Sotaveteraani Hannes Tuovinen, 100, pesi eduskunnan pylväitä Kansallisomaisuutta tuhottu
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010788618.html
Ei oikein tiedä, mitä edes sanoisi. Mies on tehnyt niin paljon elämässään isänmaansa eteen ja vielä noin vanhana haluaa jatkaa auttamista. Kontrasti noihin töhrijöihin on kyllä valtava. Hattu päästä.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että miestä käytetään hyväksi.
Jutun lukemalla huomaisit, että Hannes itse halusi käydä katsomassa pylväiden kuntoa, jonka jälkeen sitten halusi puhdistaa niitä.
Arvostan valtavasti sotaveteraanejamme.
Se ei tarkoita, että pitäisin heitä auktoriteettina yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun lukemalla huomaisit, että Hannes itse halusi käydä katsomassa pylväiden kuntoa, jonka jälkeen sitten halusi puhdistaa niitä.
Hän tuskin on sinä oma-aloitteisesti mennyt, vaan erikseen haettu ja tehty juttu. Vanhan miehen hyväksikäyttöä.
Hattu päästä, koskee myös eloteinejä ja muita soijakommareita.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan valtavasti sotaveteraanejamme.
Se ei tarkoita, että pitäisin heitä auktoriteettina yhteiskunnallisessa keskustelussa.
Eihän niitä ole hengissä enää juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraani tuskin arvostaisi tuollaista kielenkäyttöä.
Uskollinen, itsensä unohtava nöyrä alamainen hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraani tuskin arvostaisi tuollaista kielenkäyttöä.
Sinä tuskin sitä tietäisit.
Veteraani-kortilla ratsastaminen alkaa olla todella väsynyttä, varsinkin kun niitä on hengissä alle tuhat. Ysäri meni jo.
Metsäyhtiöt saa raiskkata Suomen lupmtoa ja isänmaata ihan miten paljon vaan kutta annas olla jos betoniin tulee maalia.
Juttu haiskahtaa, itse tarjouduin pesemään niitä pylväitä ilman korvausta, ne vaan ajoivat mut pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Pistä sinä se hattu ahteriisi
Oikeistolaiset palvovat rakennuksia ja instituutioita. Luonnosta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni varmaa, kukaa ei ehottanu tai sisääajanu sille tota ajatusta et hei ois siistii jos harjaat min max, ni saahaa kunnon raflaava juttu ja ei kysytty ees et haluuko samaistua tietylle puolelle porukoita. Nähdäänkö jatkos viel joku päiväkotiryhmä jossa kolmevuotiaat pessee toloppia?
Vierailija kirjoitti:
Metsäyhtiöt saa raiskkata Suomen lupmtoa ja isänmaata ihan miten paljon vaan kutta annas olla jos betoniin tulee maalia.
Betoniin?
Luojan kiitos useampi veteraani ei ole näkemässä tätä yhteiskunnallista alamäkeä. Tuntuisi varmaan aivan hirveältä nähdä kiittämättömien pullasorsien tuhoavan kaiken minkä eteen on kaikkensa ja vielä enemmän antanut.