Naisten penkkiurheiluviha on aivan naurettavaa
keneltä se on pois jos mies vapaa-ajallaan huvittelee harmittomasti?
Kommentit (10)
Se on ok silloin kun ei vie kaikkea yhteistä vapaa-aikaa.
Yhden penkkiurheilijan kanssa olen ollut ja toista ei koskaan enää tulee. Jos pakkomielteisesti pitää istua telkkarin ääressä kaikenmaailman kilpailut ja kisat katsomassa, niin siihen ei mua sitten tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Yhden penkkiurheilijan kanssa olen ollut ja toista ei koskaan enää tulee. Jos pakkomielteisesti pitää istua telkkarin ääressä kaikenmaailman kilpailut ja kisat katsomassa, niin siihen ei mua sitten tarvita.
Bye, bye. Ei jää ikävä. Etsi mies Marttayhdistyksestä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8c0fd752-5f84-4588-9362-c1eb2dbd1…
IL:n saama puoluetutkimus paljastaa: Kannatusalhossa rämpivä puolue tekee nyt hurjaa nousua
SDP on kokonaisimagossa tasoissa kokoomuksen kanssa. Keskusta kirii perussuomalaisia kiinni.
Penkkiurheilija ei ole miestä nähnytkään - on pelkkä typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bye, bye. Ei jää ikävä. Etsi mies Marttayhdistyksestä.
Joo, ei tule munkaan sua ja mulla on jo uusi mies, kiitos vaan.
Ja tämäkin täysi kopio peli- ja animeketjusta, kommentteineen kaikkineen -> poistoon.
Naiset tietää paljon, Kuunntele heitä. Jos hän raivoaa, olet todennäköisesti Liverpool/ManU tai muu brittifutiksen fani.
Se on merkki siitä, että sun pitäisi alkaa seurata kotimainen futis. Ei joku random seura kaukana suomesta.
Eiköhän se kumpua jonkinlaisesta narsistisesta kateudesta, kun miehellä on jotain harrastuksia joiden parissa viihtyy ilman naista. Itselle ei tulisi edes mieleen kritisoida tai edes miettiä toisen harrastuksia. Hyvä vain jos löytyy mielenkiinnon kohteita.