Päätin juuri, että lopetan tästä päivästä lähtien kotityöt klo. 18.00
Juon silloin kahvia, aina. Sitten puuhailen nukkumaanmenoon asti. Nyt lopetan. Jumitan sohvalla, kuten mieskin. Lasten iltatoimiin osallistun, mutta mitään muuta en tee. En pese tai viikkaa pyykkiä, en koske tiskeihin, en paikkaa vaatteita, en siivoile. En tee mitään.
Kommentit (9)
Sama. Olen tässä kuulokkeilla koneella. Avokki tuossa viittoo jotain - hymyilen ja vilkutan takaisin - ja juon kaljaa. Vieköön itse roskiksensa - sanon, että sain vinkin vauva-palstalta. Täytyy tässä metailla tärkeämpiäkin juttuja. Duunipäivä takana, eilen siivosin.
M 49
Minä sinkku olen siitäkin onnellisessa asemassa että voin päättää teenkö kotitöitä ylipäätään.
Joinain päivinä käy niin että ei vain huvita. Jätän seuravalle päivälle tai viikolle.
Kun asuu yksin ja päättää kaiken yksin on helppo järjestää hommat niin että tekee kun huvittaa. Tänään imuroin. Oli kyllä mielessä että en jaksa tänään jätän huomiselle mutta sain sentään sen verran irti että sen tein.
On niin ihana olla oman elämänsä ja huushollinsa herra, täm taas yksi sinkkuuden loistavista puolista!
Jos sopii niin hieman neuvon sinua ap tuon sohvalla makoilun kanssa. Älä tee siitäkin suoritusta ja sido sitä kellon aikaan. Tee kuten itsestä parhaalta tuntuu ja vältä turhia liikkeitä. Minä tiedän jotain tästä asiasta.
T. Sohvan guru.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinkku olen siitäkin onnellisessa asemassa että voin päättää teenkö kotitöitä ylipäätään.
Joinain päivinä käy niin että ei vain huvita. Jätän seuravalle päivälle tai viikolle.
Kun asuu yksin ja päättää kaiken yksin on helppo järjestää hommat niin että tekee kun huvittaa. Tänään imuroin. Oli kyllä mielessä että en jaksa tänään jätän huomiselle mutta sain sentään sen verran irti että sen tein.
On niin ihana olla oman elämänsä ja huushollinsa herra, täm taas yksi sinkkuuden loistavista puolista!
Minä en ole sinkku, mutta ei meillä mies ole huushollin herra. Koira meillä määrää. Sen tarpeet määrittävät paljon ajankäyttöä. Ei ole tarkoitus valittaa, itsepä olen orjuuttajani valinnut. Sitä vain, että aina ei tarvitse olla vapaa kuin taivaan lintu ollakseen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin katkera?
Olen väsynyt, en katkera. Yritän välttää katkeroitumista. Toista ei voi muuttaa, itseään voi, muutan siis omaa toimintaani.
Hieno päätös.