sun muut.

Vierailija
47/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä voin. Buahhahhaa. No on sentään osaikaisia töitä.

Kun ei vaan ole avoimia paikkoja johon koulutksellani pääsisi. Sotessa rekrykielto,ylityökielto sijaiskielto. Ainakin meillä.

Oppisopimukseen ei oikein pääse,sillä vaaditaab 6kk työttömyysjakso ennekö työnantaja saa palkkatukea. 

Yritys ei voi olla ja samalla saada työmarkkinatukea. Tänään juuri väänsin asiasta työkkärirouvan kanssa.

-Kylmät kädet Ry.

Vierailija
48/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työnantajia.

Työantajia kyllä on mutta ei työttömät halua tehdä töitä, tänne tuodaan ulkomailta ihmisiä tekemään töitä koska suomalainen työtön ei halua tehdä töitä.

Valehtele lisää.

Miksi taksikuskit,siivoojat,rakennustyöntekijät,lääkärit,bussikuskit... työllistävät todella paljon ulkomaalaisia? Myös hitsareina,sairaanhoitajina,lähihoitajina ja maanrakennuksessa työskentelee tosi paljon ulkomaalaisia. Miksi suomalaisille työttömille ei työ kelpaa?

Vierailija
49/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta. 

Miksi et opiskele uutta ammattia tai muuta toiselle paikkakunnalle? Meinasit vaan olla työttömänä ja odotella että työpaikkoja vaan tupsahtaa kuin sieniä sateella sinun alueellesi? 

Mulla on jo 3 koulutusta. Enkä muuta omasta kodista perheeni luota yhtään mihinkään. 

Eli sinua ei kiinnosta tehdä töitä, elät mieluummin elättinä suomessa. 

Suollat jatkuvasti näitä älyvapaita kommenttejasi.

Vierailija
50/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen luonne.

Vierailija
51/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi syy työttömyyteen oli päihdeongelma. Se vei minut mukanaan ja ajauduin rikosten tielle, koska täytyi rahoittaa käyttöä.

Meni monta vuotta kunnes jouduin vankilaan huumesekoilujen takia.

Vankilasta vapauduttuani aloitin laittamaan elämässäni asioita kuntoon. Hommasin opiskelupaikan ja kävin valmistuin koulusta.

Nyt olen etsinyt työpaikkaa about 6kuukautta, mutta isoin este tuntuu olevan työllistymiselle tällä hetkellä se ettei ole ajokorttia, joka vaaditaan lähes poikkeuksetta näihin töihin.

En menneisyydelleni mitään mahda enää, mutta sekin saattaa olla negatiivinen asia työnsaannin suhteen.

Pyrin kuitenkin tekemään kaikkeni, että saisin töitä ja voisin joskus näyttää kuinka hyvä työntekijä olen.

Haluan näyttää työnantajalle että minulla on motivaatio tehdä parhaani kun minut palkkaa.

Ihmisillä on vain niin kovia ennakkoluuloja varmasti minua kohtaan koska menneisyys on mitä on.

Vierailija
52/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin nuori ja työtön, niin mieluummin vetelehdin työttömyyskorvauksella, kun sellainen mahdollisuus oli olemassa. Lähes kaksi vuotta elin sellaista elämää. Opiskelua en edes harkinnut enkä hakenut töitä. Kunhan olin ilmoittautunut työnhakijaksi, niin minulle riitti se. Siihen aikaan TE-toimisto antoi olla rauhassa, eikä tyrkyttänyt mitään. Sitten sattuman kautta alkoi ilmaantua töitä enenevässä määrin. Nyt olen jo eläkkeellä.

Vierailija
53/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelen tässä aikani kuluksi ja vietän mukavaa lomaa. Ei tarvi hakea töitä. Ehkä sitten joulun jälkeen :) 

Vierailija
54/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koulutusta niihin. Aikuiskoulutustuki lopetettiin.

Eihän sitä työttömät koskaan saaneetkaan.

Vierailija
55/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen lisäpäivillä eläkkeen alkamista.

Vierailija
56/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.

Miksi et mene töihin?

VIT TUAKO SE SULLE KUULUU, SAATANAN MULKKU.

Kyllä se kuuluu koska käyn töissä ja maksan veroja jotta sinä saat elantosi. Minä sinua elätän joten miksi et mene töihin?

Maksat veroistasi myös kaikki ulkomaan eläjät, jotka on tänne tulleet Kela-goldin perässä, maksat myös lasten koulutuksen, tiestön korjaamisen, terveydenhuollon, vanhusten huollon, vammaisten asumisen jne.jne. On sulla maksettavaa ja yksin joudut maksamaan kaikki. Joko alkaa rahakirstun pohja häämöttämään?

Ei tarvitse, sinähän sanoit maksavasi.-eri

Vierailija
57/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda aluetta.

Ostatko mun taloni?-eri

Vierailija
58/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mennä töihin, pärjään peruspäivärahallakin jotenkin. Kymmenen vuoden päästä pääsen kansaneläkkeelle.

Vierailija
59/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda aluetta.

Ostatko mun taloni?-eri

Mene vuokralle.

Vierailija
60/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ,etsin ajankuluksi tietoa kuka sinä olet ja missä asut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi