Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?

Vierailija
25.10.2024 |

Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen. 

Kommentit (324)

Vierailija
21/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä työtön, mutta todennäköisesti se on edessä. Työpaikka siirtyy toiselle paikkakunnalle enkä sitten enää pysty käymään siellä töissä. Sairauteni vuoksi en myöskään työllisty kovin helposti. Uuden ammatin olen sen takia jo opiskellut, mutta sen jälkeen sairaus on pahentunut. 

Vierailija
22/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa, sohvalla on kivaa köllötellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kohta eläkkeelle mutta en kyllä edes halua enää töihin.

Tehköön muut.

Vierailija
24/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työnantajia.

Työantajia kyllä on mutta ei työttömät halua tehdä töitä, tänne tuodaan ulkomailta ihmisiä tekemään töitä koska suomalainen työtön ei halua tehdä töitä.

Ne ulkomailta tulevat tekee orjapalkalla töitä, sitä ne haluaakin tänne, eliitti ja heidän orjansa.

Vierailija
25/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimia työpaikkoja 11331, katsoin just, ja työttömiä 229 000. Hyvin mahdutaan noihin avoimiin työpaikkoihin.

Syy työttömyyteeni on, ei ole palkan maksajaa.

Syy työttömyyteesi on laiskuus koska et halua hakea töitä. Avoimia työpaikkoja on joten miksi et mene töihin?

Ei ole koulutusta niihin. Aikuiskoulutustuki lopetettiin.

Vierailija
26/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.

Miksi et mene töihin?

VIT TUAKO SE SULLE KUULUU, SAATANAN MULKKU.

Kyllä se kuuluu koska käyn töissä ja maksan veroja jotta sinä saat elantosi. Minä sinua elätän joten miksi et mene töihin?

Maksat veroistasi myös kaikki ulkomaan eläjät, jotka on tänne tulleet Kela-goldin perässä, maksat myös lasten koulutuksen, tiestön korjaamisen, terveydenhuollon, vanhusten huollon, vammaisten asumisen jne.jne. On sulla maksettavaa ja yksin joudut maksamaan kaikki. Joko alkaa rahakirstun pohja häämöttämään?

Vierailija
27/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suuret yritystuet että ei viitsi jäädä työttömäksi.

Vierailija
28/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset palkkaa ihmisiä töihin? Mikset perusta yritystä? Miksi käyttäydyt kuin ääliö?

Vierailija
29/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta. 

Miksi et opiskele uutta ammattia tai muuta toiselle paikkakunnalle? Meinasit vaan olla työttömänä ja odotella että työpaikkoja vaan tupsahtaa kuin sieniä sateella sinun alueellesi? 

Mulla on jo 3 koulutusta. Enkä muuta omasta kodista perheeni luota yhtään mihinkään. 

Eli sinua ei kiinnosta tehdä töitä, elät mieluummin elättinä suomessa. 

Vierailija
30/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimia työpaikkoja 11331, katsoin just, ja työttömiä 229 000. Hyvin mahdutaan noihin avoimiin työpaikkoihin.

Syy työttömyyteeni on, ei ole palkan maksajaa.

Syy työttömyyteesi on laiskuus koska et halua hakea töitä. Avoimia työpaikkoja on joten miksi et mene töihin?

Mikä sun ongelma oikein on? Nyt on perjantai ja sulta ratkee suoni päästä.

Vierailija
31/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun kelpaa kun niin suuret puoluetuet. t. el politico

Vierailija
32/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä pycca-trolli. Älkää vastatko tähän mitään.

Vierailija
33/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoahdistus ja identiteettikriisi on vienyt työkyvyn.

Mutta nyt on aikaa istua kadulla!

Vierailija
34/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnhakualueellani on alle 10 paikkaa auki eikä minulla ole niihin soveltuvaa koulutusta. 

Miksi et opiskele uutta ammattia tai muuta toiselle paikkakunnalle? Meinasit vaan olla työttömänä ja odotella että työpaikkoja vaan tupsahtaa kuin sieniä sateella sinun alueellesi? 

Mulla on jo 3 koulutusta. Enkä muuta omasta kodista perheeni luota yhtään mihinkään. 

Eli sinua ei kiinnosta tehdä töitä, elät mieluummin elättinä suomessa. 

Muuta laki sellaiseksi ettei työttömille makseta mitään. Tee kansalaisaloite. 

Vierailija
35/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömänä saa niin ruhtinaallisesti tukia että pystyy elämään sellaista luksuselämää. 

Vierailija
36/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETA JO NÄMÄ TYPERÄT SPÄMMÄYKSESI JA TYÖTTÖMIEN HAUKKUMISET, SAATANAN IDIOOTTI.

Miksi et mene töihin?

Kyllä se kuuluu koska käyn töissä ja maksan veroja jotta sinä saat elantosi. Minä sinua elätän joten miksi et mene töihin?

Maksat veroistasi myös kaikki ulkomaan eläjät, jotka on tänne tulleet Kela-goldin perässä, maksat myös lasten koulutuksen, tiestön korjaamisen, terveydenhuollon, vanhusten huollon, vammaisten asumisen jne.jne. On sulla maksettavaa ja yksin joudut maksamaan kaikki. Joko alkaa rahakirstun pohja häämöttämään?

Sinäkin voisit osallistua tuohon jos et olisi niin he*vetin saamaton luuseri.

Vierailija
37/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene töihin?

Et elätä, olet 67v. työeläkeläinen (2500e/netto), toivottavasti sinäkin joskus pääset eläkkeelle :D

Vierailija
38/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän tuon oikeistolaisten kiusaamisvietin saisi edes vähemmäksi?

Vierailija
39/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda aluetta.

Vierailija
40/324 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyys. Kelan mukaan olen nyt työkykyinen, kun on lääkitys. Enpä vain ole, mutta elossa pysyn. Erikoisluvallinen lääkitykseni maksaa noin 20 000€ vuodessa. Onneksi asun Suomessa ja on sosiaaliturva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi