Miksi en kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen suomalainen mies?
Olen itse keskitasoa, amk koulutus on, palkkaa saan 3500e/kk ja näytän ihan tavalliselta. Miksi en kelpaa naisille? En meinaa kelvata edes alhaisen tason naisille.
En vaadi naisilta muuta kuin että nainen on normaalipainoinen, 5/10 ulkonäöllisesti ja naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään oireita mitkä haittaa elämää.
En tietääkseni vaadi naisilta liikoja, enkä edes halua kelpuuttaa kumppaniksi naista joka on ruma.
Kommentit (53)
Kun pitäisi olla joku syy huolia sinut. Mikä se syy olisi? Pelkkä olemassaolosi ei välttämättä ihan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ja miten olet heitä lähestynyt?
Tinderissä lähinnä.
Ap
Ap sinussa on jotain pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap sinussa on jotain pahasti pielessä.
Minussa ei ole mitää pielessä, ehkä naisissa on koska naiset yliarvioi oman tasonsa?
Ap
Jokos ap sun miehistä mittaasi on kysytty? Meinaan sitä pikku-veikan pituutta.
Vikahan on selvä, pärstäkertoin määrää markkinan.
Sitten kannattaa hankkia itselle hyvä koulutus, paljon rahaa, hienot autot ja talot... se monia kiehtoo. Lääkäri, lentäjä tai sotilas. Vankilaan voi itsensä laittaa niin sekin naisia kiehtoo
Sitten kun laitetaan normi mies markkinoille, se ketään kiinnosta.
Ap mitä sun äitisikin tähän sanoo kun uikutat samaa kerta toisensa jälkeen? Hävettääkö äitiäsi se, että olet kelpaamaton naisille?
Entä mitä isäsi sanoo tästä sun kelpaamattomuudestasi ap?
Tavalliset miehet ei kyllä postaa jatkuvasti samaa ruikutusta av:lle. Miksi luulet olevasi tavallinen?
Sinussa ei ole mitään kiinnostavaa. Yliarvioit itsesi. Next!
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vikahan on selvä, pärstäkertoin määrää markkinan.
Sitten kannattaa hankkia itselle hyvä koulutus, paljon rahaa, hienot autot ja talot... se monia kiehtoo. Lääkäri, lentäjä tai sotilas. Vankilaan voi itsensä laittaa niin sekin naisia kiehtoo
Sitten kun laitetaan normi mies markkinoille, se ketään kiinnosta.
Pitää olla ruma, äipänpoika, sosiaalisesti taidoton, arka ja siivoton, niin nainen voi rakastaa hänet ehjäksi ja fiksuksi.
Ongelma on siinä että normaalipainoisia sinkkunaisia on vähän. Ja suurimmilla osalla heistä on joku yliherkkyys tai trauma tai paniikkihäiriö.
Mukavia naisia joilla on hyvä huumorintaju ja jotka ovat hyvää seuraa, ja sinut oman vartalonsa kanssa, on vielä vähemmän.
Ihan faktoja kerron, ja olen 44v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Miksi?
Kysy sun hoitajalta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että normaalipainoisia sinkkunaisia on vähän. Ja suurimmilla osalla heistä on joku yliherkkyys tai trauma tai paniikkihäiriö.
Mukavia naisia joilla on hyvä huumorintaju ja jotka ovat hyvää seuraa, ja sinut oman vartalonsa kanssa, on vielä vähemmän.
Ihan faktoja kerron, ja olen 44v nainen.
Vuoden anoppi siellä?
Koska oot rasittava jankkaaja.
Miksi spämmäät tätä samaa aloitusta palstalle joka viikko? Miksi ne aiemmat ketjut ei riitä sulle?
Sulla on negativiinen, elämäpelkoinen, ahdistunut luonne.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet ei kyllä postaa jatkuvasti samaa ruikutusta av:lle. Miksi luulet olevasi tavallinen?
Tämä on aivan totta. Tavallinen suomalainen mies on tätä parempi.
Missä ja miten olet heitä lähestynyt?