Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen suomalainen mies?
Olen itse keskitasoa, amk koulutus on, palkkaa saan 3500e/kk ja näytän ihan tavalliselta. Miksi en kelpaa naisille? En meinaa kelvata edes alhaisen tason naisille.
En vaadi naisilta muuta kuin että nainen on normaalipainoinen, 5/10 ulkonäöllisesti ja naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään oireita mitkä haittaa elämää.
En tietääkseni vaadi naisilta liikoja, enkä edes halua kelpuuttaa kumppaniksi naista joka on ruma.
Kommentit (53)
Sinäpä se, "tavallinen". Pitää olla tumma, kalu kuin makkaratanko ja omistaa BMV ja katetta tilillä.
Olen 10/10 mutta ongelma on siinä että olet mies ja sille et voi juuri mitään.
En mäkään. Mutta nyt on pahempi ongelma. Oi voi, se on rikki nyt. Nimittäin Suomi24.
Tottakai vaadit liikoja. Ei kukaan nainen halua miestä, jonka kriteerinä on täydellinen terveys, koska vanhenemisen myötä erilaisia ongelmia tulee todennäköisesti itse kullekin. Moinen kriteeri kertoo lapsellisuudesta ja matalasta resilienssistä. Eli jos itselle tulis jotain ongelmia eteen, ap:sta ei olisi henkiseksi tuleksi. Ei sellaisella miehellä tee nainen mitään.
AP, ratkaisukin on olemassa: Hae vaimo aasiasta.
Normaalipaino - Check!
Ei ruma - Check!
Terve - Check!
Nuori - Check!
Haluaa kokata ja siivota - Check!
Mitä vielä vitkuttelet?
Vierailija kirjoitti:
Mukavia naisia joilla on hyvä huumorintaju ja jotka ovat hyvää seuraa, ja sinut oman vartalonsa kanssa, on vielä vähemmän.
Ap ei ole mukava, huumorintajuinen eikä hyvää seuraa, joten tuskinpa sellainen nainen hänestä kiinnostuu.
Kun joku mainostaa olevansa "tavallinen suomalainen mies" ja valittaa kun ei saa naista, tulee mieleen a) persu b) alkoon menevä c) viettää kaiken vapaa-aikansa autotallissa. Ja jos edellä mainittu välittyy Tinderissä, ei ihme ettei naista sitä kautta löydy. Kannattaa kokeilla lähipubista mielummin.
Hyvin todennäköisesti terveellä naisellakin on ainakin jonkin laista henkistä ongelmaa, josta ei vain kerro
Sun tunneäly ei riitä parisuteeseen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti terveellä naisellakin on ainakin jonkin laista henkistä ongelmaa, josta ei vain kerro
Tai fyysistä.
Ja miehillä kans. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä todennäköisemmin jotain on. Miehillä vielä pahimmillaan ne henkisen puolen ongelmat on selviä kaikille muille paitsi ihmiselle itselleen, joten niitä ei osata hoitaa viisaasti, vaan kaadetaan läheisten päälle/hukutetaan alkoon jne.
Värjäät hiuksesi mustaksi ja menet rääkyymään jotain englanniksi lähimpään kadunkulmaan. Niin jo lohkee.
Et oo tavis, vaan ahdistushäiriöinen ja henkisesti jälkeenjäänyt.
Kelpaathan. Et vain kelpaa suomiprinsessoille.
Tasojen miettiminen tekee susta naisille automaattisesti tason 1 miehen, eli sovinistin. Se on asenne, joka paistaa läpi.
Lisäksi Tinderissä on miehiä 2-3 kertaa enemmän kuin naisia. Koska olet tason 1 mies, tämän faktan luonnolliset seuraukset ovat sinusta jotenkin naisten vika.
Pakko olla provo, tai putin trolli. Tai sitten joku tosi vässykkä, joka oikeasti ei ymmärrä missä vika🙄
Sä olet se yksi ja sama helvetin rasittaja jankkaajapaska. Pitäisi potkia naamaan niin loppuis tuokin jankkaus.
Välillä lataan tinderin että pystyn vaan kattelemaan naisten kuvia. Kiva nähdä miltä oman ikäset näyttää.En edes etsi sieltä seuraa vaan swaippaan vaan vasemmalle.
M31
Tavalliset miehet eivät jankuta tätä samaa paskaa joka päivä Vauva-palstalla. Mätänet loppuelämäsi yksin.
Vierailija kirjoitti:
AP, ratkaisukin on olemassa: Hae vaimo aasiasta.
Normaalipaino - Check!
Ei ruma - Check!
Terve - Check!
Nuori - Check!
Haluaa kokata ja siivota - Check!
Mitä vielä vitkuttelet?
Ei ole terve jos haluaa ap:n
Totta. Kaikissa normaalipainoisissa sinkkunaisissa on jotain näkymätöntä vikaa, jota ei kerrota tinderissä, joten turhaan naisia siellä lähestyt, ap. Tai missään. Sulle ei yksinkertaisesti löydy riittävän hyvää naista. Hyväksy kohtalosi ikisinkkuna.